MuscleMeat

stacker 2 met Ephedra/19-02-08

bvo78

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Hallo,
heb vandaag de 2 potjes op gehaald de gele stackers 2, zal dit logje zo goed mogelijk bij houden enzo!!

doel
tussen de 8 en 10 % te komen

ik doe er bij lopen en fietsen ( 45 min lopen en 120min fietsen )
heb een voedings schema, zit redelijk hoog in eiwitten
en pak nu extra aminos, om zo veel mogelijk spier verlies tegen te gaan

vet meting van 19-02-08
knijper = 13,9%
omrom = 11.7%
tanita = 16.6%
kg =84,4 was in de middag niet correcht
(omrom = een meter die je in je handen moet houden)
(tanita = een weegschaal die je vet % meet)

vandaag begonnen met 2 caps, ik zwete me al helemaal de t*ring tijdens het trainen, en beetje trillende handjes,merk het alleen bij type!!!

hebben jullie nog dingen die ik er bij moet vermelden op het een uitgebreider logje te maken

dit is me standpunt, dit is me begin gewicht op nuchtere maag, naakt en alles
21-2-08
vanochtend 81,7kg

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
20-2-08
ben net terug van hardlopen
45 min en 524kcal verbrand
gewicht was net 82.7kg

heb me net vol gepropt met aminos

interessant :D

Ik hou bijna alle vetverbrandingslogs bij :D

21-2-08
vanochtend 81,7kg

hoelang duurt het eerdat je die stackers begint te voelen, want ik merk nog niks:eek:

Je gewicht zakt lekker, maar wat doet je vetpercentage.??

dat is belangrijk.

je moet zien op het zelfde gewicht te blijven en toch je vetp. laten zakken.

dat zal je echt niet lukken met alleen een potje Stackers.

van Stackers word je iets nerveuser zeg maar en dat is voor massa training helemaal niet goed.

in 2 dagen 2.5 kilo.??

Je kunt beter een trainingsschema en voedingsschemamaken wat je helpt.

Je zult verbaast zijn dat als je meer eet, je resps verhoogd en iets meer cardio doet je in week of 8 meer bereikt dan, nu je alleen maar kilo's verliest.

en weeg je 1 keer in de week nu dus 26 feb. smorgens direct bij het opstaan wegen naakt. :)

en je vetp. meten.

klopt wat je zegt, maar die 2 andere keer op de weegschaal vind ik zelf ook niet correct,

de eerste heb ik bij de fitness gewogen rond 2 uur, dan zit ik nog met voedsel in me maag en kleren aan,, die vind ik niet correct

de 2 was savonds na het hard lopen, na het eten, dus die vind ik ook niet super correct

de 3 wil ik zelf als standpunt aan houden, die was vanochtend om 8 uur, naakt en nuchter en na het plassen

die houd ik aan,,

klopt wat je zegt, maar die 2 andere keer op de weegschaal vind ik zelf ook niet correct,

de eerste heb ik bij de fitness gewogen rond 2 uur, dan zit ik nog met voedsel in me maag en kleren aan,, die vind ik niet correct

de 2 was savonds na het hard lopen, na het eten, dus die vind ik ook niet super correct

de 3 wil ik zelf als standpunt aan houden, die was vanochtend om 8 uur, naakt en nuchter en na het plassen
die houd ik aan,,

Dan is je volgende weegmoment Volgende week Donderdag ochtend direct bij het opstaan. ;)

hahaha helemaal super, komt me moeder net thuis, met een pot animal test haha,,,, dus ik vraag waar heb je dat gehaald, zegt ze ik kwam gisteren in de stad een fitness winkel tegen, en jij zit toch altijd maar te zeiken dat je te klein bent enzo, dus heb ik maar wat mee gebracht wel goed moest werken

hoe is het mogelijk

is het te combineren met de stacker, zelf denk ik wachten tot ik me % heb bereikt wat ik wil en dat de animal test pakken

hahaha helemaal super, komt me moeder net thuis, met een pot animal test haha,,,, dus ik vraag waar heb je dat gehaald, zegt ze ik kwam gisteren in de stad een fitness winkel tegen, en jij zit toch altijd maar te zeiken dat je te klein bent enzo, dus heb ik maar wat mee gebracht wel goed moest werken

hoe is het mogelijk

is het te combineren met de stacker, zelf denk ik wachten tot ik me % heb bereikt wat ik wil en dat de animal test pakken

:lol: jammer van de 80,- :lol:

best wel he haha, zou het wat zijn?? of een bull shit producht

naar mijn weten waren er geen stackers meer te krijgen met ephedra...

die rooie supercaps 800 mg ephedra waren erg goed

veel succes ermee, zal het zeker volgen.
Ik heb ook 2 potjes stacker 2 met ephedra thuis. ik beginer over 2 weken ermee.

net 2 uurtjes gaan fietsen
1080kcal verbrand

Erg goed man!

Wil ook beginnen binnekort met cutten en dan iets gebruiken maar weet neit wat :P

vanochtend op

80.8kg

gaat goed kerel ... hard :thumbs:

4,4 kg in nog geen week. Dat gaat veel te snel. Je kan er rustig van op aan dat je kostbare spiermassa aan het verbranden bent.

4,4 kg in nog geen week. Dat gaat veel te snel. Je kan er rustig van op aan dat je kostbare spiermassa aan het verbranden bent.

Hij heeft op verschillende momenten gewogen ;)
Denk dat hij eigenlijk maar een anderhalve kilo kwijt is ofzo. Waarvan de grote meerderheid vocht zal zijn.

zal het zo even veranderen zo dat wat duidelijker is
dit is mijn standpunt van het begin, dat was donderdag ochtend
21-2-08
vanochtend 81,7kg

de ander 2 waren of na het eten, of in de middah voor het sporten, en dan heb shake en eten op enzo

eey Bvo

ik heb die stacker ook
zou je even je voedingsschema kunnen plaatsen?

Terug
Naar boven