- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zie bijna niemand het doen..
Jammer, want kan ook aan niemand vragen of mijn uitvoering dan wel echt correct is![]()
Zie bijna niemand het doen..
Jammer, want kan ook aan niemand vragen of mijn uitvoering dan wel echt correct is![]()
keertje filmen en dan hier posten..zitten genoeg kenners hier..en je kan filmpjes op youtube bekijken!
, filmpjes op youtube heb ik genoeg gezien, heb ook het idee dat ik het goed doe. Maar van buitenaf is dat natuurlijk het best te zienGewoon dezelfde beweging die je maakt als je door je benen zakt om een doos van de grond te tillen, zolang je je rug maar recht houdt, zo moeilijk is dat toch niet?
----------. Toegevoegd om 14:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:15 ----------
1 dus
. Maar goed, wat wil je dan in een sportschool met max 30 kg aan dumbbells en, nog geen 200 kg aan plates maar dan wel (letterlijk) 150+ isolatie apparaten (overigens gewoon veel dezelfde, van sommige staan er 5-6
).toevallig heb ik afgelopen vrrijdag 2vrouwen van 40+ zien squatten,verder nog nooit eerder gezien. Het squatrek wordt gebruikt voor BP en soms zelfs voor dumbbell curl.

toevallig heb ik afgelopen vrrijdag 2vrouwen van 40+ zien squatten,verder nog nooit eerder gezien. Het squatrek wordt gebruikt voor BP en soms zelfs voor dumbbell curl.