MuscleMeat

SP's powerbuilding log. Kleine comeback naar PL

Wisselend weekje met trainingen maar ziet er weer goed uit!

Het kan niet altijd even goed gaan he ;)

Balen van de pijntjes... :o
Maar das ook weer effe voorbij :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.922
  • #1.924
  • #1.925
Weer weinig tijd, want moest mn kiddo van school en toneel halen. Is niet anders, morgen maar eens weer dl-en en de rest van mn treen doen ipv een rustdag.

Liefde voor squats is gegroeid, alleen is mn liefde voor deads wel erg gedaald:p Maar goed, zwaar dl-en vind ik nog steeds een raar/eng idee met dat stukje gescheurd ligament dus komt wel weer (ooit)

SQUATS
3X100
3X110
2X120
1X130 PR!
1X135 PR!
2X120
2X120 @7

BOXSQUATS
7X130
7X130
7X130 @7

LEGPRESS
10X175
10X175
10X195 (FULLSTACK) ging ook nog relatief easy

Morgen dan maar boxdeads/ghr/hipthrust/pullthrough

Gisteren heb ik trouwens rug/bi/abs gedaan.

Hoppa! Gefeliciteerd met je PRs:clap: Ziet ook wel badass al die plates:)

• #1.927
Poeh...wat een gewichten joh! #respect hoor :bow:

• #1.929
Ok zeg het maar eerlijk. Ik eet echt heel netjes op schema (qua maaltijden iig), alleen tel al een week geen kcal en eet buiten het schema om gewoon waar ik zin in heb. Waarschijnlijk op behoefte.

Ergens zat er nog in mijn hoofd dat ik kracht verlies op dieet (wat ook vaak zo is al hoeft dat niet), dus kon ik er niet voor gaan zoals ik zou willen met in mijn hoofd om nog voor een pr squat te gaan. Liever negeer ik deze gefaalde poging, maar aan de positieve kant.. ik heb en een squat pr neergezet EN ik heb weer een voedingsschema!!!

Ik eet nu heel basic shake + havermoutpap, rijst/pasta + kip, shake + brood/fruit of eiwitmaaltijdreep, diner, shake + ovenfriet/popcorn/oppo ijs

Vandaag ff mn huidplooi gemeten, alleen biceps en heup (kan ik zelf namelijk meten)
Biceps 5.5mm
Heup (tussen de heupbot en ribbenkast) 7.5mm

Vet% schat ik in op 20-22%, maar dat getalletje boeit me niet zoveel. Meetlint kon ik niet vinden helaas.

Na het weekend ga ik verder met avatar, voordeel is dat je ELKE dag alle macro's moet bijhouden.. nadeel is dat ik dan voor een x periode (6 weken?) Niet kan uiteten (tenzij mac donalds of domino lol.. )
Maar goed, heb dat ff nodig:)

Gvd sterk dametje, echt respect:bow:

Heerlijke PR's zeg, goed gedaan!!

En 6 weken cutten is wel een mooie tijd vind ik zelf. Moet je vast gaan lukken.

Jeuuh:)

Na het weekend ga ik verder met avatar, voordeel is dat je ELKE dag alle macro's moet bijhouden.. nadeel is dat ik dan voor een x periode (6 weken?) Niet kan uiteten (tenzij mac donalds of domino lol.. )
Maar goed, heb dat ff nodig:)

Mag je ook niet een beetje eyeballen al zou je uiteten gaan? Gewoon een beetje ruimer de macro's van het eten schatten, om zeker te zijn?

• #1.934
Gvd sterk dametje, echt respect:bow:
Dank:D
Heerlijke PR's zeg, goed gedaan!!

En 6 weken cutten is wel een mooie tijd vind ik zelf. Moet je vast gaan lukken.

Ja moet te doen zijn. Heb ff een stok achter de deur nodig.

Jeuuh:)

Mag je ook niet een beetje eyeballen al zou je uiteten gaan? Gewoon een beetje ruimer de macro's van het eten schatten, om zeker te zijn?

Ik overeyeball nogal haha.. helemaal tijdens een cut. Avatar is zo ingesteld dat je binnen een bepaalde waarde moet blijven voor een juiste aanpassing. Natuurlijk ga ik de sushi's missen haha, maar morgen ayce dus dat plan ik daarna wel weer:)

• #1.935
Treen vandaag

BENCH
7X60
7X65@8 (ZIE VID)
7X65
7X65@9

CLOSEGRIP SLINGSHOT BP
10X55
10X55
10X55
10X55@7

TRIPUSHDOWN
15X43
15X43
15X43

ONE ARM CABLEKICKBACKS
12X10
12X10
15X10 (+ ECC)

FACEPULL
15X35
15X35
15X35

UPRIGHT ROW
12X35
12X35
12X35

LATERAL RAISES
19X2X6
15X2X8
15X2X8

Grappig dat jouw 70-77.5% nog geen eens mijn 90% is :emo:

Liefde voor squats is gegroeid, alleen is mn liefde voor deads wel erg gedaald:p Maar goed, zwaar dl-en vind ik nog steeds een raar/eng idee met dat stukje gescheurd ligament dus komt wel weer (ooit)

SQUATS
3X100
3X110
2X120
1X130 PR!
1X135 PR!
2X120
2X120 @7

Damm... dat is niet verkeerd dat squat PR! Met 2x 5 kg eroverheen? :haar:
Wat is dat met ligament?

• #1.939
Damm... dat is niet verkeerd dat squat PR! Met 2x 5 kg eroverheen? :haar:
Wat is dat met ligament?
Thnx:)

Laatste keer was juni 2017 (drc) dus ook sinds die tijd niet gemaxt, maar squat was ook geen favoriet dus had waarschijnlijk nog wel meer uit kunnen halen als de focus erop lag zoals nu. Toen 125 kg gehaald, maar dat was afgekeurd.

Maar goed, met een 10 kg pr ook niet ontevreden:)

Ligament wat aan de schouderkop vast zit onderaan is gescheurd.

• #1.940
Treen vandaag (PULL)

BOXDEAD
8X120
6X140
6X140
6X140
Laatste tijd last van mn vingers, heel vreemd want had dat nooit. Dl miss nu gewoon te weinig..

GHR
15X
15X
15X

PULLTHROUGH
12X56
12X63
12X70

CROSSBODY BI CURL (LAT PD was de hele tijd bezet:/)
10x2x10
8x2x12
8x2x12

LATPULLDOWN
10X50
10X50
12X50

LOWSEATEDROW
laatste keer was denk ik in 2016... vind m ook niet heel lekker voelen dus volgende x weer tbarrow (tbar row was bezet namelijk)
10x50
10x50
10x50

Had nog cable curl willen doen maar was erg druk in de sportschool:/

Terug
Naar boven