XXL Nutrition

squat schoentjes

Bezoekers in dit topic

Krijg ze nergens gevonden, al helemaal niet voor 54 in de maat die ik nodig heb.
Maar ik ga eens rondkijken!
 
Als iemand ze vind voor weinig dan graag de link plaatsen.
 
Als iemand ze vind voor weinig dan graag de link plaatsen.

ja en als je ze dan gekocht hebt lever ze dan maar bij mij thuis af, dan regelen we wel iets...
 
Heb bij Zalando de Adidas Powerlift .3 besteld. 100 euro - 10% korting.
 
Denk dat die Powerlift 2.0 destijds 60E waren omdat de 3.0 koud uit waren. Dat ze de prijzen nu weer genormaliseerd hebben?
 
Even een bumpje, maar zit met hetzelfde. Ik squat nu ook met op elke hiel 1.25kg (dunne) plaatjes maar zonder kan ik gewoon niet diep genoeg. Slechte mobiliteit dus, veel geprobeerd maar blijf afhankelijk van die platen.
Nu wil ik eens kijken of dit soort powerlift schoenen helpen, ik kwam uit op deze:
cf1b8ec918aef4b0cef2d6c6aec2bf5b.png


Maakt het nog uit welke? Behalve de kleur etc, meer in soort.
 
Even een bumpje, maar zit met hetzelfde. Ik squat nu ook met op elke hiel 1.25kg (dunne) plaatjes maar zonder kan ik gewoon niet diep genoeg. Slechte mobiliteit dus, veel geprobeerd maar blijf afhankelijk van die platen.
Nu wil ik eens kijken of dit soort powerlift schoenen helpen, ik kwam uit op deze:
cf1b8ec918aef4b0cef2d6c6aec2bf5b.png


Maakt het nog uit welke? Behalve de kleur etc, meer in soort.

Check ff de site van Adidas, het kan zijn dat de hoogte van de hak wat verschilt
 
Heb bij zalando Adidas Powerlift 3.0 gehaald, zeker lekker als je wat stress van je hamstrings af wil hebben, echt een aanrader.
 
Back
Naar boven