- Waardering
- 97
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
alleen niet meer zo fanatiek als vorige keer dat koste me veel te veel kracht.. nu gewoon de chips/limonade inwisselen voor wat anders en op niet trainingsdagen wat minder eten + veel van die circuitjes
ja heerlijk! deads volgende week 2x207,5 dat zou op zich een dik pr zijn voor iemand met een 1rm van 210. can hardly wait! en de rest ging ook gewoon lekker enzo.. zit vandaag alleen ff in een dikheids dipje, maar goed na coan ga ik er wel wat afschrapenalleen niet meer zo fanatiek als vorige keer dat koste me veel te veel kracht.. nu gewoon de chips/limonade inwisselen voor wat anders en op niet trainingsdagen wat minder eten + veel van die circuitjes
maare, ik zie je morgen![]()
)
Weet je wanneer je je dik gaat voelen? Als je een keer naar adem hapt omdat je teveel gevreten hebt en je eigen moeder zegt tegen je: "heb je het nou zo benauwd....of voel je je gewoon dik?". (true story)
Zie je morgen. Misschien heb ik je hulp nodig voor mijn psych up (dan mag je me slaan en je kan het gewoon na vertellen)![]()

Sla hem in z'n gezicht nu je de kans hebt! En film het!whehehe, njah zo erg is het nog niet!
maare, is goed camera man + psyching up!!!
thnx dinant![]()

Sla hem in z'n gezicht nu je de kans hebt! En film het!![]()
damnit, de verhouding tussen posts met trainingen en onzin posts is weer volledig off 
Morgen dus strongman? Jammer dat ik er niet bij kan zijn.....
Ach ja volgende week dan maar. Succes morgen Erwin!
morgen gaat jacco benchenAh, je gaat filmen? Misschien kan jij dan ook de filmpjes (als ze de moeite waard zijn) op DBB zetten want bij mij doet you tube raar omdat mijn windowsversie niet goed is.

Morgen dus strongman? Jammer dat ik er niet bij kan zijn.....
Ach ja volgende week dan maar. Succes morgen Erwin!
daarvoor waren de laatste 3 reps telkens gruwelijk zwaar
) dat ik probeerde met 47,5, dat deed ook nog zeer... dus toen overgegaan op high rep dumbbell curls met 18kilo, dat ging probleemloos en pijnloosNette pendlay rows m8, voor de rest ook een nette training![]()
idd heel sterke Pendlay row!
Deadlift mag er ook wezen..keep it up