AndroidHealthClinic

Contest Log (v) SP'S TRANSFORMATIE LOGJE

Bezoekers in dit topic

Vandaag 72,4 kg!! Dat gaat hard ineens. Puur vocht dit natuurlijk, maar heel stiekem ben ik daar wel blij mee ook al zie ik liever de cms dalen.
Zei ik toch :D
 
Nog 1 dag en dat zit mijn cut erop!!!!😁😁😁 Zoals ik al zei ga ik mijn "eindfoto's" maken op het laatste moment dat het kan. Dat betekent dus ook dat de teugels nu nog niet los kunnen.

Plan van aanpak voor aankomende maand is om te eten obv mijn TDEE. Tijdens een cut eet ik liever dagelijks hetzelfde, maar nu zal dat per dag verschillen. Op dagen dat ik geen calorieën kan/wil tellen eet ik op behoefte. We gaan nog een weekend naar Limburg met de schoonfamilie en ik ga dan geen weegschaal meenemen😅

Ik start ook met creatine dus ik zal hoe dan ook een stuk zwaarder worden. In september ga ik wederom weer op dieet!!
Mijn doel nu is om mijn huidige vetpercentage te behouden. Een goede bulk komt na september weer.

Ik post straks nog even een voorbeeld voedingsschema.

Laatste paar weken zijn de trainingen wat matig. Nu met meer calorieën wil ik weer wat zwaarder gaan trainen ook💥💥
 
Plan van aanpak voor aankomende maand is om te eten obv mijn TDEE. Tijdens een cut eet ik liever dagelijks hetzelfde, maar nu zal dat per dag verschillen. Op dagen dat ik geen calorieën kan/wil tellen eet ik op behoefte. We gaan nog een weekend naar Limburg met de schoonfamilie en ik ga dan geen weegschaal meenemen😅
Misschien wordt dit wel het lastigste punt. Je mag weer verhogen, maar wel met de rem er op (want op onderhoud). Zeker nu er meer variatie in de voeding zal gaan zitten. Succes!
 
Misschien wordt dit wel het lastigste punt. Je mag weer verhogen, maar wel met de rem er op (want op onderhoud). Zeker nu er meer variatie in de voeding zal gaan zitten. Succes!
Klopt dat is zeker lastig! Wel minder lastig dan voorgaande jaren omdat mijn vetpercentage nog relatief hoog is en ik ook niet heel erg de behoefte voel om flink te bunkeren. Mijn voeding is in een cut/bulk ook altijd hetzelfde. Enige is wel dat de porties groter zijn en er meer ruimte is voor wat extra's.

Thanks iig:)
 
Echt veel foto's heb ik (nog) niet kunnen maken. Ik zal gaandeweg meer foto's posten om de motivatie er in te houden en om te laten zien dat ik mij niet volvreet🤣

Van die vetrol op mijn taille/rug ben ik in ieder geval af😎😜

Links 72,4 KG rechrs 78,2 KG

Screenshot_20210724-134347_Photos.jpg
 
Mijn kerel is nog aan het werk, maar daarna laat ik ook mijn hp meten😊
 
Flink verschil, vooral je buik, maar ook wel benen.
 
Goed gedaan! Je mag trots zijn!
 
Goed resultaat! Zeker de buik en benen zijn veel meer gedefinieerd, maar de uitgangssituatie was al iets waar de meeste post-geparteerden jaloers op kunnen zijn.
 
Dank jullie!!! Ik zorg dat ik op de eindfoto's nog ietsje droger ben, maar ik ben blij met het behaalde resultaat tot dusver!

neet61
Het blijft lastig als je al zoveel jaren met de sport bezig bent en als je altijd relatief droog bent geweest om te zien dat er toch flink wat kilo's bij aan zijn gekomen gedurende de zwangerschap. Die 2 dingen vind ik lastig los van elkaar te zien, want het liefste zak ik nu nog 5-10% in vet😅

Maar ik zit wel veel beter in mijn vel nu ik ook weer mijn oude broeken pas😁 Ik heb nu ook echt heel veel zin om mijn fysiek weer helemaal op te bouwen!
 
Start / week 1 / week 2 / week 3 / week 4 / week 5 / week 6 & 7 / week 8 / week 9 / week 10 / week 11&22
BW 78,1 / 76,8 KG / 75,7 KG / 76,2 KG / 75,1 / 74,8 / 74,2 / 73,7 / 73 / 73,2 / 72,9 / 72,2

CENTIMETERS
3 MEI / 9 MEI / 16 MEI / 26 MEI / 29 MEI / 7 juni / 19 juni / 26 juni / 4 juli / 10 juli / 18 juli / 24 juli

TAILLE 71,5 / 70,2 / 70 / 69,5 / 68,5 / 68 / 68,5 / 68 / 68 / 67,5 / 67,5 / 67 -4,5 cm
BUIK 93,5 / 93 / 92,5 / 91 / 91 / 90 / 89 / 89 / 89 / 87,6 / 87,5 / 87 - 6,5 cm
GLUTES 106,5 / 105,5 / 105 / 104,5 / 103,5 / 103 / 102,5 / 102 / 101,5 / 100,7 / 101 / 100,5 -6 cm
DIJ 63,5 / 63,2 / 62,5 / 62,5 / 62 / 62,2 / 61,7 / 61,3 / 61 / 60,6 / 60,5 / 60,3 - 3,2 cm

Totaal -5,9 KG
- 20,3 CM

,
 
Super resultaat neergezet! Chapeau dat je dit in zo een korte tijd, met een pasgeborene en bijna puberende dochter, voor elkaar hebt gekregen!
 
Super resultaat neergezet! Chapeau dat je dit in zo een korte tijd, met een pasgeborene en bijna puberende dochter, voor elkaar hebt gekregen!
Dankjewel!!❤❤
 
Super resultaat neergezet! Chapeau dat je dit in zo een korte tijd, met een pasgeborene en bijna puberende dochter, voor elkaar hebt gekregen!
Hoewel streven naar beter een enorme motivator kan zijn, met name in het bb-en, hoop ik vooral dat TS zelf ook een beetje van haar enorme progressie kan genieten en vergelijkingen met het verleden los kan laten.

Succes met het laatste stukje SP1988 en wees ook een beetje lief voor jezelf!
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Hoewel streven naar beter een enorme motivator kan zijn, met name in het bb-en, hoop ik vooral dat TS zelf ook een beetje van haar enorme progressie kan genieten en vergelijkingen met het verleden los kan laten.

Succes met het laatste stukje SP1988 en wees ook een beetje lief voor jezelf!
Dankje!!
 
Yummie!
 
Back
Naar boven