AndroidHealthClinic

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
damn je bench press en zeker je deadlift is netjes!

• Topic Starter Topic Starter
thanx man, ik ben erg echt blij mee (vandaag dan, volgende week vind ik het alweer veel te weinig)

**** zooi, nieuwe pagina.... GASTEN CHECK 1 PAGINA TERUG :D

De t*ring. Jouw deadlift gaat goed. Per week zet je een nieuwe pr neer.:D Ben jaloers.:p
En lekkre bench en dips offcourse.
Merk je dat je op 1rm beter bent dan op herhalingen?

jezus, wat ga je goed zeg! Je hebt me ruim en breed ingehaald. Ik hoop binnen 6 maanden een beetje in je buurt te komen ;)

De t*ring. Jouw deadlift gaat goed. Per week zet je een nieuwe pr neer.:D Ben jaloers.:p
En lekkre bench en dips offcourse.

thnx man, die afwisseling zet volgens mij ook gewoon zoden aan de dijk, 2 weken platform deads, vorige week volume pr, deze week nieuw 1rm... ik nu 2 weken rackpulls en speed deads en daarna weer volume pr en dan 215 ofzo! maare ik ben jaloers op jou oh press :P

btw bij benchen ging het net zo.. had men oude 1rm allang niet meer gedaan, max 2x100 ofzo, daarna 3 weken vanaf boards close grip en nu vandaga gelijk in 1x 110... die wsb invloeden doen hun ding gewoon i guess

jezus, wat ga je goed zeg! Je hebt me ruim en breed ingehaald. Ik hoop binnen 6 maanden een beetje in je buurt te komen ;)

haha ja man, binnen 6 maanden moet makkelijk lukken.. toen ik van de zomer 3 weken was 'gestopt' zat ik binnen no time weer op niveau en dan verbreek je pr's bij de vleet... open je logje weer man :D

thnx man, die afwisseling zet volgens mij ook gewoon zoden aan de dijk, 2 weken platform deads, vorige week volume pr, deze week nieuw 1rm... ik nu 2 weken rackpulls en speed deads en daarna weer volume pr en dan 215 ofzo! maare ik ben jaloers op jou oh press :P

btw bij benchen ging het net zo.. had men oude 1rm allang niet meer gedaan, max 2x100 ofzo, daarna 3 weken vanaf boards close grip en nu vandaga gelijk in 1x 110... die wsb invloeden doen hun ding gewoon i guess

haha ja man, binnen 6 maanden moet makkelijk lukken.. toen ik van de zomer 3 weken was 'gestopt' zat ik binnen no time weer op niveau en dan verbreek je pr's bij de vleet... open je logje weer man :D

misschien doe ik dat wel weer. Dit weekend maar even een schemaatje maken.

oh ik las hier over heen, ja dat is zeker et geval bij mij.. ik doe vrij weinig op reps... dat houd gewoon heel snel op altijd, verzuur binnen een paar reps al.. op alles. men trainingsmaatje kan bijvoorbeeld ergens 10 reps mee dan doe ik er 6 reps mee...

misschien doe ik dat wel weer. Dit weekend maar even een schemaatje maken.

haha, is het nog te vroeg om 'welkom terug' te zeggen?

oh ik las hier over heen, ja dat is zeker et geval bij mij.. ik doe vrij weinig op reps... dat houd gewoon heel snel op altijd, verzuur binnen een paar reps al.. op alles. men trainingsmaatje kan bijvoorbeeld ergens 10 reps mee dan doe ik er 6 reps mee...

haha, is het nog te vroeg om 'welkom terug' te zeggen?

nog iets te vroeg. Maar ik heb mn eiwitjes vandaag al weer binnen :D

Goede deadlift. Ga zo door :)

Netjes kerel :thumbs: Die dips zijn ook wel sick, sta je daar met trillende armen te dippen ... :D

Oke nice. Een kijken wat meer volume op me deadlift doet.

Volume op deadlift is onnodig

Goede deadlift en bench 'Erwin'.

Goed bezig beest.

ik zal het proberen, thnx :D

Netjes kerel :thumbs: Die dips zijn ook wel sick, sta je daar met trillende armen te dippen ... :D

haha ja, die 3e rep met 40 duurde echt ****ing lang, toen trilde alles.. thnx sowieso

Oke nice. Een kijken wat meer volume op me deadlift doet.

sorry man ik haal weer termen door de war... ik bedoelde dat ik een max reps ding had gedaan met 190. das geen volume pr... volume vind ik ook een beetje onnodig (op mijn niveau en misschien sowieso wel nooit).. meeste wat ik kwa volume heb gedaan is 3x3 tijdens coan schema

Volume op deadlift is onnodig

Goede deadlift en bench 'Erwin'.

eens, thnx 'roy'

Zieke training en congratz met je pr's "Erwin":D

herkenbaar:o :D

dank je wel man!

thnx!

dank u gozert

níííce kerel !! 210 deadlift is in the pocket :thumb:

Lekker die PR's!

Mooie PR's!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven