ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit je nou te grappen omdat ik zo langzaam fiets🥺🤭Pas op dat je niet geflitst wordt met fietsen he 😋.
Haha ja heb ik zeker👍😁Zier er goed uit. Hoop dat je veel plezier van je Garmin hebt!
Nee joh 😅😅Zit je nou te grappen omdat ik zo langzaam fiets🥺🤭
Haha ja heb ik zeker👍😁

Wel goeie bench powerEvening Workout
zaterdag 18 sep. 2021, 21:06
Lat Pulldown (Machine)
widegrip/kneeling
Set 1: 54 kg × 12
Set 2: 54 kg × 12
Set 3: 54 kg × 12
straight arm lat pulldown
Set 1: 27 kg × 12
Set 2: 27 kg × 12
Set 3: 27 kg × 12
Bent Over One Arm Row (Dumbbell)
Per 2 dbs
Set 1: 48 kg × 10
Set 2: 48 kg × 10
Set 3: 48 kg × 9
Bench Press (Barbell)
Paused
Set 1: 40 kg × 13
Set 2: 50 kg × 8
Set 3: 50 kg × 8
Set 4: 40 kg × 12
Upright Row (Barbell)
Set 1: 20 kg × 16
Set 2: 20 kg × 17
Set 3: 20 kg × 15
Set 4: 20 kg × 14
Lateral Raise (Dumbbell)
Per 2 dbs
Set 1: 12 kg × 15
Set 2: 12 kg × 14
Set 3: 12 kg × 15
Wel goeie bench power
Heb gasten bij me gym die niet eens 40kg 12x kunnen benchen 😂
Jij voelde je aangesproken?Als je er maar plezier in hebt. Wat boeit het gewicht dan 🙃

Ik moet binnenkort maar eens controleren of ik een man ben...
Beetje wel. 😌
En dan ook nog eens met hetzelfde argument van de lengte en als hij het maar doet....

Nee die van haar is groterEn dan ook nog eens met hetzelfde argument van de lengte en als hij het maar doet....![]()
Ik hanteer zelf een vaste waarde (ca 10-15% van mijn TDEE). Dit blijft hoe dan ook een schatting, maar wat ik vaak doe is NEAT naar boven of naar beneden zetten o.b.v. afhankelijk van hoe snel ik afval of aankom (mits alle andere factoren redelijk stabiel zijn gebleven).Hoe weet je trouwens iets van NEAT en TEA? Ik merk wel eens dat de rusthartslag omhoog gaat als je veel hebt gegeten (vooral vlees/eiwitten) en dan lig je ook te zweten in bed, maar om hoeveel caloriegebruik het gaat![]()
Welke fitbit heb je? Wel jammer dat ze die feature dan niet toevoegen. Altijd leuk om terug zien ook al is het bij benadering.OK, redelijk lompe schatting dus
Ik draag een FitBit, maar heb niet het idee dat die basaal calorieverbruik aanpast aan je (rust)hartslag. Vermoedelijk alleen aan gewicht en leeftijd.