- Waardering
- 23.836
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
De charge 3Welke fitbit heb je? Wel jammer dat ze die feature dan niet toevoegen. Altijd leuk om terug zien ook al is het bij benadering.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De charge 3Welke fitbit heb je? Wel jammer dat ze die feature dan niet toevoegen. Altijd leuk om terug zien ook al is het bij benadering.
Ik meen dat de fitbit versa 3 die optie wel heeft.
| 2025 | 3035,5 | 1010,5 |
| 2013 | 2449,3 | 436,3 |
| 1761 | 2549,1 | 788,1 |
| 1998 | 2382,8 | 384,8 |
| 2022 | 3185,2 | 1163,2 |
| 2097 | 2992,7 | 895,7 |
| 2130 | 2846 | 716 |
| 1825 | 2645,5 | 820,5 |
Haha ja ze zijn heel leuk (als ze slapen🤣).Leuk zo'n baby
Flinke minnetjes in die laatste kolom! Nu wachten tot al dat vocht eruit komt![]()
Je hebt een optie voor automatische op pauze tenminste bij mijn horloge wel.Stukje fietsen vanmiddag. 2x ca 30 min. Ik was vergeten op stop te drukken😅
![]()
Ik had haast dus check mijn max hartslag🤣 Gemiddeld 23-25km/u gefietst ongeveer op de heenweg.![]()

Dat zijn wel 4 stress factoren..... beetje tijd voor jezelf inbouwen hoorNu heb ik dat lichamelijk wel vaker gehad tijdens een dieet, maar daar kom ik prima doorheen. Alleen nooit in combinatie met chronisch slaaptekort, een baby en alles wat zich privé afspeelt momenteel.

Mijn zoontje is onlangs 1 jaar geworden en op dat jaar heeft hij een 5-tal keren doorgeslapen in de nacht, dat hakt er aardig in maar spelen en knuffelen met dat manneke geeft ook terug energieMan zit echt even in een dip. Laatste tijd heeft mijn baby flinke slaapproblemen. Eerst door tandjes, daarna griep, daarna door vaccinatie en nu verlatingsangst😬

Gelukkig, dacht gisteren eerst dat je vent in een flinke dip zat!

Zit er vast wel op, nog niet geprobeerd. Had nu de stoplichten mee, lijkt al wat minder tragisch🤣🤣Je hebt een optie voor automatische op pauze tenminste bij mijn horloge wel.
Tot vrijdag 👍💪😁 Heb ook een vintage lensje nu die ook maar ff testen haha
alhoewel met jouw snelheid valt hij wel vaak in pauze gok ik.![]()
Ja doe ik😁 (heel soms...)Dat zijn wel 4 stress factoren..... beetje tijd voor jezelf inbouwen hoor![]()
Ja valt tegen he. Tenminste, eigenlijk heb ik niks te klagen. Ze slaapt (als er niks aan de hand is) best goed. Het ding is dat er altijd wel wat is🤣Mijn zoontje is onlangs 1 jaar geworden en op dat jaar heeft hij een 5-tal keren doorgeslapen in de nacht, dat hakt er aardig in maar spelen en knuffelen met dat manneke geeft ook terug energie![]()
Ik las het terug en besef mij dat het nogal raar was geschreven😅Gelukkig, dacht gisteren eerst dat je vent in een flinke dip zat!![]()
Mijn vriend gelooft mij nooit, maar ik heb daar zelf altijd last van. Zou nog best kunnen ook🤭Bij ons was het afgelopen nacht sinds lange tijd weer raak. Maar het was dan ook weer volle maan. Blijft een bijzonder fenomeen.