AndroidHealthClinic

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Powercurl is een fullbody workout.:D Moet je wel lukken.

thnx voor et vertrouwen ;)

als het de ifsa is is het echt heavy geloof me heb hem al gecleant das geen probleem maar om hem uit te locken.. hijs gewoon echt hendig dik heel raar.. maar denk als je hem paar keer vast hebt gehad dat het wel moet lukken, de handvaten zitten wel wat verder uit elkaar.. maar volgens Jules (JBREMERS) werkt dit juist positief.. hij duwt met de IFSA boom meer dan met de andere. dus ik denk dat het voor iedereen verschillend is.. maar succes kerel !!

thnx!

't Is ook meer een combo van je rug, benen en een beetje onderarmen/biceps.

Ik kan ook helemaal niet overweg met zo'n boom als ik 'em gecleaned heb. Gaat nergens over..:o

:D

Is wel nuttiger om de DE oefeningen te splitsen, want je snelheid zal door je vermoeidheid op je 3e oefening al een pak lager zijn zeker?

Lijkt me wel cool om zo te trainen trouwens.

doe ik normaal ook wel, normaal doe ik ook nooit deads op snelheid... maar opzich waren de eerste 2e LB oefeningen en de 3e UB dus eigenlijk geen problemen gehad kwa snelheid op benchen, ging juist heel goed...

spierpijn in men abs btw nu :rolleyes:

euhm eerste keer events vandaag.. dit was vet en zwaar voor herhaling vatbaar

Yoke
1x heen en weer met 160
1x poging met 200 maar gleed heel de tijd weg, hebben we er 20 afgehaald ofzo? en toen door gelopen
daarna 1x 200 heen en weer

conclusie: damn lastig, ding gaat wiebelen als een idioot, echt wennen

Log press
5x 60
1x 70
0x 80
1x 80 (gelijk na die fail)
5x 60 (strict)

conclusie: zwaar moeite met legdrive... echt heel pittig dit, viel me zwaar tegen

Tire Flips
1x 380
1x 380

conclusie: de grond was heel glad dus ik had angst om echt explosief af te zetten i.v.m. wegglijden.. wel vet dit echt gruwelijk zwaar

Rack pulls
3x 120
3x 160
1x 190 PR
1x 200 PR
0x 220
1x 220 PR
0x 240
0x 240 (kwam net tot boven men knie)

conclusie: dik pr, meeste wat ik ooit van die hoogte had gedaan was 3x180

Rolling Thunder + vertical bar
rolling thunder tot een fail op 65 en vertical bar 85 ofzo, grip was al op

chewie ownede iedereen met 85 op de rolling thunder

Fat Bar OH Presses
tot 1x70 ofzo

conclusie: daarna zware ruzie gekregen met 80 kilo cleanen.. lukte me echt niet (meer)

anyhow ben volledig gesloopt nu, stijve rug vooral... heerlijk dit en zwaar voor herhaling vatbaar

edit: yoke bleek 200 te zijn, geen 240 :D

Laatst bewerkt:
nice :D

Lekkere training.

euhm eerste keer events vandaag.. dit was vet en zwaar voor herhaling vatbaar

Yoke
1x heen en weer met 160
1x poging met 200 maar gleed heel de tijd weg, hebben we er 20 afgehaald ofzo? en toen door gelopen
daarna 1x 240 heen en weer (correct me if im wrong, dacht 2x40 en 2x30 + yoke van 160?)

conclusie: damn lastig, ding gaat wiebelen als een idioot, echt wennen

Log press
5x 60
1x 70
0x 80
1x 80 (gelijk na die fail)
5x 60 (strict)

conclusie: zwaar moeite met legdrive... echt heel pittig dit, viel me zwaar tegen

Tire Flips
1x 380
1x 380

conclusie: de grond was heel glad dus ik had angst om echt explosief af te zetten i.v.m. wegglijden.. wel vet dit echt gruwelijk zwaar

Rack pulls
3x 120
3x 160
1x 190 PR
1x 200 PR
0x 220
1x 220 PR
0x 240
0x 240 (kwam net tot boven men knie)

conclusie: dik pr, meeste wat ik ooit van die hoogte had gedaan was 3x180

Rolling Thunder + vertical bar
rolling thunder tot een fail op 65 en vertical bar 85 ofzo, grip was al op

chewie ownede iedereen met 85 op de rolling thunder

Fat Bar OH Presses
tot 1x70 ofzo

conclusie: daarna zware ruzie gekregen met 80 kilo cleanen.. lukte me echt niet (meer)

anyhow ben volledig gesloopt nu, stijve rug vooral... heerlijk dit en zwaar voor herhaling vatbaar

Cool, ben je de volgende x weer in voorschoten?

thnx

jij volgende keer ook?

Cool, ben je de volgende x weer in voorschoten?

ja als het aan mij en men trainingsmaatje ligt wel ja! (en als aankomende keer door gaat i.v.m. die wedstrijd de dag erna?) de keer daarna kan ik geloof ik niet i.v.m. storingsdienst

men shoarma kan in ieder geval ieder moment binnen droppen, time for recovery :D

nice man, welke boom had je logpress 1x80 mee ? de ifsa ??

Even ter informatie: die RT is echt k*t, verbrand hem, ik voel me erdoor vernederd.....

Anyway: over 2 weken ben je der weer neem ik aan?

Neem je RT volgende keer maar weer mee, dan kunnen we nog wat lachen ;)

nice man, welke boom had je logpress 1x80 mee ? de ifsa ??

niet die ifsa in ieder geval, een iets andere

thnx

Even ter informatie: die RT is echt k*t, verbrand hem, ik voel me erdoor vernederd.....

Anyway: over 2 weken ben je der weer neem ik aan?

haha dat ding is zo hoerig dat je em niet eens kan verbranden of slopen, hij owned je altijd!

maar ik denk wel dat ik weer kom ja :D

Neem je RT volgende keer maar weer mee, dan kunnen we nog wat lachen ;)

is goed gast ;)

de spierpijn in men benen is inmiddels over, wel mee rond gelopen tot ik me bed in ging vanacht om 06.00... men complete rug is echt wasted gewoon, ik heb spierpijn op plaatstjes die ik eerder nog nooit gevoeld heb.. en en en en en men biceps is 1 bonk spierpijn :rolleyes: ik denk van die log en tire ofzo??

Die RT is cool man ;).. Volgende keer eens kijken hoever ik er nu echt mee kom ;)

Was tof kerel

allright, dat bevestigd men vermoedens. kan geen kwaad op zich heeft men biceps eindelijk is een fatsoenlijke workout gehad :D

Lekker hoor zo´n eerste sm training. Oh flink aan werken. Wel netjes, 5kg onder je pp.

ja oh was inderdaad sneu, al die andere dudes waren een stuk sterker daarin. ik moet ook legdrive voor elkaar zien te krijgen met die log want dat lukte me nu dus echt totaal niet

Sick he die spierpijn ;). Goed getraind gister, die maat van je was ook lekker bezig.

ja man, net maar wat recovery werk gedaan met bands want men rug is gewoon praktisch niet wendbaar :D thnx sowieso, ga je volgende keer ook weer?

Vette tire flips.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven