MuscleMeat

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
gaat de goede kant op of nie?:D

still going up mister niels :)

dus ja is het juiste antwoord :)

haha moet ook man!!.. ik kom ook weer trug;)

Gaat lekker he!

Jij had toch ook nog ergens een filmpje van je boxsquat?

ja klopt ja, van een box squatje op snelheid met bands... denk ergens rond pagina 10 ofzo van dit logje, in ieder geval de eerste training of 2e training van speed squats

mini-update:

zaterdagavond verkeerd chinees eten op, waarschijnlijk kleine voedselvergiftiging opgelopen

nadelen:
- zondag & maandag een abbo op de toiletpot gehad
- geen eten binnen kunnen houden en dus ook bijna niks op
- volledig kansloos om vrijdag een poging te doen naar die 160 met box squats (of overige pr's als 1x215 dead), fysiek zal ik het niet aan kunnen maar mentaal ontbreekt de zekerheid die je nodig hebt bij een nieuw 1rm sowieso

voordelen:
- heel wat slaap in kunnen halen omdat ik niet ben gaan werken
- al me kleine aanhoudende pijntjes zijn weg (waar ik deze week sowieso al een rustweek voor wilde houden)

desondanks vind ik de voordelen niet afwegen tegen de nadelen... tis gewoon weer lekker hoerig dat ik straks waarschijnlijk weer een week of 2 bezig met kracht opbouwen

Zo erg is het toch niet. Als je nu weer gewoon goed kan eten dan ben je aan het einde van de week toch op kracht. 2 Weekjes is toch wel erg veel.:D

het zal moeten blijken, ik ga vandaag in ieder geval weer aardig wat naar binnen proberen te werken... men ervaring is gewoon dat als ik praktisch niet eet en me leeg scheit men kracht ver te zoeken is voor een redelijke periode :P

Oke, ben niet de enige met een voedselvergiftiging.
Afgelopen nacht om half vier lopen kotsen op de wc, komt waarschijnlijk door vieze broodje doners van appie heijn.

Maak je geen zorgen over de kracht, die komt snel genoeg terug! Beterschap

Komt goed. Je ging toch al iets te snel voor mij. Kan ik het weer even bijbenen. :p

Oke, ben niet de enige met een voedselvergiftiging.
Afgelopen nacht om half vier lopen kotsen op de wc, komt waarschijnlijk door vieze broodje doners van appie heijn.

Maak je geen zorgen over de kracht, die komt snel genoeg terug! Beterschap

ik heb al inmiddels van 3 andere gehoord dat ze exact hetzelfde hebben gehad bij die chinees, daar eet ik dus echt nooit meer. thnx en jij ook beterschap man

Komt goed. Je ging toch al iets te snel voor mij. Kan ik het weer even bijbenen. :p

haha, geniet er van zolang het kan ;)

maar jij bent de man met de sick oh presses btw, dus ik moet jou inhalen :fire:

Klote man! Goed eten en snel herstellen dan maar pik.

thnx, over een kleine 15 minuten ga ik weer eten naar binnen douwen. zoveel mogelijk

He starter20 wie is die milf eigenlijk?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven