Fitness Seller

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
haha ja hij kraakte man! maar daarna niks meer gevoeld... op row gewoon 6 werksetjes net als 6 werksetjes op oh press ;)

Sterke dips! En dat kraken is gewoon nieuwigheid joh.......:rolleyes:

Monster training!
Bicep gaar door de tire denk ik? Ik had daar namelijk wel veel last van.....

Goede trainingen man!

Lekkere dips.

Sterke dips! En dat kraken is gewoon nieuwigheid joh.......:rolleyes:

haha inderdaad :D daar houden we het maar op

Monster training!
Bicep gaar door de tire denk ik? Ik had daar namelijk wel veel last van.....

deze training was juist gaar man, vanavond goed maken (denk ik) ik denk inderdaad door die tire, men linkerbiceps is nu nog rot man :o

thnx neuz

dank u maniak

30cm Box Squats
5x 50
5x 70
2x 100
2x 115
2x 135
1x 135
2x 130
1x 130
1x 132,5
0x 140

5x110 ass tot het niet groeiende gras

conclusie: mmmmmzz men benen waren toch niet goed uitgerust, bij de eerste rep van 135 voelde men hamstrings al als pap aan... kom op zeg, terug op niveau komen duurt me nou alweer veel te lang. volgende week minimaal 3 reps met 140 (het zij in singles, het zij 1 double en 1 single)... dan heb ik sowieso weer een 'normale trainingsweek'

Cable Crunches
shitload aan staande met benen naast en voor elkaar, en ook knielende

Full contact twists
3x10 opbouwend kwa gewicht

Laatst bewerkt:
Doe maar een triple dan.:D

Waarom doe je niet gewoon meerdere squats naast je box? 2x per week squaten en dan afwisselen.

ik doe ook nog die box squats op speed ;) het ging perfect tot ik ziek werd, maar in principe is dit pas de 2e keer dat ik squat NA dat ik ziek ben geweest en ik ben nog steeds 3 kilo bw kwijt wat opzich ook parten speelt.. nu merkte ik gewoon nog steeds de training van zaterdag die ik gister ook al enorm voelde...

btw had ook nog 5x110 fullsquat gedaan

Laatst bewerkt:
ik doe ook nog die box squats op speed ;) het ging perfect, maar in principe is dit pas de 2e keer dat ik squat NA dat ik ziek ben geweest en ik ben nog steeds 3 kilo bw kwijt wat opzich ook parten speelt.. nu merkte ik gewoon nog steeds de training van zaterdag die ik gister ook al enorm voelde...

Dat is normaal hoor na je eerste strongmantraining. Word vanzelf minder naar mate je vaker zulke trainingen doet.

ik hoop het! :D en anders moet ik het maar accepteren, want die strongman trainingen zullen je ook niet bepaald zwakker maken

ik doe ook nog die box squats op speed ;) het ging perfect tot ik ziek werd, maar in principe is dit pas de 2e keer dat ik squat NA dat ik ziek ben geweest en ik ben nog steeds 3 kilo bw kwijt wat opzich ook parten speelt.. nu merkte ik gewoon nog steeds de training van zaterdag die ik gister ook al enorm voelde...

Blijven vreten man (en trainen natuurlijk :D), komt wel terug in orde met je!

Blijven vreten man (en trainen natuurlijk :D), komt wel terug in orde met je!

ja komt ook wel weer goed..

training vandaag:

Bench Press
10x 50
5x 70
1x 95
0x 110 (damnit.. harde fail)
1x 100 (paused close grip 8cm board press)
1x 100
1x 90
8x 60 (wide grip)

conclusie: blablablabla... beter 105 kunnen doen, nog niet terug op kracht hier

Deadlift
2x 110
2x 145
1x 160 (best zwaar al)
1x 185 (damn pittig..)
0x 215 (gvd.... zie concl.)
1x 200

conclusie: die 215 kreeg ik niet uitgelocked... ik had em echt ****ing ver boven men knie, maar ik kwam gewoon niet recht op te staan.. zon beetje een halve minuut staan te kloten maar ik kreeg me reet gewoon niet naar voren en rug niet recht. had em beter niet kunnen doen aangezien ik al twijfelde bij die 185.. no probs met van de grond krijgen as usual, maar geen lockout.. ik denk dat die fail op 140 box squat van woensdag ook parten speelde aangezien me hams nog rot waren...

Speed platform deads vanaf 8cm verhoging
3x 120
3x 120
3x 120

/\-Bar pullups
6x BW
6x BW
6x BW
3x BW
5x BW (normale grip)

dumbbell Floor Presses
10x 20kilo
5x 32kilo
5x 32kilo (easy??)
5x 34kilo (easy!)
3x 36kilo PR

conclusie: vage shit... vorige keer zwaar ruzie liggen zoeken met 30kilo dumbbells

anyhow, ik ga men schema volledig omgooien... die woensdag bevalt me totaal niet meer zo dicht op vrijdag... + ik wil weer coan gaan doen voor deads

en ik wil gvd als de wiedeweerga die 3kilo BW terug + de daarbij behorende kracht (fatleverage whatever)

zieke deads man. respect ! jammer van fail @ bench maar komt zeker goed

die fail op bench vond ik minder balen dan die fail op men deadlift... dat had wel weer een lekker pr geweest en ik weet zeker dat als ik niet ziek was geworden dat ik em al gepakt had. dus das het frusterende... thnx sowieso

oh ja.. trainingsmaatje (martijn) deed doodleuk 230 op dead

dead is totaal niet mijn onderdeel dus alles boven de 160 vind ik al indrukwekkend haha :P whatever van dei fail man die trek je zeker nog wel een keer je hebt nog zoveel tijd :thumbs:

jammer man dat t niet lukte:(
maar meer geluk de volgende keer man!!

dead is totaal niet mijn onderdeel dus alles boven de 160 vind ik al indrukwekkend haha :P whatever van dei fail man die trek je zeker nog wel een keer je hebt nog zoveel tijd :thumbs:

true hij komt er ook sowieso wel. net als ik dat ik als ik blessurevrij mag blijven 300 ga liften (geen idee binnen welk tijdsbestek)

ik denk volgende week zaterdag heavy rackpulls in voorschoten en de week daarna weer met coan beginnen met als eind doel 230.. moet te doen zijn

jammer man dat t niet lukte:(
maar meer geluk de volgende keer man!!

ja was balen.. maar thnx voor het vertrouwen :D

maybe noob maar wat is coan ??

dumbbell Floor Presses
10x 20kilo
5x 32kilo
5x 32kilo (easy??)
5x 34kilo (easy!)
3x 36kilo PR

conclusie: vage shit... vorige keer zwaar ruzie liggen zoeken met 30kilo dumbbells

:roflol::roflol: ruzie zoeken
nette db floor presses

ff over je deadlift, je zat al ook te zeiken over dat je van die blokken zo k*t vond toch? en dat je dat zwaarder vond dan normale deadlift. Het is nu lekker duidelijk waar je probleem ligt toch:D Zware rack pulls doen voortaan! ;) maar alsnog kkgoeie dead, je pr was 220 toch

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven