- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helaas geen recept haha. Het is een mix van bulk.com (+ 2 eieren, 100 ml melk, 3 el olie).
Sterkte! Ik meende trouwens dat je hier eerder had aangegeven dat je ook nog een tijdje terug naar eten op onderhoud zou gaan, om af te sluiten met een 'eindsprint'?Ik heb voor nu besloten om tot het einde van de contest naar de 1750 calorieën te gaan. Zo laag ben ik nog nooit gegaan💀 Maar goed, in het verleden had ik de tijd en ruimte om veel meer te bewegen.
Wens mij suc6 haha😅
Als jij gaat, dan is het ook wel alles of niets.Ik had achteraf mijn calorieën van deze week toch moeten verlagen. Ik was iets te optimistisch met de extra cardio, maar in de praktijk heb ik nog minder kunnen bewegen dan anders (mede door het weer, maar ik was ook vreselijk moe de hele week).
Ik heb nu netto (adh van mijn sheet) maar 1000 calorieën verbrand. Ik was ook flink vocht aan het vasthouden, maar alsnog denk ik niet dat ik ben afgevallen deze week. Ik ben mij er wel bewust van dat dit geen exacte wetenschap is, al klopt de sheet wel aardig als ik naar mijn resultaten kijk.
Ik heb voor nu besloten om tot het einde van de contest naar de 1750 calorieën te gaan. Zo laag ben ik nog nooit gegaan💀 Maar goed, in het verleden had ik de tijd en ruimte om veel meer te bewegen.
Wens mij suc6 haha😅
Thankssucces! Gaat je lukken, ben benieuwd hoe je er straks bij staat.

Haha dankjeSterkte! Ik meende trouwens dat je hier eerder had aangegeven dat je ook nog een tijdje terug naar eten op onderhoud zou gaan, om af te sluiten met een 'eindsprint'?
ThanksAls jij gaat, dan is het ook wel alles of niets.
Succes!

Progressie!GLUTES 106,5 / 105,5 / 105 / 104,5 / 103,5 / 103 / 102,5 / 102 / 101,5 / 100,7 / 101
Haha in een bulk is dat prima.. nu niet😋
Suc6

Ik heb al een hoop vocht gedropt, maar ik hoop sowieso rond of onder de 72,5 kg uit te komenSuc6
Als het verhaal klopt van je vocht, dan komen er binnenkort 1 of 2 enorme plasdagen en haal je je doelen plotseling![]()

Dat maakt?

Jaja... Het is wel duidelijk waar jouw gedachten zitten
.