christG
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien wat vaker pushpresses en strikte OH's afwisselen? Aangezien je die 72.5 wel langs je hoofd kreeg?dat zie je wel goed opzich, hoewel ik 3 weken terug geloof ik 2x70 als pr had gezet.. ik denk dat ik wat meer volume moet draaien op die shit... wilde vandaag ook 6x3 doen met 65, maar ja kwas eigenwijs
BTW ik had vandaag een BW PR van 88,0 kilonog 2 kilo en dan gaan we er vet afschrapen

Moet ik dan ook maar is aan beginnen, beetje volume op oh.Overhead reageert helaas heel goed op volume 5-10 triples oid.
Overhead reageert helaas heel goed op volume 5-10 triples oid.

Hoog volume lijkt over het algemeen goed te werken voor OH. Give it a try.

Bladiebla.. als hij volume aankan op de bench kan hji ook volume aan op zn overhead press..

Helemaal mee eens! Doe ze alleen niet tegelijk op 1 dag.![]()
Jim Wendler zei:Shoulders – this is similar to the triceps in that there is a high intensity and low intensity day. The high intensity day is technically not high intensity, but high stress. In this category, I would put dumbbell bench press, dumbbell incline presses, military presses (with dumbbells or a straight bar) and dumbbell floor presses. In the low stress category, front raises, side raises and rear raises are good choices. Again, you can choose which day to put them on, but I liked putting the high stress shoulder training on dynamic bench day.

Wat ik heb gelezen van veel van die gasten is dat ze heel veel raises doen.. maar amper tot nooit presses.
Misschien wat vaker pushpresses en strikte OH's afwisselen? Aangezien je die 72.5 wel langs je hoofd kreeg?![]()
Direct veel volume op schouders red je meestal niet.. beter eerst ff veel reps maken een paar weken en steeds het volume opbouwen en 't aantal reps per set afbouwen.
thnx voor de bezorgheid sowieso