Lost Prophet
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De t*ring. Jouw deadlift gaat goed. Per week zet je een nieuwe pr neer.Ben jaloers.
En lekkre bench en dips offcourse.
Merk je dat je op 1rm beter bent dan op herhalingen?

jezus, wat ga je goed zeg! Je hebt me ruim en breed ingehaald. Ik hoop binnen 6 maanden een beetje in je buurt te komen![]()

thnx man, die afwisseling zet volgens mij ook gewoon zoden aan de dijk, 2 weken platform deads, vorige week volume pr, deze week nieuw 1rm... ik nu 2 weken rackpulls en speed deads en daarna weer volume pr en dan 215 ofzo! maare ik ben jaloers op jou oh press
btw bij benchen ging het net zo.. had men oude 1rm allang niet meer gedaan, max 2x100 ofzo, daarna 3 weken vanaf boards close grip en nu vandaga gelijk in 1x 110... die wsb invloeden doen hun ding gewoon i guess
haha ja man, binnen 6 maanden moet makkelijk lukken.. toen ik van de zomer 3 weken was 'gestopt' zat ik binnen no time weer op niveau en dan verbreek je pr's bij de vleet... open je logje weer man![]()
Merk je dat je op 1rm beter bent dan op herhalingen?
misschien doe ik dat wel weer. Dit weekend maar even een schemaatje maken.
oh ik las hier over heen, ja dat is zeker et geval bij mij.. ik doe vrij weinig op reps... dat houd gewoon heel snel op altijd, verzuur binnen een paar reps al.. op alles. men trainingsmaatje kan bijvoorbeeld ergens 10 reps mee dan doe ik er 6 reps mee...
haha, is het nog te vroeg om 'welkom terug' te zeggen?

nog iets te vroeg. Maar ik heb mn eiwitjes vandaag al weer binnen![]()

Oke nice. Een kijken wat meer volume op me deadlift doet.thnx man, die afwisseling zet volgens mij ook gewoon zoden aan de dijk, 2 weken platform deads, vorige week volume pr, deze week nieuw 1rm... ik nu 2 weken rackpulls en speed deads en daarna weer volume pr en dan 215 ofzo! maare ik ben jaloers op jou oh press![]()

heb geloof ik wel 15 seconden in lockout gestaan met een big smile![]()

Netjes kerelDie dips zijn ook wel sick, sta je daar met trillende armen te dippen ...
![]()
Oke nice. Een kijken wat meer volume op me deadlift doet.
Volume op deadlift is onnodig
Goede deadlift en bench 'Erwin'.
Zieke training en congratz met je pr's "Erwin"
herkenbaar![]()
![]()