Fitness Seller

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Als ik fail op een gewicht probeer ik hem of nog een x, of ik haal er 10kg af ofzo. Ik heb nog nooit iets gehaald als ik met stapjes van 2,5kg terug ging. Volgens mij geloof je er dan zelf ook niet meer in ofzo.

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon een beetje relaxed trainen deze week en krachten sparen voor zaterdag.

denk je dat dat verstandiger is? ik wilde eigenlijk woensdag gewoon zware platform deads doen, squats op snelheid, eventueel good mornings en zwaar ab werk

Als ik fail op een gewicht probeer ik hem of nog een x, of ik haal er 10kg af ofzo. Ik heb nog nooit iets gehaald als ik met stapjes van 2,5kg terug ging. Volgens mij geloof je er dan zelf ook niet meer in ofzo.

whehehe zou best kunnen ja.. maar ik wilde best wel graag eindelijk is een nieuw pr daar mee pakken, maar je hebt wel gelijk denk ik

Na zoveel fails toch nog een pr op je pp.

Na zoveel fails toch nog een pr op je pp.

nee, nee.. een evenaring ;)

training vandaag:

Speed Squats
2x 30 cm box + 70kilo + small bands (30-40 kilo op topspanning per band)

conclusie: alles nette speed, naar mate de setjes vorderde ging ook de snelheid omhoog... goed op juiste techniek gelet.. lekker zo

Speed platform deadlifts vanaf 8cm verhoging
2x 70
2x 100
2x 125
2x 125
2x 125
2x 125
2x 125
2x 125

conclusie: banging speed, wel lange afstand met 8cm rom

Speed bench
3x 42,5 + mini bands (20 kilo per band op topspanning) wijsvinger op ring
3x 42,5 + mini bands (20 kilo per band op topspanning) wijsvinger op ring
3x 42,5 + mini bands (20 kilo per band op topspanning) pink op ring
3x 42,5 + mini bands (20 kilo per band op topspanning) pink op ring
3x 42,5 + mini bands (20 kilo per band op topspanning) handen 4cm binnen ring
3x 42,5 + mini bands (20 kilo per band op topspanning) handen 4cm binnen ring
3x 42,5 + mini bands (20 kilo per band op topspanning) handen 2 cm buiten gladde deel
3x 42,5 + mini bands (20 kilo per band op topspanning) handen 2 cm buiten gladde deel
3x 42,5 + mini bands (20 kilo per band op topspanning) pink op gladde gedeelte
3x 42,5 + mini bands (20 kilo per band op topspanning) pink op gladde gedeelte

conclusie: bad ass speed.

Core werk:

Standing cable crunches
10x 20 benen naast elkaar
8x 25 benen naast elkaar
6x 30 benen naast elkaar
5x 27,5 benen naast elkaar
5x 27,5 benen naast elkaar
6x 35 benen voor elkaar
6x 35 benen voor elkaar
6x 35 benen voor elkaar

Hanging leg raises
8x gebogen benen heel traag terug zakken

Full Contact Twists
10x 10
10x 15
6x 15

conclusie: core = wasted, onderrug was al genoeg aangepakt met speed squats + speed deads

overall conclusie: vandaag alles op speed + zwaar core werk ter voorbereiding van zaterdag en omdat men snelheid overal het meeste op was verdwenen na het ziek zijn
ik vond het persoonlijk een hele fijne training

zware training zo te zien ! nice :thumbs:

conditioneel gezien was het zwaarder, aangezien ik alleen trainde en dus bijna geen rustpauzes nam omdat ik me dan de t*ring verveel.... het ab werk was wel zwaar :)

thnx

Ziet er netjes uit.

thnx man, nu hopen dat ik op deze manier genoeg kracht terug heb zaterdag om een beetje mee te kunnen komen. trouwens een vraagje, als ik op push press 85 kilo doe, wat is dan een nette aim met die boom?

als ik je vraag mag beandwoorden met de wisjheid die ik heb... ik denk dat dat puur aan de boom ligt.. met de ene boom duw ik meer dan met stang push press en met de andere boom juist weer minder.. denk dat je dat zelf aan moet voelen voornamelijk.. probeer voor de 90 te gaan.. lukt je wel :D succes !! :thumbs:

tuurlijk, waarom zou je niet mogen antwoorden whehehe!?

ik ga het aanvoelen dan, wordt de eerste keer.. heb er echt wel gruwelijk veel zin in :D

zeker man boom is echt geweldig om te doen ;) een van mijn lievelings onderdelen

thnx man, nu hopen dat ik op deze manier genoeg kracht terug heb zaterdag om een beetje mee te kunnen komen. trouwens een vraagje, als ik op push press 85 kilo doe, wat is dan een nette aim met die boom?

Op zich klopt het antwoord hierboven al aardig. Het heeft heel veel met de dikte van de boom te maken en de plaatsing van de handvaten. de nieuwste log daar (IFSA-afmetingen zal zwaarder aanvoelen dan de oude log (die iets dunner was) maar ik denk dat 80-90kg er zeker wel in moet zitten.
De IFSA-log heeft een leeggewicht van 80kg dus falen is geen optie....:p

haha oke, nu nog kijken of ik dat ding kan cleanen :D

Gewoon een powercurl.

Powercurl is een fullbody workout.:D Moet je wel lukken.

als het de ifsa is is het echt heavy geloof me heb hem al gecleant das geen probleem maar om hem uit te locken.. hijs gewoon echt hendig dik heel raar.. maar denk als je hem paar keer vast hebt gehad dat het wel moet lukken, de handvaten zitten wel wat verder uit elkaar.. maar volgens Jules (JBREMERS) werkt dit juist positief.. hij duwt met de IFSA boom meer dan met de andere. dus ik denk dat het voor iedereen verschillend is.. maar succes kerel !!

dat hoor ik gelukkig van meerdere kanten, ben benieuwd! :D

i got NO biceps power
't Is ook meer een combo van je rug, benen en een beetje onderarmen/biceps.

Ik kan ook helemaal niet overweg met zo'n boom als ik 'em gecleaned heb. Gaat nergens over..:o

Is wel nuttiger om de DE oefeningen te splitsen, want je snelheid zal door je vermoeidheid op je 3e oefening al een pak lager zijn zeker?

Lijkt me wel cool om zo te trainen trouwens.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven