Raphie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.091
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 25%
Zien er heerlijk uit. Ik settle met Brinta.ONTBIJT VANDAAG
Xxl nutrition haver/whey pannenkoeken
![]()
Straks trainen!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zien er heerlijk uit. Ik settle met Brinta.ONTBIJT VANDAAG
![]()
Straks trainen!
Hoe doe jij dit precies? Ik kan wel delen met whatsapp etc.Kan wel, gewoon export button clicken (ik heb lifetime, weet niet of free die ook ontsluit)
Is zeker lekker! Tenminste, niet vergeleken met gewone pannenkoeken, maar voor een haver/whey pannenkoek smaakt het top!
Klopt ik export naar email en copy daar de text.Hoe doe jij dit precies? Ik kan wel delen met whatsapp etc.
👍 zal het even proberen
En ziet er mooi uit. Airfryerfrietjes?Echt lui vreten dit😜 Wel goede macro's ook al zou je zeggen van niet!
Jazeker

Vandaag 73,7 KG. Ik heb ondanks dat ik mij niet vetter voel wel even de tang erbij gepakt, maar er is niets bijgekomen.
Hoeveel komen jullie bij met creatine? Ik heb eigenlijk van 2013 tm mijn zwangerschap altijd creatine gehad dus ik heb werkelijk geen idee😅
Kleine shape check foto vandaag (geflext uiteraard.. )
![]()
Zonde van je geld in dat geval😛Ik merk precies 0 van creatine, zowel in gewicht als ik kracht toename
Hoe krijg je die van jou zou mooi van kleur? hahaONTBIJT VANDAAG
![]()
Straks trainen!
In een beetje roomboter bakken😜
YouTube komt vaak met Mindpump-suggesties met Sal (te gast in deze podcast), ik ben benieuwd.I
![]()
The Resistance Training Revolution: Benefits, Myths, & Why Everyone Should Do It with Sal Di Stefano of Mind Pump
The Beauty and The Geek · Episodeopen.spotify.com