- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Je zou maar een 16 ponder baren😶 Ik vind een 8 en 10 ponder al zwaar genoeg😛
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je zou maar een 16 ponder baren😶 Ik vind een 8 en 10 ponder al zwaar genoeg😛
True. Een 10 ponder dat klinkt ook helemaal heroïschJe zou maar een 16 ponder baren😶 Ik vind een 8 en 10 ponder al zwaar genoeg😛

Ty

Gefeliciteerd 😁Totaal 1778 calorieën extra verbrand. Ik eet eigenlijk nog net te weinig, maar het schiet er soms bij in door de drukte. Ik heb alleen de creatinetabs en de visolie niet extra ingevoerd, dus het verschil zal nog wat kleiner zijn (is ook bij benadering natuurlijk en geen exacte wetenschap).
Mijn dochter is vandaag 12 geworden🎉🎉 Straks nog wel even sporten😛
"There is a fine line between salvation and drinking poison in the jungle."Mijn dochter is vandaag 12 geworden🎉🎉 Straks nog wel even sporten😛
Gefeliciteerd 🥳Totaal 1778 calorieën extra verbrand. Ik eet eigenlijk nog net te weinig, maar het schiet er soms bij in door de drukte. Ik heb alleen de creatinetabs en de visolie niet extra ingevoerd, dus het verschil zal nog wat kleiner zijn (is ook bij benadering natuurlijk en geen exacte wetenschap).
Mijn dochter is vandaag 12 geworden🎉🎉 Straks nog wel even sporten😛
HG SP(allemaal graag!! liken mag, en een fijne dag)
"There is a fine line between salvation and drinking poison in the jungle."
Je lijkt een goede koorddanseres, gefeliciteerd met D1!
Dank jullie😁
Laatste 2 dagen niet gewogen en geen kcal geteld. Morgen weer op schema🤓
Vandaag heb ik ondanks al het verjaardagsmeuk wat nog in huis is enkel een stukje taart gehad (no bake cheesecake) en wat dropjes na het trainen. No biggie.
Dat vond ik het mooie van de eerste podcast die je postte, eigenlijk wist ik het allemaal al, maar het is prettig het weer even allemaal bij elkaar te horen en ook handig als mensen je over van alles bevragen: luister hier maar naar en kon dan nog maar eens terug.Ik zal het eens proberen😜 Helaas heb ik niets gehoord wat ik nog niet wist, maar wel altijd goed om weer alle kennis weer paraat te hebben.

Dat vond ik het mooie van de eerste podcast die je postte, eigenlijk wist ik het allemaal al, maar het is prettig het weer even allemaal bij elkaar te horen en ook handig als mensen je over van alles bevragen: luister hier maar naar en kon dan nog maar eens terug.
Dat had ik ook met deze over voeding, een mooie samenvatting van wat je al weet en die je zo aan iemand met vragen kan geven.
Nogmaals dank voor de verkeerde suggestie!![]()