MuscleMeat

Squatten en deadliften er veel mensen in jullie gym?

Hier altijd

Homegym FTW ! :trollface:

Naast mij en mijn 2trainings maatjes deadlift er niemand.
Naast mij en mijn 2trainings maatjes, squatten er 2 mensen, maar die zakken maar 10cm?

Ookal is de gym waar ik train een echte krachthonk... maar degenen die er squatten of deadliften kan je op 1 hand tellen. Hoogstens 2 handen. :o

deadlift nooit...squat enkele keer, squats van een cm of 20/30 hooguit. benenmachines zijn verder ook bijna altijd vrij.....heerlijk toch:)

Squat heel soms , deadliften nog nooit gezien ;)

deadlift nooit...squat enkele keer, squats van een cm of 20/30 hooguit. benenmachines zijn verder ook bijna altijd vrij.....heerlijk toch:)

Ja, alleen jammer genoeg dat het effect van een machine vele malen minder is dan dat van full squats.

De meesten die in het "mannendeel" van mijn sportschool komen doen squats - de een wat dieper dan de ander... Deadlift doen er niet gruwelijk veel.
Geen idee wat er in het "vrouwendeel" gebeurt (twee aparte trainingszalen) - staat iig geen squatrek.

niet veel ofzo, ze doen liever machines

toen ik ging kijke in mijn nieuwe gym heb ik wel iemand zien squatte:D

Deadlift echt zo goed als nooit. Tenzij ik de oefening doe en er maten meedoen; Maar ik moet erg hard nadenken om op iemand te komen die ik ooit zag deadliften. Nico vroeger owjah en Hannes in de Pinte. Maar waar ik nu train in de week heb ik iig nog nooit iemand zien deadliften/squaten.

Deadlift is ook een slopende oefening voor wat het waard is, ik doe het ook liever niet, maar als ik het doe ben ik wel altijd blij en zie ik duidelijk resultaat.

Als er wat meer vrouwen zouden squatten ipv zumba, dan zou de wereld er al stukke beter uitzien.

Squatten, een paar. Deadliften, een paar.

een enkeling heb ik zien squatten, maar dat moet helaas bij ons in een smit rek.. Laatste keer dat ik het deed kreeg ik een steekje in me onderrug.. Misschien moet ik hem dan wat lichter pakken en wat meer op de techniek letten of squatten in zo'n rek helemaal maar achterwege laten.

Enkel ik, want ik train thuis in men homegym :p
Kan me niet inbeelden dat ik terug in een gym zou moeten trainen. Ik doe de deur van men garage open, knal men cd erin en gaan. Kzou het niet meer volhouden om altijd in een gym ergens te gaan trainen. Eens een homegym ga je nooit meer ergens anders trainen. :) Maar als ik dan ergens anders trainde vroeger, amper tot geen.

Laatst bewerkt:
7 tal mensen die deftig squatten, 5 tal mensen die deftig deadliften. Maar ook barbell rows worden heel weinig gedaan, nog minder dan squatten:o

Ik ben vrijwel de enige zoals ik in 20 andere soortgelijke topics heb geplaatst. Nog 2 anderen.

Een paar squatten nu. Er zijn ook een 3 tal vrouwen die squatten (veel respect voor!). Deadliften doen eigenlijk vrij weinig bij mijn in de gym.

Bij mij staat het nu ook op een laag pitje.. crisis blessure in m'n rug. Squat en DL geven precies dat gevoel. Bor krijg ik het een beetje.

Maar anyways, weinig guys eigenijk dus. Haast meer vrouwen denk ik.

Ik ben de enigste die het serieus doet zijn een paar vrouwen (Yup) die het met 10-20 kg doen om hun billen en benen te trainen (Heb geen bezwaar het is idd een mooi uitzicht)

Deadlift ben ik ook de enigste zie mensen wel altijd staren als ik met wat hevige gegrunt de laatste rep doe

Terug
Naar boven