AndroidHealthClinic

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gaat wel lekker geloof ik he?

• Topic Starter Topic Starter
Gaat wel lekker geloof ik he?

ja heerlijk! deads volgende week 2x207,5 dat zou op zich een dik pr zijn voor iemand met een 1rm van 210. can hardly wait! en de rest ging ook gewoon lekker enzo.. zit vandaag alleen ff in een dikheids dipje, maar goed na coan ga ik er wel wat afschrapen :D alleen niet meer zo fanatiek als vorige keer dat koste me veel te veel kracht.. nu gewoon de chips/limonade inwisselen voor wat anders en op niet trainingsdagen wat minder eten + veel van die circuitjes

maare, ik zie je morgen ;)

ja heerlijk! deads volgende week 2x207,5 dat zou op zich een dik pr zijn voor iemand met een 1rm van 210. can hardly wait! en de rest ging ook gewoon lekker enzo.. zit vandaag alleen ff in een dikheids dipje, maar goed na coan ga ik er wel wat afschrapen :D alleen niet meer zo fanatiek als vorige keer dat koste me veel te veel kracht.. nu gewoon de chips/limonade inwisselen voor wat anders en op niet trainingsdagen wat minder eten + veel van die circuitjes

maare, ik zie je morgen ;)

Weet je wanneer je je dik gaat voelen? Als je een keer naar adem hapt omdat je teveel gevreten hebt en je eigen moeder zegt tegen je: "heb je het nou zo benauwd....of voel je je gewoon dik?". (true story :treuren:)

Zie je morgen. Misschien heb ik je hulp nodig voor mijn psych up (dan mag je me slaan en je kan het gewoon na vertellen) ;)

Gaat goed man, succes in week 4:thumbs:

Weet je wanneer je je dik gaat voelen? Als je een keer naar adem hapt omdat je teveel gevreten hebt en je eigen moeder zegt tegen je: "heb je het nou zo benauwd....of voel je je gewoon dik?". (true story :treuren:)

Zie je morgen. Misschien heb ik je hulp nodig voor mijn psych up (dan mag je me slaan en je kan het gewoon na vertellen) ;)

whehehe, njah zo erg is het nog niet!

maare, is goed camera man + psyching up!!! :cool:

Gaat goed man, succes in week 4:thumbs:

thnx dinant ;)

Morgen dus strongman? Jammer dat ik er niet bij kan zijn.....
Ach ja volgende week dan maar. Succes morgen Erwin!

Ah, je gaat filmen? Misschien kan jij dan ook de filmpjes (als ze de moeite waard zijn) op DBB zetten want bij mij doet you tube raar omdat mijn windowsversie niet goed is.

Sla hem in z'n gezicht nu je de kans hebt! En film het!:D

hahaha :D damnit, de verhouding tussen posts met trainingen en onzin posts is weer volledig off :D

TRAINING @ VORIGUhZzZ PAGINA!!! jEweettttTok!

Morgen dus strongman? Jammer dat ik er niet bij kan zijn.....
Ach ja volgende week dan maar. Succes morgen Erwin!

volgende week strongman mate ;) morgen gaat jacco benchen

Ah, je gaat filmen? Misschien kan jij dan ook de filmpjes (als ze de moeite waard zijn) op DBB zetten want bij mij doet you tube raar omdat mijn windowsversie niet goed is.

we zullen zien! jou lifts morgen gaan bepalen of ze de moeite waard zijn :D

Coan deadlift is lekker he! :D

vandaag nieuw BW PR 88,7... de 90 komt in zicht.. die wil ik sowieso aantikken alvorens ik me pens ga verkleinen.. sowieso tijdens coan ga ik niet 'cutten'

30CM Box Squats
5x 60
5x 80
5x 105
5x 125
5x 125
5x 125
5x 125 (met belt)
5x 125 (met belt)

conclusie: was echt te komisch, deed men belt om en het werden gelijk speedsetjes :rolleyes: daarvoor waren de laatste 3 reps telkens gruwelijk zwaar

ATTG Front Squats
3x 70
3x 85
3x 85
3x 85

conclusie: easy as hell... gigantic speed en kont bijna tegen de grond

Pendlay Rows
3x 70
3x 82,5
8x 95
8x 95
8x 95

conclusie: het viel me nog mee hoeveel er tussen zaten met nette uitvoering... heel tevreden hier over

Ab-work
Kneeling cable crunches
6x 35
6x 45
6x 45
6x 45

Hanging leg raises
9x met gestrekte benen
9x met gestrekte benen
6x met gestrekte benen (au, dikke steken achter men linkerschouder)
3x met gestrekte benen

Russian Twists
10x + 12kilo
10x + 12kilo
10x + 12kilo

conclusie: ging nice, die cable crunches werden wel ****ing zwaar...

EZ-Bar Curls
3x 55 met smalle grip
0x 55 met wijde grip

hier kreeg ik zoveel pijn in men linker onderarm (???) dat ik probeerde met 47,5, dat deed ook nog zeer... dus toen overgegaan op high rep dumbbell curls met 18kilo, dat ging probleemloos en pijnloos

Gaat lekker :thumb:, who cares bout curls :)

thnx, over een paar weken hopelijk gigantic pr's shadderen!

enne ach ja.. die curls moet je toch een keer doen, het liefst doe ik ze gewoon niet

Nette pendlay rows m8, voor de rest ook een nette training :thumb:

idd heel sterke Pendlay row!
Deadlift mag er ook wezen..keep it up

Riem kan idd veel verschil maken. Die pendlay's zijn ook niet verkeert. High rep vind ik dodelijk daarop.

sterke pendlay's !! :thumb:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven