XXL Nutrition

Contest Log (v) SP'S TRANSFORMATIE LOGJE

Waarschijnlijk, want vetmeting is notoir onbetrouwbaar. Maar dan nog is het extreem laag. 13 is bij vrouwen de bovengrens essentieel vet. Dus stel dat het 11 was oid, dan is het alsnog extreem.

• Topic Starter Topic Starter
Welkom:)
Dat is voor een vrouw ook eng laag. Vrouwen hebben essentieel vetpercentage van 10-13%. Dus je zult letterlijk bijna dood zijn geweest. Dat is voor een kan vergelijkbaar met 3% ofzo…bizar laag.

Is het ook. Ik zag er alles behalve gezond uit en ik wou nog lager (ik had toen nog wel wedstrijdambities).

Absoluut! Wat het werkelijk is geweest zal ik nooit weten. Dit was gemeten met een 4 punts up meter. UB was met een iets hoger vet% 8% op de Dexa, wel degelijk laag dus. Overall 14%. Maar goed, ook de Dexa kan afwijken.
Waarschijnlijk, want vetmeting is notoir onbetrouwbaar. Maar dan nog is het extreem laag. 13 is bij vrouwen de bovengrens essentieel vet. Dus stel dat het 11 was oid, dan is het alsnog extreem.

Zeker extreem en verloor ook mijn menstruatie.
Foto zegt genoeg (dit was nog op 11%). Had zelfs aders op mijn rug 🤣 (alweer verwijderd..)

Ik woog ook 16 kg minder dan nu.

Maar goed, dit hoeft voor mij niet meer. Ik weet ook hoe ik mij destijds heb gevoeld💀

Laatst bewerkt:
Welkom:)

Is het ook. Ik zag er alles behalve gezond uit en ik wou nog lager (ik had toen nog wel wedstrijdambities).

Absoluut! Wat het werkelijk is geweest zal ik nooit weten. Dit was gemeten met een 4 punts up meter. UB was met een iets hoger vet% 8% op de Dexa, wel degelijk laag dus. Overall 14%. Maar goed, ook de Dexa kan afwijken.

Zeker extreem en verloor ook mijn menstruatie.
Foto zegt genoeg (dit was nog op 11%). Had zelfs aders op mijn rug 🤣

Ik woog ook 16 kg minder dan nu.Bekijk bijlage 527352

Maar goed, dit hoeft voor mij niet meer. Ik weet ook hoe ik mij destijds heb gevoeld💀
Wow, heftig. Wel dedicated. Kan me voorstellen dat je zo ver niet meer zo ver gaat.

BW 78,1 / 76,8 KG
CENTIMETERS START 3 MEI / 9 MEI
TAILLE 71,5 / 70,2
BUIK 93,5 / 93
HEUPEN 106,5 / 105,5
DIJ 63,5 / 63,2
HUIDPLOOI 10,5 / 10 MM

Laatst bewerkt:
TRAIN!

BENCH
15X20
8X30 @5
5X35 @5
4X40 +5 KG
4X40
4X40 @8

SUMO DEADLIFT
8X50
6X70 +1 REP @7
5X75 @7.5 +5 KG
5X75 @8
volgende x mijn belt mee!! Ook voor OHP

OHP
8X20
8X20
7X20 @9

ONE ARM DB ROW
8X20 8X20 +2,5 KG
10X20 10X20
10X20 10X20 @8
gaat mooi vooruit:) Wel ver weg nog van mijn sets pre zwangerschap, zoals met alles...

BENCH PUSHUPS CLOSEGRIP STAND 2
10X
10X
10X
+3 REPS

BICEP CURL DB
14X2X7.5
14X2X7.5
12X2X7.5

Diner❤
(Padthai)

20210509_181824.jpg

Vanavond maak ik pasta (volkoren) pesto, geroosterde paprika, feta en gebakken kipdij klaar voor aankomende dagen ipv nasi. Voor de rest wissel ik de kwark af met de chia muffins.

Qua avond eten staat er nog een rode curry op de planning en rendang❤

Calorieën gaan deze week omlaag naar 2350 (max).

Dagmenu vandaag (met nog ruimte voor 150 calorieën naar eigen invulling).

Laatste maaltijd vd dag eet ik meestal nog best veel. Dit deed ik altijd al (want honger hebben voor het slapen zorgt voor een minder kwalitatieve slaap), maar nu ik ook nog 's nachts voeding geef is het extra belangrijk.

Screenshot_20210510-113704_Chrome.jpg

Ik zit midden in de nacht ook aan de Brinta en whey, als ik een flesje heb gegegeven.
Soms ook gewoon snel een Twix of Snickers :roflol:

Ik zit midden in de nacht vaak aan de nootjes of chipjes als ik naar een flesje heb gegrepen.
Stukje kaas afsnijden doe ik dan maar niet meer.

Oh wacht... :D

Vandaag weer een nieuw laag bw! 76.1 kg. Het laagste wat ik sinds mijn bevalling ben geweest🎉

7 mei was het laagste punt vorige week, dus dat is een verschil van 1 ons per dag. Prima snelheid wmb! Als ik ook spiermassa heb aangemaakt dan gaat het in feite nog rapper, daar lijkt het wel op.

Eigenlijk loop ik tegen maar 1 ding aan. Mijn productie is wel gekelderd. Ik heb nog een lading in de vriezer (melkkoe🐄) en tot dusver 1 zakje uit de diepvries moeten halen, maar dat is wel jammer natuurlijk. De vorige pogingen was dit een excuus om meer te eten, maar mijn tut is over 3 dagen 6 maanden en ben al best trots ondanks alle problemen dat ik dit heb gehaald!

Vandaag weer trainen. Helaas geen oppas, dus mijn puberdochter past op😅

Vandaag weer een nieuw laag bw! 76.1 kg. Het laagste wat ik sinds mijn bevalling ben geweest🎉

7 mei was het laagste punt vorige week, dus dat is een verschil van 1 ons per dag. Prima snelheid wmb! Als ik ook spiermassa heb aangemaakt dan gaat het in feite nog rapper, daar lijkt het wel op.

Eigenlijk loop ik tegen maar 1 ding aan. Mijn productie is wel gekelderd. Ik heb nog een lading in de vriezer (melkkoe🐄) en tot dusver 1 zakje uit de diepvries moeten halen, maar dat is wel jammer natuurlijk. De vorige pogingen was dit een excuus om meer te eten, maar mijn tut is over 3 dagen 6 maanden en ben al best trots ondanks alle problemen dat ik dit heb gehaald!

Vandaag weer trainen. Helaas geen oppas, dus mijn puberdochter past op😅
6 maanden is toch gewoon super! En je kan nu ook wat gaan variëren in voeding geven (dat hebben wij bij de eerste gedaan, door hetzelfde probleem).
Mijn vrouw heeft nu besloten dat ze net zolang geeft totdat ze het zelf nog leuk vind.

6 maanden is toch gewoon super! En je kan nu ook wat gaan variëren in voeding geven (dat hebben wij bij de eerste gedaan, door hetzelfde probleem).
Mijn vrouw heeft nu besloten dat ze net zolang geeft totdat ze het zelf nog leuk vind.
Jazeker! Ik ga ook net zolang door totdat ik er zat van ben haha. Ze krijgt ook andere dingen (niet veel nog), maar ze is ook een vreetmonster. Ze drinkt ruim meer dan de norm.

Aankomende tijd zal ze meer vaste voeding krijgen inderdaad.

Helaas gisteren niet kunnen trainen.. Mijn dochter had ineens andere plannen😬 kinderen...

Ik heb vanavond getraind, maar ik was doodop. Helaas teer ik al weken op te weinig slaap. Dan denk je, ja logisch! Het is alleen niet alleen de baby. Ik kom amper in slaap en ik word echt heel vaak wakker.. Als ik dan eenmaal diep slaap dan wordt de baby wakker.. Ow en onze dochter vind half 6 een top tijd om de dag te beginnen🤣

Het probleem is dat ik mijn avond te vol plan.. gevolg is dat mijn hoofd vol zit (iets met ADD) en dan lig ik nog te stuiteren in bed. Ik voel mij de hele dag een zombie, maar in de avond heb ik ineens zeeën van energie. Echt maf🤣

We hebben wel wat dingen veranderd in de slaapkamer zodat mijn dochter hopelijk iets langer slaapt (oa een extra rolgordijn, want de zon staat pal op onze slaapkamer).

Maar goed, de training! Bench weer uur bezet.. Ben er zo klaar mee!!! Hopelijk nog 1 week!🙏

RDLS
10X50
10X50
10X50

CLOSE GRIP BENCH PUSHUPS STAND 2
12x
12x
14x
Dat ging lekker!!!
+8 reps!!!:D

FRONT PLATE RAISE
10X10
10X10
10X10
2 weken terug was 10 of echt te zwaar

BICEP CURL ONE ARM
10X8 10X8
10X8 10X8
10X8 10X8
10X8 10X8

REAR DELT FLYS
20X2X6
20X2X6
20X2X6
+18 reps

Lekker hoor, ondanks alle hindernissen.

Laatste 7 dagen ben ik precies 7 ons afgevallen. Ik heb volgens mijn eigen sheet netto 5500 calorieën extra verbrand dus dat lijkt aardig te kloppen! Alles voelt ook alweer wat strakker dus so far so good! Vandaag voor het eerst weer onder de 76 kg.. heel fijn.

Ik heb (gek genoeg) niet heel veel problemen met het dieet. Het scheelt dat ik meestal weinig tijd heb om te eten (daarom at ik ook veel troep). Cravings zijn ook weg!

Terug
Naar boven