AndroidHealthClinic

Contest Log (v) SP'S TRANSFORMATIE LOGJE

Dat receptje mag je me wel doorsturen :)!

• Topic Starter Topic Starter
Ik had achteraf mijn calorieën van deze week toch moeten verlagen. Ik was iets te optimistisch met de extra cardio, maar in de praktijk heb ik nog minder kunnen bewegen dan anders (mede door het weer, maar ik was ook vreselijk moe de hele week).

Ik heb nu netto (adh van mijn sheet) maar 1000 calorieën verbrand. Ik was ook flink vocht aan het vasthouden, maar alsnog denk ik niet dat ik ben afgevallen deze week. Ik ben mij er wel bewust van dat dit geen exacte wetenschap is, al klopt de sheet wel aardig als ik naar mijn resultaten kijk.

Ik heb voor nu besloten om tot het einde van de contest naar de 1750 calorieën te gaan. Zo laag ben ik nog nooit gegaan💀 Maar goed, in het verleden had ik de tijd en ruimte om veel meer te bewegen.

Wens mij suc6 haha😅

succes! Gaat je lukken, ben benieuwd hoe je er straks bij staat.

Ik heb voor nu besloten om tot het einde van de contest naar de 1750 calorieën te gaan. Zo laag ben ik nog nooit gegaan💀 Maar goed, in het verleden had ik de tijd en ruimte om veel meer te bewegen.

Wens mij suc6 haha😅
Sterkte! Ik meende trouwens dat je hier eerder had aangegeven dat je ook nog een tijdje terug naar eten op onderhoud zou gaan, om af te sluiten met een 'eindsprint'?

Laatst bewerkt:
Ik had achteraf mijn calorieën van deze week toch moeten verlagen. Ik was iets te optimistisch met de extra cardio, maar in de praktijk heb ik nog minder kunnen bewegen dan anders (mede door het weer, maar ik was ook vreselijk moe de hele week).

Ik heb nu netto (adh van mijn sheet) maar 1000 calorieën verbrand. Ik was ook flink vocht aan het vasthouden, maar alsnog denk ik niet dat ik ben afgevallen deze week. Ik ben mij er wel bewust van dat dit geen exacte wetenschap is, al klopt de sheet wel aardig als ik naar mijn resultaten kijk.

Wens mij suc6 haha😅
Als jij gaat, dan is het ook wel alles of niets.

Succes!

succes! Gaat je lukken, ben benieuwd hoe je er straks bij staat.
Sterkte! Ik meende trouwens dat je hier eerder had aangegeven dat je ook nog een tijdje terug naar eten op onderhoud zou gaan, om af te sluiten met een 'eindsprint'?
Haha dankje

Yes dat ligt nog binnen het plan! Wel wil ik de 12 weken cut goed afsluiten. Het mooie is dat ik in september meer mogelijkheden heb om te fietsen omdat mijn babydochter dan 10 maanden is wat mijn "eindcut" ten goede komt. Ook wil ik dan gestopt zijn met de borstvoeding zodat ik weer wat extra cafeïne kan nemen.

Edit: Ik lees nu dat ik einde contest heb neergetikt ipv einde cut.. ik ga door tot eind september!
Als jij gaat, dan is het ook wel alles of niets.

Succes!

Toch een update ondanks dat er niet veel af is. Ik sta eindelijk weer in de 72 kg!! 71 a 72 kg was mijn pre-zwangerschaps gewicht.

Start / week 1 / week 2 / week 3 / week 4 / week 5 / week 6 & 7 / week 8 / week 9 / week 10
BW 78,1 / 76,8 KG / 75,7 KG / 76,2 KG / 75,1 / 74,8 / 74,2 / 73,7 / 73 / 73,2 / 72,9

CENTIMETERS
3 MEI / 9 MEI / 16 MEI / 26 MEI / 29 MEI / 7 juni / 19 juni / 26 juni / 4 juli / 10 juli / 18 juli

TAILLE 71,5 / 70,2 / 70 / 69,5 / 68,5 / 68 / 68,5 / 68 / 68 / 67,5 / 67,5
BUIK 93,5 / 93 / 92,5 / 91 / 91 / 90 / 89 / 89 / 89 / 87,6 / 87,5
GLUTES 106,5 / 105,5 / 105 / 104,5 / 103,5 / 103 / 102,5 / 102 / 101,5 / 100,7 / 101
DIJ 63,5 / 63,2 / 62,5 / 62,5 / 62 / 62,2 / 61,7 / 61,3 / 61 / 60,6 / 60,5

HP 6,5 MM

Totaal verbrand
1857 calorieën

Ik zal dit vanaf nu dagelijks doen. Doel is ca 4000-5000 calorieën extra verbranden deze week💥

Laatst bewerkt:
Fotoooww

Deze zijn goed te vergelijken omdat ik op beide mijn buik aanspan!

Screenshot_20210718-103630_Collage Maker.jpg

Zow! Die heupen, wat ga je hard! :woot:

Ik heb zaterdag en zondag nog getraind, maar deze week wordt het wat lastiger plannen. Ik ga vanaf vanavond tm woensdag de kamer van mijn oudste dochter verbouwen. Dit moet tijdens de momenten dat mijn dochter slaapt dus echt veel tijd heb ik niet🙈 Morgen gaat mijn babydochter naar de oppas dus dan gaan we ruim inkopen doen bij de Ikea. Goed voor mijn verbruik zal het wel zijn😜

Ik sta vandaag op 72,8 kg dus ook dat gaat prima zo. Ik voel mij wel een zombie, maar aankomende zaterdag is mijn 12 weken cut eindelijk voorbij🎉 Ik ga dan met mijn vriend uit eten (voor het eerst weer sinds ik ben bevallen😁).

Ik blijf wel calorieën tellen omdat ik doorga tot eind september. Waarschijnlijk zal het 4 weken een rev diet worden en weer 4 weken cutten.

Aankomend jaar wil ik ook geen hele lange periode bulken omdat ik mijn vet% nog te hoog vind. Waarschijnlijk wordt het daarna 3 maanden bulken, maand cutten en zo verder.

Laatst bewerkt:
Ik ga dit straks maken.. hopelijk is het wat😁

Screenshot_20210719-171504_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20210719-171501_Samsung Internet.jpg

LOl iphone en worst vingers

Terug
Naar boven