- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idem... Anders eindig ik weer op niveau uitgemergeld vrees ik. En dat liever niet nog eens.
Je hoeft toch ook niet te cutten, je kan ook een kont als een kiepauto bouwen.Idem... Anders eindig ik weer op niveau uitgemergeld vrees ik. En dat liever niet nog eens.
Bij mijn vrouw was borstvoeding echt perfect om zwangerschapskilos kwijt te raken. Dus fijn zolang dat kanJa een keer wat anders haha😅 De laatste keer dat ik zo'n hoog vet% had was in 2009 (na de bevalling van nr 1). Toen begon ik op 35%. Wel iets meer spiermassa nu, maar toch. Ik ben toen 24 kg afgevallen.
Ja zeker! Komt ook omdat ik nog borstvoeding geef. Ik menstrueer daardoor nog steeds niet! Ik merk vooral dat ik wat gevoeliger ben, maar voel mij verder prima!
.Klopt, en als de gyms hier al open waren dan zou ik een bulk log overwegen. Helaas pindakaas... Onder de huidige omstandigheden kan ik me niet aanzetten tot serieus bulken. Dus het blijft een nee. Back to @SP1988 die er duidelijk keihard tegenaan gaat!Je hoeft toch ook niet te cutten, je kan ook een kont als een kiepauto bouwen.
Afgelopen half jaar heeft het mij alleen maar tegen gewerkt doordat ik er vreetbuien van kreeg🤣 Ik lees dat er meer vrouwen pas afvallen nadat ze gestopt zijn met de bv. Maar goed, zolang ga ik niet wachten 😅 Ik heb ook nog geen einddatum. Voordeel nu is wel dat ik meer kan eten!Bij mijn vrouw was borstvoeding echt perfect om zwangerschapskilos kwijt te raken. Dus fijn zolang dat kan.
Hopelijk werkt dat bij jou ook zo goed!
Snap ik wel!! Ik denk dat ik ook pas echt optimaal kan trainen als de gym open is. Voor nu is het voldoende omdat ik zolang niets heb gedaan.Klopt, en als de gyms hier al open waren dan zou ik een bulk log overwegen. Helaas pindakaas... Onder de huidige omstandigheden kan ik me niet aanzetten tot serieus bulken. Dus het blijft een nee. Back to @SP1988 die er duidelijk keihard tegenaan gaat!
Ik kan je zeggen dat die kinderen mijn vrouw bijna letterlijk leeg zogen... dus wie weet.. Schijnt sowieso enorm te helpen om alle hormonen en andere processen in je lichaam weer in balans te brengen.Afgelopen half jaar heeft het mij alleen maar tegen gewerkt doordat ik er vreetbuien van kreeg🤣 Ik lees dat er meer vrouwen pas afvallen nadat ze gestopt zijn met de bv. Maar goed, zolang ga ik niet wachten 😅 Ik heb ook nog geen einddatum. Voordeel nu is wel dat ik meer kan eten!
Goed is het zeker! Niet alleen voor mij, maar ook voor de kleineIk kan je zeggen dat die kinderen mijn vrouw bijna letterlijk leeg zogen... dus wie weet.. Schijnt sowieso enorm te helpen om alle hormonen en andere processen in je lichaam weer in balans te brengen.

Vanmorgen waren het er 7, maar dat vind ik al niet te doen. In de middag zijn er niet zoveel mensen.Ja bij ons is max 10 man elke x en dus volle bak. Kom nu in die tent met meer mensen in aanraking dan wanneer we binnen konden sporten 🤣. Ook omdat het hutje mutje is. Maar idd squat/ohp bench zijn altijd wel bezet en met 1 uur max is het snel gedaan.
Ty!!!
Nee Flex. Al heb ik nog wel lid bij basic puur omdat het 24/7 is tegenwoordig dus wel handig. Maar Basic heeft helemaal niets geregeld 😔Vanmorgen waren het er 7, maar dat vind ik al niet te doen. In de middag zijn er niet zoveel mensen.
Maar indd, is wel erg hutje mutje😶
Train je nog bij basic fit?
Ty!!!
Jammer is dat:/ Flex heb ik vroeger (2015) nog getraind. Lekker testosteronhok is dat altijd haha.Nee Flex. Al heb ik nog wel lid bij basic puur omdat het 24/7 is tegenwoordig dus wel handig. Maar Basic heeft helemaal niets geregeld 😔
Valt nu wel mee. Al train ik vaak om 7 dus dan zijn dat soort mensen er vaak niet. Maar ik denk wel dat het iets anders is nu.Jammer is dat:/ Flex heb ik vroeger (2015) nog getraind. Lekker testosteronhok is dat altijd haha.
Moet je eens in avond gaan😅 Ach vond het er wel gezellig verder. Ik gedij daar opzich prima tussen, maar het is wel een groot verschil met de gym waar ik nu ga.Valt nu wel mee. Al train ik vaak om 7 dus dan zijn dat soort mensen er vaak niet. Maar ik denk wel dat het iets anders is nu.
Ik train graag met zo min mogelijk mensen 😅. Maar het is daar wel echt gezellig altijd. Bij basic ben je een nummertje en bij Flex voel je je wel gewaardeerd ofzoMoet je eens in avond gaan😅 Ach vond het er wel gezellig verder. Ik gedij daar opzich prima tussen, maar het is wel een groot verschil met de gym waar ik nu ga.
Dat zijn wel hindernissen allemaal zeg.... ik vind je NU al de beste van de vrouwen dit jaarCombinatie sporten, een baby en dieet is niet erg praktisch, maar toch voelt het wel heel goed!!
De training... Ik weet niet hoe het bij jullie is buiten, maar met 7 man trainen is bij ons nauwelijks te doen. Alles is steeds bezet dus het is nu steeds of niet benchen, of niet deadliften...

Ik vind jou nu al de beste van de simps dit jaar.Dat zijn wel hindernissen allemaal zeg.... ik vind je NU al de beste van de vrouwen dit jaar![]()