XXL Nutrition

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Riem kan idd veel verschil maken. Die pendlay's zijn ook niet verkeert. High rep vind ik dodelijk daarop.

thnx ;)

training vandaag:
Bench press
5x 50
5x 70
5x 90
5x 90
5x 90
5x 90
5x 90

conclusie: laatste reps van laatste setjes waren pittig

Push press
5x 50
5x 60
5x 72,5
4x 72,5 + 2 fails
5x 72,5
5x 72,5
4x 72,5
1x 72,5

conclusie: damnit, ik miste elke vorm van legdrive.. ik denk door de squats van gister?

Ladder Optrekken, wijde grip met handen over de bar
1, 2, 3, 4, 5, 6, 4, 3, 2, 1 x BW

31 reps, dus daarna zelfde grip pulldowns ook 31 reps met 35 kilo

Speed-Strength Squats
2x 30cm box + 40 kilo + Small, super-mini & minibands (topspanning bands 105 kilo)
2x 30cm box + 40 kilo + Small, super-mini & minibands (topspanning bands 105 kilo)

conclusie: supervet, je explodeert gewoon van die box af en op top word je werkelijk de grond ingetrokken

Box jumps
kijken hoe hoog we kwamen door telkens 1 schijf toetevoegen, gestopt bij 11 schijven + 2 boxen = 110cm (net onder me navel) en daarna weer afgebouwd

geen idee of dit netjes is, maar het is in ieder geval gewoon 'eng' om er op te springen vanuit stilstaande positie

gaat lekker kerel! Ik ben benieuwd hoe die huisvrouwtjes staan te kijken als je al de 'rare' oefeningen aan het doen bent :D

gaat lekker kerel! Ik ben benieuwd hoe die huisvrouwtjes staan te kijken als je al de 'rare' oefeningen aan het doen bent :D

haha thnx man, het was wel mooi, er was gewoon niemand tijdens die box jumps op 1 vrouw en 1 kerel na op de cardio machines.. die stonden een beetje te lachen af en toe, maar dat kwam meer omdat ik iedere keer niet durfde net op het moment dat ik wilde gaan springen... tis namelijk behoorlijk imponerend zon hoge stapel schijven voor je, een klein beetje te weinig sprongkracht en je springt er tegen ofzo :o

Je mist legdrive op de PP door de squats van de vorige training maar je gaat vervolgens wel boxjumps doen....? :scratch:

Je mist legdrive op de PP door de squats van de vorige training maar je gaat vervolgens wel boxjumps doen....? :scratch:

jah haha weet je wat het was... we zouden sowieso geen box jumps doen, maar waren beiden nieuwsgierig naar hoe hoog we zouden kunnen springen, de was geen hond in de gym... dus toen konden we ons niet inhouden :o (en ik had geen zin om kuiten te trainen)

maar het was inderdaad niet het meest optimale moment, misschien kon er normaal gesproken nog wel 1/2 schijven op, maar dit was al bizar hoog voor men gevoel... je moet jezelf echt over halen te springen... serieus het kwam tot me navel, das echt raar als je er voor staat :o

^^heb het zelf ook wel een gedaan inderdaad. Best intimiderend als je zo hoog moet springen toch kun je vaak hoger springen dan je vooraf verwacht en zo voor de verandering is het toch leuk dus waarom niet.

^^heb het zelf ook wel een gedaan inderdaad. Best intimiderend als je zo hoog moet springen toch kun je vaak hoger springen dan je vooraf verwacht en zo voor de verandering is het toch leuk dus waarom niet.

inderdaad :D

korte training vandaag:
Deadlift
5x 105
3x 130
2x 155
2x 180 (damn zwaar al)
2x 207,5 Nieuw PR 2rm!

conclusie: had echt totaal niet verwacht na 2 dagen praktisch geen slaap en eten... wederom bewijs dat je na veel alcohol dikke pr's zet, vorige pr was namelijk 1x 210. 1e lockout ging heavy, 2e lockout was echt trekken voor men vaderland, no probs vanaf de grond as usual

Speed deadlifts staande op een 8cm hoog platform
3x 165
3x 165
3x 165
3x 165
3x 165

conclusie: banging speed.

Paused close grip 8cm board press
3x 57,5
3x 77,5
3x 97,5
3x 97,5
3x 97,5

conclusie: belachelijk licht

Spine decompression
ongeveer een minuut gehangen met bw + 20kilo.. zalig gevoel.... het grappige was dat ik me ook 1 keer optrok (wijde grip handen over de bar dus) wat met deze grip sowieso een PR is... lol

Lekker hoor!

thnx mate!

oh ja, korte training was omdat ik morgen weer naar voorschoten ga... was denk 40 minuten bezig ofzo hiermee

t*ring die deadlift. Wel een grote stap ten opzichte van vorige week.

:bierbang: Goedzo!

Netjes man

t*ring die deadlift. Wel een grote stap ten opzichte van vorige week.

ja klopt wel, over 4 weken word leuk man... volgende week 3x3 185 (is te doen), daarna weer 2x195 (te doen), daarna weer 2x 207,5 (ook te doen) maar dan komt 2x217,5 :D.. maar goed dan praat je over een maand verder.. dus ik heb goeie hoop dat ik dan sterk genoeg ben (daarna komt 1x225 en de week daarna 1x230... that would be very sexy)

thnx beide ;)

super die deadlift man :P respect

Gaat lekker hier :D

Hoe moet ik me die boxjumps voorstellen?! Is dat niet ontzettend onstabiel met schijven?!

super die deadlift man :P respect

mwah voor mij was het zwaar, en ik ben op zich tevreden.. maar ergens blijft het confronterend dat men trainingsmaatje exact hetzelfde doet alleen dan met 20 kilo meer (terwijl hij pas traint vanaf september 2007).. het neemt toch iets weg van je blijdschap :P... maar goed hij failde vandaag wel op 2e van 2x227,5

Gaat lekker hier :D

Hoe moet ik me die boxjumps voorstellen?! Is dat niet ontzettend onstabiel met schijven?!

thnx ;) maar boxjumps zijn inderdaad gewoon vanuit stilstaande positie op een 'box' springen.. in mijn geval dus die schijven met boxen ertussen... het is niet onstabiel ofzo, die 25 kilo schijven hebben best een flinke diameter, je moet alleen wel in de gaten houden dat ze recht op elkaar blijven liggen, maar goed met elke oefening check je voor je wat gaat doen dus das hier ook niet zon probleem mee...

wat moet ik me hierbij voor steller starter ??

Paused close grip 8cm board press

smalle greep, op de borst pauzeren op een voorwerp wat 8 cm dik is

Flinke deadlift pr, netjes

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven