Stam
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 136
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 82kg
Beste DBB'ers
Stats:
19 jaar
1.95m
65 kilo
Intro:
Ik ben altijd al een lang en mager ventje geweest. Ik heb daar genoeg van, dus ben ik begonnen met krachttraining om ook breed te worden en ik vind het ook geweldig om te doen. Ik ben eigenlijk aardig nieuw tot bodybuilding. Ik zat al een tijdje filmpjes te kijken van bodybuilding, maar ik ben pas sinds kort bezig met trainen.
Ik train samen met Tymen [ hier van DBB ] in de garage van Tymen
. Ik probeer nu 3x per week samen met Tymen te trainen.
Met het aantal kilo's bij oefeningen ben ik nog niet echt mee bezig, ik wil eerst de technieken kunnen beheersen voordat ik op de gewichten ga letten en dan zal ik de trainingslogs hier posten.
Tot nu toe vind ik krachttraining nog hardstikke leuk om te doen, en ik ben er genoeg voor gemotiveerd om alles er voor te geven om mijn doel te bereiken.
Doelen:
Mijn eind doel [ voor nu ] is dat ik tegen de 100 kilo aankom, maar dit doel kan altijd veranderen naar een groter doel, want ik ben niet van plan om onder dit doel te komen
Halverwege zomervakantie 2010: 65
Begonnen met trainen
Vrijdag: 17-09-2010: 68.1 kilo
dinsdag: 26-10-2010: 68.5 kilo
dinsdag: 30-10-2010: 68.7 kilo
PR momenteel ( Onder de 8 reps is voor mij geen PR
) :
BP 10*42
SQ: 10*50
DL: 10*72
Stats:
19 jaar
1.95m
65 kilo
Intro:
Ik ben altijd al een lang en mager ventje geweest. Ik heb daar genoeg van, dus ben ik begonnen met krachttraining om ook breed te worden en ik vind het ook geweldig om te doen. Ik ben eigenlijk aardig nieuw tot bodybuilding. Ik zat al een tijdje filmpjes te kijken van bodybuilding, maar ik ben pas sinds kort bezig met trainen.
Ik train samen met Tymen [ hier van DBB ] in de garage van Tymen
. Ik probeer nu 3x per week samen met Tymen te trainen.Met het aantal kilo's bij oefeningen ben ik nog niet echt mee bezig, ik wil eerst de technieken kunnen beheersen voordat ik op de gewichten ga letten en dan zal ik de trainingslogs hier posten.
Tot nu toe vind ik krachttraining nog hardstikke leuk om te doen, en ik ben er genoeg voor gemotiveerd om alles er voor te geven om mijn doel te bereiken.
Doelen:
Mijn eind doel [ voor nu ] is dat ik tegen de 100 kilo aankom, maar dit doel kan altijd veranderen naar een groter doel, want ik ben niet van plan om onder dit doel te komen

Halverwege zomervakantie 2010: 65
Begonnen met trainen
Vrijdag: 17-09-2010: 68.1 kilo
dinsdag: 26-10-2010: 68.5 kilo
dinsdag: 30-10-2010: 68.7 kilo
PR momenteel ( Onder de 8 reps is voor mij geen PR
) :BP 10*42
SQ: 10*50
DL: 10*72
Bijlagen
Laatst bewerkt:

]