- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterke dips! En dat kraken is gewoon nieuwigheid joh.......![]()
daar houden we het maar opMonster training!
Bicep gaar door de tire denk ik? Ik had daar namelijk wel veel last van.....

Doe maar een triple dan.volgende week minimaal 3 reps met 140 (het zij in singles, het zij 1 double en 1 single)...

Doe maar een triple dan.
Waarom doe je niet gewoon meerdere squats naast je box? 2x per week squaten en dan afwisselen.
het ging perfect tot ik ziek werd, maar in principe is dit pas de 2e keer dat ik squat NA dat ik ziek ben geweest en ik ben nog steeds 3 kilo bw kwijt wat opzich ook parten speelt.. nu merkte ik gewoon nog steeds de training van zaterdag die ik gister ook al enorm voelde... ik doe ook nog die box squats op speedhet ging perfect, maar in principe is dit pas de 2e keer dat ik squat NA dat ik ziek ben geweest en ik ben nog steeds 3 kilo bw kwijt wat opzich ook parten speelt.. nu merkte ik gewoon nog steeds de training van zaterdag die ik gister ook al enorm voelde...
btw had ook nog 5x110 fullsquat gedaan
ik doe ook nog die box squats op speedhet ging perfect tot ik ziek werd, maar in principe is dit pas de 2e keer dat ik squat NA dat ik ziek ben geweest en ik ben nog steeds 3 kilo bw kwijt wat opzich ook parten speelt.. nu merkte ik gewoon nog steeds de training van zaterdag die ik gister ook al enorm voelde...
btw had ook nog 5x110 fullsquat gedaan
), komt wel terug in orde met je!Blijven vreten man (en trainen natuurlijk), komt wel terug in orde met je!
dead is totaal niet mijn onderdeel dus alles boven de 160 vind ik al indrukwekkend hahawhatever van dei fail man die trek je zeker nog wel een keer je hebt nog zoveel tijd
![]()
jammer man dat t niet lukte
maar meer geluk de volgende keer man!!

dumbbell Floor Presses
10x 20kilo
5x 32kilo
5x 32kilo (easy??)
5x 34kilo (easy!)
3x 36kilo PR
conclusie: vage shit... vorige keer zwaar ruzie liggen zoeken met 30kilo dumbbells

ruzie zoeken
Zware rack pulls doen voortaan!
maar alsnog kkgoeie dead, je pr was 220 toch