AndroidHealthClinic

Contest Log (v) SP'S TRANSFORMATIE LOGJE

Bezoekers in dit topic

Hier sta ik echt wel van te kijken :haar:

Bekend fenomeen als je dat een tijd niet gedaan hebt :)
Per 2 dbs he😜

Haha ja, vroeger zat deze standaard in mijn schema.. elke keer als die er weer in zit dan ben ik weer kreupel🤣
 
Per 2 dbs he😜

Haha ja, vroeger zat deze standaard in mijn schema.. elke keer als die er weer in zit dan ben ik weer kreupel🤣
dus 1 arm row met 30 kg.... zeg dat dan :p
 
dus 1 arm row met 30 kg.... zeg dat dan :p
Staat erbij:o

Ik zet alles in strong dus zet alles er in als totaal van schijven/plates. Tenminste, meestal. Soms tel ik het gewicht vd bar niet mee (bijvoorbeeld bij Smith squat). Heb dat eenmaal zo gedaan en nu zit ik daaraan vast anders kan ik niet zien of ik een nieuwe pr heb🙈
 
Nog een progressie foto vd zijkant
Screenshot_20210926-101303_Photos.jpg


Screenshot_20210927-104358_Photos.jpg
 
Ik ga na de contest verder met loggen. Vermoedelijk in de reguliere trainingslog sectie omdat er nog weinig actieve vrouwen zijn en ik het ook leuk vind om andere trainingslogjes te volgen (en ik ben een luie hond dus ik blijf meestal in het vrouwenhoekje hangen😜).

Qua training ga ik een paar dingen wijzigen. Focuspunt gaat (uiteraard) op meer spiermassa liggen. Specifiek de schouders, rug en glutes. Rug is normaal een sterker punt, maar soms is het ook niet verkeerd om een sterk punt meer te benadrukken. Chest eveneens, maar daar wil ik meer op kracht richten en niet zozeer op spiermassa.

Waarschijnlijk wordt het een pushpull split 4 x per week waar de benen ook aan worden toegevoegd. Waarvan 1 zware dag en 1 lichte dag voor de benen/rug/chest.

Bijvoorbeeld:
TRAINING A
GLUTES/HAMS/RUG/REARDELTS/BICEPS
TRAINING B
QUADS/ABS/CALVES/CHEST/DELTS/TRICEPS

Deze week train ik op dinsdag BF/donderdag BF/vrijdag SP/zondag SP
Volgende week op
Maandag BF/woensdag BF/vrijdag SP/zaterdag SP en dat blijft dan ook hetzelfde (deze week zijn er gesprekken bij mijn dochter op school).
 
Goed resultaat mag je trots op zijn soms is dat lastig omdat het altijd nog beter kan volgens jezelf, tenminste dat heb ik altijd. :D
 
Goed resultaat mag je trots op zijn soms is dat lastig omdat het altijd nog beter kan volgens jezelf, tenminste dat heb ik altijd. :D
Ty🙏

Ja dat herken ik maar al te goed. Dat heb ik standaard na elke cut, terwijl ik na elke bulk denk van gvd.. dat was een prima shape!!

Volgend jaar weer een nieuwe ronde😁
 
Btw, als jullie nog wat input hebben op mijn huidige fysiek en waar ik extra aan zou moeten werken dan hoor ik het graag😊 Overall mag het natuurlijk meer, maar als jullie 1 of 2 specifieke spiergroepen zouden mogen benoemen.
 
Btw, als jullie nog wat input hebben op mijn huidige fysiek en waar ik extra aan zou moeten werken dan hoor ik het graag😊 Overall mag het natuurlijk meer, maar als jullie 1 of 2 specifieke spiergroepen zouden mogen benoemen.

Ik blijf bij mijn eerdere suggestie: glutes!
Fixed/suggestie. :D
Niet omdat die achterlopen, maar altijd een punt van mijn :D aandacht.

Zelf vind ik het wel mooier als de rest van het lichaam daarmee in verhouding is. Daar maak ik me bij jou geen zorgen om, maar het lijkt het erop dat voor sommige vrouwen goed (over)ontwikkelde glutes het enige is wat telt.
 
Ik blijf bij mijn eerdere suggestie: glutes!

Niet omdat die achterlopen, maar altijd een punt van mijn :D aandacht.

Zelf vind ik het wel mooier als de rest van het lichaam daarmee in verhouding is. Daar maak ik me bij jou geen zorgen om, maar het lijkt het erop dat voor sommige vrouwen goed (over)ontwikkelde glutes het enige is wat telt.
Haha eens
 
Ik heb tijdens de contest vrij karig gegeten. Dat is met een druk leven nu eenmaal wat makkelijker (copy/paste maaltijdplan), maar ik maak nu weer waar ik zin in heb en ik hou echt van een uitgebreide lunch❤

Totaal 657 calorieën
59 g kh
35 g eiwit
30 g vet
9 g vezels
20210928_125403.jpg
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven