AndroidHealthClinic

Contest Log (v) SP'S TRANSFORMATIE LOGJE

• Topic Starter Topic Starter
Ik train graag met zo min mogelijk mensen 😅. Maar het is daar wel echt gezellig altijd. Bij basic ben je een nummertje en bij Flex voel je je wel gewaardeerd ofzo
Haha inderdaad. Het sfeertje bij BF vind ik niet zo wat. Positief is dat ik daar flink door kan trainen😅
Dat zijn wel hindernissen allemaal zeg.... ik vind je NU al de beste van de vrouwen dit jaar :D
🙏❤
Ik vind jou nu al de beste van de simps dit jaar.
Beetje waardering mag ook wel een keer😅

(al ben ik wel de enige vrouw...dus ook de slechtste 🙃)

Beetje offday vandaag. Ben niet vooruit te branden💀

Ik heb mij wel netjes aan mijn voeding gehouden, alleen voor de rest heb ik niet zoveel gedaan. Normaal wandel ik standaard 1 a 2 x per dag.

Vandaag staat er pizza op het menu. Jammer genoeg geen hele, maar dat hoort erbij😅 EN ik heb muffins gehad! De chia eiwit muffins van bulkpowder (aka bulk).

20210508_155621.jpg

Morgen staat er weer een training op de planning.

Vandaag alweer dag 7 dus een weekoverzicht!

Week 1
Startgewicht 78,1
Max 78,2
Min 76,6

Gemiddeld kcal 2463
Gemiddeld verbruik (TDEE) 3108 kcal
Netto - 4509 kcal

Morgen ga ik alles weer meten, maar ik had (stiekem) al gemeten en er was gemiddeld 0.5 cm af.
----

Doel is minimaal 12 weken cutten/recompen. Dit zal mijn langste cut worden sinds 2015.

12 weken is wel fors inderdaad. gelukkig vallen de kcal nu nog wel mee!

@BB_ was vier maanden aan het cutten in de contest vorig jaar, en sommigen volgens mij nog langer!
Ik was idd 18 weken bezig, clean zonder cheats (begonnen op 3000 en geeindigd op 1700 kcal). Dat was wel langer dan gepland, nu wil ik wat leaner blijven. Ik zou normaal voor een prep 12-14 weken rekenen, tenzij je al droog staat of niet zo diep tot wedstrijdshape wilt gaan.

@BB_ was vier maanden aan het cutten in de contest vorig jaar, en sommigen volgens mij nog langer!
dat ben ik als powerlifster niet gewend :o 2-3 weken max hier. als BB'er is het wat gebruikelijker denk ik. en volgens mij cut SP normaal ook niet zo lang, vandaar mijn opmerking :)

dat ben ik als powerlifster niet gewend :o 2-3 weken max hier. als BB'er is het wat gebruikelijker denk ik. en volgens mij cut SP normaal ook niet zo lang, vandaar mijn opmerking :)
12 weken vergt idd ook wel wat. In coronatijd misschien wel wat gemakkelijker, want minder verleidingen.

of juist niet, want je kan je niet laten afleiden doordat er weinig te doen is, dus food is life :roflol:
Klopt ook wel. Als ik fysiek op het werk ben is cutten inderdaad gemakkelijker dan wanneer ik heel de dag thuis naar de (koel)kast loop te staren. :roflol:

12 weken is wel fors inderdaad. gelukkig vallen de kcal nu nog wel mee!
Ik vind het ook lang, maar ik heb nu ook een lange weg te gaan😅
Normaal heb ik genoeg aan maximaal 8 weken. Dan ben ik ook wel droog zat meestal en ben ook geen bodybuilder😅
12 weken vergt idd ook wel wat. In coronatijd misschien wel wat gemakkelijker, want minder verleidingen.
Voor mij niet haha.
of juist niet, want je kan je niet laten afleiden doordat er weinig te doen is, dus food is life :roflol:
Uhm ja dat😅

---

Als aanvulling.. in 2015 ben ik 5 maanden op dieet geweest tot 9% vet. Dat is voor een doorsnee sporter belachelijk.

12 weken cutten onder de omstandigheden nu zal zwaarder dan ooit zijn.

Laatst bewerkt:

Normaal heb ik genoeg aan maximaal 8 weken. Dan ben ik ook wel droog zat meestal en ben ook geen bodybuilder😅

Voor mij niet haha.

Uhm ja dat😅

---

Als aanvulling.. in 2015 ben ik 5 maanden op dieet geweest tot 9% vet. Dat is voor een doorsnee sporter belachelijk.

Ik denk idd wel eens dat jullie allemaal gestoord zijn. :p
En dan zit ik nog een heel klein beetje in een fitness georienteerde omgeving. Voor gewoon bankhangend en TV-zappend Nederland moeten deze competities iets uit een andere wereld zijn :roflol:

Ik denk idd wel eens dat jullie allemaal gestoord zijn. :p
En dan zit ik nog een heel klein beetje in een fitness georienteerde omgeving. Voor gewoon bankhangend en TV-zappend Nederland moeten deze competities iets uit een andere wereld zijn :roflol:
Haha ja, dat snap ik wel. Het is voor mijn omgeving ook onbegrijpelijk dat ik vanuit een vaak al slank postuur nog eens flink ga cutten tot ik een sixpack heb (en dat met 33 jaar en een kind). Maar goed, het is altijd in the eye of the beholder. Voor mij persoonlijk zit ik liever rond de 15% vet. Daar voel ik mij het beste bij!

In!

Voor mij niet haha.

Uhm ja dat😅

---

Dat is voor een vrouw ook eng laag. Vrouwen hebben essentieel vetpercentage van 10-13%. Dus je zult letterlijk bijna dood zijn geweest. Dat is voor een kan vergelijkbaar met 3% ofzo…bizar laag.

Terug
Naar boven