XXL Nutrition

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
thanks gasten

conclusie: HAHAHA YEAAAAH.. lekker was dit.. het einde was echt vechten, men complete core trilde en men buikspieren ontplofte bijna... niceheid dit... heb geloof ik wel 15 seconden in lockout gestaan met een big smile :D

Haha, prachtig dit! Ook een goeie PR op bench erbij, goed zo! :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
níííce kerel !! 210 deadlift is in the pocket :thumb:

thnks gasten!

smooooth operatorrrr :cool:

Haha, prachtig dit! Ook een goeie PR op bench erbij, goed zo! :thumb:

dankje wel man

Goeie dead dude!

dank je wel, ik heb wel een massive spierpijn in men rug nu... dat was wat minder plezant aangezien ik vandaag in het huis van een maatje van me moest werken. 9 radiotoren verwijderd en 3 kamers rachelwerk eraf gesloopt van vanochtend 10.30 tot 17.00 telkens een dikke pomp in men onderrug :(

Dat is idd niet fijn als je telkens moet bukken en je onderrug gebruikt.

****, nice deadlift man!

**** jou met je nieuwe deadlift PR! :D
Nu ben je mij ook voorbij! Wacht maar tot april dan zet ik de achtervolging in! :evilred:

**** jou met je nieuwe deadlift PR! :D
Nu ben je mij ook voorbij! Wacht maar tot april dan zet ik de achtervolging in! :evilred:

in april pas :P? dan hoop ik toch wel al 220 te liften, maar bedankt man ;)

Training vandaag:

Speed bench
10x3 42,5 + mini bands (dubbelgevouwen)

conclusie: ik denk dat ik nu wel weer kan verhogen, banging speed.. elk setje

Strict OH Press
5x 30
5x 45
5x 55
4x 65
0x 72,5 (arghhh zo close)
1x 70 (2f damn..)
1x 70
4x 60

conclusie: jammer :D die 72,5 was zo close, hij was al voorbij men hoofd maar kwam gewoon niet verder en begon op een gegeven moment terug te zakken, trieste bedoening dus

Pendlay Rows
5x 70
5x 82,5
3x 95
3x 95
3x 95
3x 95
3x 95

conclusie: nice, hoewel sommige laatste reps wel een beetje leg drive hadden, ik trainde alleen dus het tempo lag hoog

dumbbell JM presses superrrrrrset met side raises
5x18kilo/10x10kilo
1x20kilo/10x12kilo
4x18kilo/10x12kilo
3x18kilo/8x12kilo
2x18kilo/8x10kilo

conclusie: weer eens side raises, kan geen kwaad... jm presses gingen lekker

Standing Cable Crunches
20x 25
10x 35
4x 45 (en toen trok de stack me keihard terug naar achter :D)
1x6 30 (benen naast elkaar)
1x6 35 (benen naast elkaar)

conclusie: dit ging niet zo super, men abs waren binnen no time destroyed.. dus het zal wel zinvol zijn geweest

Biceps
2 setjes dumbbell curls met 22kilo en 1 met 16kilo.. whatever

Je overhead gaat niet echt hard vooruit of zie ik dat verkeerd?

Je overhead gaat niet echt hard vooruit of zie ik dat verkeerd?

dat zie je wel goed opzich, hoewel ik 3 weken terug geloof ik 2x70 als pr had gezet.. ik denk dat ik wat meer volume moet draaien op die shit... wilde vandaag ook 6x3 doen met 65, maar ja kwas eigenwijs :P

BTW ik had vandaag een BW PR van 88,0 kilo :cool: nog 2 kilo en dan gaan we er vet afschrapen

Lekkere training hoor. Train jij thuis btw..?

Sneller naar die 65kg oh werken om daar sets mee te doen. 55 miss overslaan. 88kg bij welke lengte?

Nice OHP's man! De mijn zijn echt :gay: Maar ook daar wordt aan gewerkt . :)
Rows ook verre van slecht zelfs met legdrive !

Lekkere training hoor. Train jij thuis btw..?

nee gewoon in de plaatselijke gym, staat allemaal officieel spul wat niemand benut, vroeger (10 jaar+ terug in de tijden van de vorige eigenaar) werden er pl wedstrijden gehouden.. dus ik ben wel gezegend kwa materiaal... liggen ook boards, staan kant en klare boxen etc. alleen niemand weet waar het voor dient :D

Sneller naar die 65kg oh werken om daar sets mee te doen. 55 miss overslaan. 88kg bij welke lengte?

ja inderdaad, dat was ook men eigenlijke plan, maar ik kon die 70 kilo weer is niet weerstaan... 88kilo bij 1.78m (acceptabel vetpercentage, ik gok 15-17%)

Nice OHP's man! De mijn zijn echt :gay: Maar ook daar wordt aan gewerkt . :)
Rows ook verre van slecht zelfs met legdrive !

thnx man! jou bench is wel weer beukend en je squats vooral

dat zie je wel goed opzich, hoewel ik 3 weken terug geloof ik 2x70 als pr had gezet.. ik denk dat ik wat meer volume moet draaien op die shit... wilde vandaag ook 6x3 doen met 65, maar ja kwas eigenwijs :P

BTW ik had vandaag een BW PR van 88,0 kilo :cool: nog 2 kilo en dan gaan we er vet afschrapen

Hoog volume lijkt over het algemeen goed te werken voor OH. Give it a try.

nee gewoon in de plaatselijke gym, staat allemaal officieel spul wat niemand benut, vroeger (10 jaar+ terug in de tijden van de vorige eigenaar) werden er pl wedstrijden gehouden.. dus ik ben wel gezegend kwa materiaal... liggen ook boards, staan kant en klare boxen etc. alleen niemand weet waar het voor dient :D
Damn , wat heb jij even geluk zeg . Ben misschien van plan es een kijkje te gaan nemen bij Powerlifting Team Mechelen . Kwestie van van die Bodybuilders af te raken . Niet slecht bedoeld ofzo , maar ze kijken altijd zo raar bij wat ik doe . Minder dan 6 reps begrijpen ze niet . Bovendien is ook het materiaal niet echt voorhanden.

Hoe bevestig jij je bands..?

aan dumbbells, werkt perfect ;)

Hoog volume lijkt over het algemeen goed te werken voor OH. Give it a try.

i will :D

Damn , wat heb jij even geluk zeg . Ben misschien van plan es een kijkje te gaan nemen bij Powerlifting Team Mechelen . Kwestie van van die Bodybuilders af te raken . Niet slecht bedoeld ofzo , maar ze kijken altijd zo raar bij wat ik doe . Minder dan 6 reps begrijpen ze niet . Bovendien is ook het materiaal niet echt voorhanden.

hehe snel weg daar dan ind ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven