MuscleMeat

Squatten en deadliften er veel mensen in jullie gym?

Een beetje, maar dat zijn dan meestal quarter squads en deadlifts met kromme rug. Enkelen doen het goed.

een 8 á 10-tal mensen denk ik. Squats redelijk veel, deads redelijk weining.

Heb nog nooit iemand zien deadliften. Squaten héél af en toe, maar dan alleen quarter squats met 40kg of zo.

Beide oefeningen worden misschien door 5/6 mensen uitgevoerd..En die voeren ze dan ook beide uit..Bij ons staan ze je raar aan te kijken als je gewichten bij de bench vandaan haalt om te squaten of te deadliften...Wel voordeel hoor, er is altijd wel plek bij het rek!!!

Zie bijna niemand het doen..
Jammer, want kan ook aan niemand vragen of mijn uitvoering dan wel echt correct is:P

0, wel een die squat tot 30 graden ofzo.

Zie bijna niemand het doen..
Jammer, want kan ook aan niemand vragen of mijn uitvoering dan wel echt correct is:P

Gewoon dezelfde beweging die je maakt als je door je benen zakt om een doos van de grond te tillen, zolang je je rug maar recht houdt, zo moeilijk is dat toch niet?

---------- Toegevoegd om 14:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:15 ----------

0, wel een die squat tot 30 graden ofzo.

1 dus

keertje filmen en dan hier posten..zitten genoeg kenners hier..en je kan filmpjes op youtube bekijken!

ja, train alleen en heb momenteel geen camera of een mobieltje met camera waarmee ik het kan opnemen :P, filmpjes op youtube heb ik genoeg gezien, heb ook het idee dat ik het goed doe. Maar van buitenaf is dat natuurlijk het best te zien

Gewoon dezelfde beweging die je maakt als je door je benen zakt om een doos van de grond te tillen, zolang je je rug maar recht houdt, zo moeilijk is dat toch niet?

----------. Toegevoegd om 14:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:15 ----------

1 dus

:mierenneuker:
0, want hij deadlift niet.

Deadlift heb ik nog nooit iemand zien doen, aantal mensen dat Squat kan ik op 1 hand tellen.

Bankdrukken doet natuurlijk iedereen.

Ik ga nooit zwaar in deze sportschool omdat magnesium verboden is en ze geen rubber hebben om op te DLen, maar als je boven de 100 gaat kijken mensen al naar je alsof je een freak bent, laat staan als ik dan tegen een vriend toevallig zeg dat ik aan het opwarmen ben :roflol:. Maar goed, wat wil je dan in een sportschool met max 30 kg aan dumbbells en, nog geen 200 kg aan plates maar dan wel (letterlijk) 150+ isolatie apparaten (overigens gewoon veel dezelfde, van sommige staan er 5-6 :D).

Denk dat ik de enige ben, en dan moet ik nog deadliften met de bar van bench, en squaten in smithmachine omdat dat de enige optie is.

Enigste dat gebruikt word is legpress en leg extensions door de mensen bij mijn gym.
En allemaal kijken als ik lunges/calve raises of squats doe.

En deadliften kan ik vaak niet doen omdat er s'avonds gewoon geen plek voor is in het krachthok.

toevallig heb ik afgelopen vrrijdag 2vrouwen van 40+ zien squatten,verder nog nooit eerder gezien. Het squatrek wordt gebruikt voor BP en soms zelfs voor dumbbell curl.

toevallig heb ik afgelopen vrrijdag 2vrouwen van 40+ zien squatten,verder nog nooit eerder gezien. Het squatrek wordt gebruikt voor BP en soms zelfs voor dumbbell curl.
???

---------- Toegevoegd om 15:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ----------

sorry baas beer, nu ben je me baas nie meer :p

gister voor het eerst iemand zwaar benen zien doen, en deadliften!

Ook bij ons in de gym aanzienlijk weinig die uberhaubt benen trainen. Vind ik niet erg, kan ik er in ieder geval altijd bij. Deadliften ook maar een paar.

niet veel volk dat benen traind bij ons

BeachBoystyle !!

dat niemand bij jullie de benen trainen, bij ons zo'n beetje iedereen

alle mensen volgen als zombies die schematjes die ze van de instructeurs krijgen...verveeld voor zich uit staren terwijl ze een en weer gaan op de leg press

hoogstens 5. En 1 die dan maar 1 rep maakt, maar ook echt 1 rep. En misschien maar 3/4 die deadliften

Terug
Naar boven