AndroidHealthClinic

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
30cm Box Squat
10x50
8x70
5x90
3x110
1x130
1x155 BOEM PR
1x155 (allout hier, zie conclusie)
2x140
2x140

2x140 fullsquat! PR

conclusie: dik pr weer, heel blij mee... alleen was men streven 3 tot 5 singles... echter bij de 2e single ging ik volledig leeg, de squat ging mm voor mm omhoog denk dat de rep wel een aantal secs duurde... eenmaal boven is het 2 minuten zwart geweest voor men ogen ofzo... builds up strength :D maar absoluut geen kans op nog een 3e single :P

Speed squats
1x2 30cm box + 80kilo + small bands

conclusie: gestopt hier, door pijnscheuten in men rug, misschien te voorvermoeid door het ME werk? of zijn bands echt blessuregevoeliger?

Leg Press
10x150
10x200
2x 250 (damn 3e fail.. scheisse :D)

conclusie: ik failde de 3e rep door dat ik bij de 2e een keiharde scheet liet, toen ik de derde rep wilde gaan maken liet ik er nog 1 en was men concentratie in 1 keer weg... bang voor een volle broek ben ik verstandig gestopt :o

Rolling thunder
euhm tot fails op 57,5

50MM vertical bar
tot een fail op 90, wtf

conclusie: gripwerk was belachelijk slecht vandaag.. NO GRIP

Superset standing cable crunches/hyperextensions
geen idee meer

cable crunches gewoon zwaar met 2 benen naast elkaar, hyperextensions erbij gedaan in BW high rep vorm om een al te zere rug te voorkomen morgen

Laatst bewerkt:
Sterke boxsquat! gaat goed man!

al die box pr's man, nice

Weerom een goeie boxsquat! :thumb:

lol @legpress. We do NOT want pictures ;)

Sterke boxsquat! gaat goed man!

thnx man! volgende week ga ik voor een 1rm van 160. dat zou in een tijdsbestek van 9 weken 15 kilo winst zijn!

de week daarna ga ik even een weekje op een laag pitje trainen of een complete rustweek nemen.. krijg zat signalen van men lichaam de laatste tijd en men motivatie om me vol te proppen is ook een beetje aan het weggaan. zou ook de eerste keer rust zijn sinds september 2007 :rolleyes:

dank je wel man!

Weerom een goeie boxsquat! :thumb:

lol @legpress. We do NOT want pictures ;)

thnx, ja die legpress waagde ik me maar even niet meer aan, anders was het waarschijnlijk "land in zicht kapitein"

Lekkere box squat man. Alleen die laatste was dus een fullsquat? Je gaat hard man. Wil weleens weten wat je fullsq max is.

ja was een fullsquat! 8 weken terug was men max daarop nog 1x140.. box squats helpen mij echt enorm met men squats!

Squat gaat goed beest!

thnx gast, ik zat vandaag nog in boskoop voor men werk. tis daar echt pedo-walhalla volgens mij? de straten lopen bezaait met kleine kinderen en de ouders spitten allemaal niet zo diep?

maar goed, ik denk wel dat ik er een keer een bos-koop...:rolleyes:

leuk woord grapje "beginner20"
Rolling thunder wat was dat ook al weer?
Enne 90 kilo vertical bar lifts :eek:
Ik vandaag voor het eerst gedaan.... 65 :roflol:

haha dank je, tis dat ik je te vaak karma heb gegeven anders kreeg je het voor het waarderen van mijn vette woordspeling. rolling thunder is deze:
[Link niet meer beschikbaar]

vertical bar heb ik al is met beide handen 101 los gekregen tot zon 20cm boven de grondalleen niet tot lockout, dus dit was lame om op te falen

Now you are just showing off, homo

:D

oh well, i will be showering off now

(damn weer zon vette adremme opmerking)

later

congratz met die pr's op de squat!
nu iedere week een nieuw pr hé ;)

gaat goed kerel!!:D

congratz met die pr's op de squat!
nu iedere week een nieuw pr hé ;)

thnx man, volgende week ga ik allout voor een nieuw 1rm van 160. ik hoop dat de squatgoden me genadig zijn. daarna een weekje rust en start ik die 'cycle' opnieuw (4x5, 5x4, 6x3, 7x2, 8x1 etc.) alleen dan met hogere gewichten, hoop dat het dan dezelfde vruchten afwerpt

dank je wel man

Monster rectum controle! ;)

2 squat pr's ( eigenlijk 3 als je de 2e 155 ook meetelt ) is zeer buff beste Erwin.

JimmyPop.gif

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven