Fitness Seller

Contest Log (v) SP'S TRANSFORMATIE LOGJE

Bezoekers in dit topic

Serieuze resultaten hoor! Knappe prestatie. Vetmassa en gewicht fors omlaag en toch kracht en spiermassa omhoog.

Way To Go Thumbs Up GIF


Komen je kracht stats ook weer in de richting van je oude niveau?
Thanks!!:)

Bedoel je met oude niveau einde zwangerschap, pre-zwangerschap, pre-schouder operatie?😜
wij ook!! :D hard gewerkt!!
Hahaha. Komt goed (volgend jaar😜).
 
Mooie cijfers zeg! En hard gewerkt (dwars door motivatiedipjes gebeukt :D )
 
Zo de collage is gemaakt!

Ik ben heel blij met de hele transformatie die ik heb doorgemaakt, toch is het moeilijk om heel tevreden te zijn omdat ik nog ver van het op sta waar ik zou willen zijn. Ik zou eigenlijk nog zo'n 8-10% lager willen staan dan waar ik nu sta (dan zou er nog 7-8 kg af moeten). Niet tijdens deze challenge, maar overall.

Om die reden ga ik aankomend jaar geen langdurige bulk doen, maar ik ga verder recompen. Oftewel, het op onderhoud eten afwisselen met korte cuts. Het mooiste zou zijn als ik rond de 15% sta op de 4 punts voor ik een cut in start begin volgend jaar.

Hoe ik het precies ga aanpakken hangt er vanaf hoe strict ik mij aan mijn voeding ga houden😛
 
Ik denk trouwens dat mijn werkelijke vetpercentage eerder van 30% naar 23% is gegaan (iets in die trant). Helaas zal ik dit zonder dexa nooit weten😜
 
Ik denk trouwens dat mijn werkelijke vetpercentage eerder van 30% naar 23% is gegaan (iets in die trant). Helaas zal ik dit zonder dexa nooit weten😜
30 leek me na het zien van de bovenste foto ook wat veel.

Die foto vind ik bijzonder goed gelukt.
 
En na de onderste niet meer wou je zeggen🤣
:piggy:

:p
:trollface:
Die eerste foto zag ik al in een ander topic voorbijkomen.

Op basis van die andere foto's zou ik niets zeggen, ik kan dat slecht inschatten.
 
Laatst bewerkt:
Supergeslaagde transformatie. Op de eindfoto is je totaalpostuur zoveel krachtiger en atletischer geworden. Het is veel meer dan vetpercentage.
 
Supergeslaagde transformatie. Op de eindfoto is je totaalpostuur zoveel krachtiger en atletischer geworden. Het is veel meer dan vetpercentage.
Dankjewel❤
volgens mij IS hier al 8kg af?? idd mooie transformatie, hard werken loont, ALTIJD!!
Haha ja er is ook al een hoop af, maar er zat ook genoeg aan🐷

Ty:)
 
Evening Workout
zondag 26 sep. 2021, 12:06

Bent Over One Arm Row (Dumbbell)
Per 2 dbs
Set 1: 44 kg × 12
Set 2: 48 kg × 10
Set 3: 52 kg × 10
Set 4: 60 kg × 8 at pr🎉

Lat Pulldown (Cable)
Widegrip en hammergrip stang
Set 1: 84 kg × 10
Set 2: 84 kg × 11
Set 3: 84 kg × 10

Upright Row (Barbell)
Set 1: 20 kg × 17
Set 2: 20 kg × 17
Set 3: 20 kg × 15

Lateral Raise (Dumbbell)
Per 2 dbs
Set 1: 12 kg × 16
Set 2: 12 kg × 14
Set 3: 12 kg × 14

rear delt flys seated
Per 2 dbs
Set 1: 8 kg × 19
Set 2: 8 kg × 18
Set 3: 8 kg × 19

Ab Wheel
Set 1: 9 reps
Set 2: 9 reps
Set 3: 9 reps
Vorige week heb ik hier dagen spierpijn van gehad🤣
 
Back
Naar boven