XXL Nutrition

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
wat moet ik me hierbij voor steller starter ??

Paused close grip 8cm board press

zie uitleg hieronder:

smalle greep, op de borst pauzeren op een voorwerp wat 8 cm dik is

;) in mijn geval een houten blok van 8cm dik

thnx!

Dude! Beter zoek je een vriendin. ;)

whehehehe :D ik denk dat ik geen vriendin wil die dat gewicht voor me door lockout zou trekken ;)

mwah voor mij was het zwaar, en ik ben op zich tevreden.. maar ergens blijft het confronterend dat men trainingsmaatje exact hetzelfde doet alleen dan met 20 kilo meer (terwijl hij pas traint vanaf september 2007).. het neemt toch iets weg van je blijdschap :P... maar goed hij failde vandaag wel op 2e van 2x227,5
Waarom begint hij hier niet gewoon een logje. :cool:

Waarom begint hij hier niet gewoon een logje. :cool:

internet is niet zijn ding, en forums al helemaal niet ;)

Strongman training vandaag:

Log press
5x 60
1x 70
1x 80
1x 85 PR

IFSA-Log press
1x80
0x90
0x90

Log press
0x90

conclusie: waar ik vorige keer all out ging voor 80 kilo ging nu 85 best nice... misschien als ik direct 90 op die log had gedaan dat het wel was gelukt, volgende keer maar is testen... ik begon hier sowieso energieloos en stroefjes

Medley op tijd
3x 380kilo Tire Flip + 2x 55kilo Keg op container laden, beide stonden op 10m afstand ofzo

1e tijd was drastisch, liet 1 keer de keg vallen tijdens het rennen en ook tijdens het erop zetten.. kwam op 1.10 :o en volledig buiten adem
2e tijd ging beter 0.50 maar daarmee was ik waarschijnlijk nog steeds de laatste :p 1e keg liep ik mee, als ik daarmee was gaan rennen had dat wel wat gescheeld

Conans wheel
360 graden 150 kilo
360 graden 200 kilo
360 graden 240 kilo PR

conclusie: vorige keer hebben we ons vergist, we dachten toen 250 te doen maar dat bleek 200 te zijn :rolleyes:... oftewel toch 40 kilo geadd dit keer, was wel hoerig zwaar maar zonder riem ging het veel beter

Scheepsketting 300 kilo ofzo?
1x klein klote stukje...
2x lang ke*ker stuk, met magnesium op gaat het vrij "easy"
volgende keer ga ik em proberen dat hele plein over te trekken

Stones op 1.35m ofzo?
3x met 70 ofzo
2 fails met 90 en 1x der op weten te leggen, maar toen kreeg ik helse kuitkramp :D gelukkig was daar willy de fitnessinstructeur!

Axle bar deadlifts
1x 120
3x 150
3x 150
3x 150
3x 160
3x 170
1x 180
1x 200 PR

conclusie: we gingen telkens om en om, eerst willy, toen ik, toen ijsser, toen john87, toen martijn en toen dave7777 (geloof ik)
200 was vooral weer heavy op lockout :rolleyes:

Laatst bewerkt:
ziekelijk nice getrained :thumbs:

Lekker wat PRtjes neergezet. Het gaat de goede kant op:thumb:

Netjes man

leuke training kerel ! sounds like a lot of fun ! :D

Willy de instructeur :roflol:

Chill om ff met z'n alle samen te trainen, volgende keer weer een medley!
En ankerketting over het hele terrein :kots:

Lekker wat PRtjes neergezet. Het gaat de goede kant op:thumb:

leuke training kerel ! sounds like a lot of fun ! :D

thnx gasten ;)

Willy de instructeur :roflol:

Chill om ff met z'n alle samen te trainen, volgende keer weer een medley!
En ankerketting over het hele terrein :kots:

was zeker vet! die medley was alleen niet helemaal mijn ding, op dat moment was ik nog behoorlijk koos energieloos... maar goed, volgende keer moet ik 50 secs verbeteren dus dat moet nou niet zon probleem zijn :D

enne die ketting voor distance is vet toch? :cool:

Netjes je deadlift man!

je gaat echt goed man. Ik ben jaloers op je deadlift. Binnenkort toch maar even een traininkje met jou om te kijken hoe je het voor elkaar krijgt.

welke? normale bar of met thick bar? of allebei :D sowieso bedankt, maar het komt nog niet in de buurt van jouwe :o

je gaat echt goed man. Ik ben jaloers op je deadlift. Binnenkort toch maar even een traininkje met jou om te kijken hoe je het voor elkaar krijgt.

wehhehe thnx man, je bent altijd welkom ;)

blijft grappig, vroeger was ik altijd jaloers op jou deadlift :D

internet is niet zijn ding, en forums al helemaal niet ;)

Strongman training vandaag:

Log press
5x 60
1x 70
1x 80
1x 85 PR

IFSA-Log press
1x80
0x90
0x90

Log press
0x90

conclusie: waar ik vorige keer all out ging voor 80 kilo ging nu 85 best nice... misschien als ik direct 90 op die log had gedaan dat het wel was gelukt, volgende keer maar is testen... ik begon hier sowieso energieloos en stroefjes

Medley op tijd
3x 380kilo Tire Flip + 2x 55kilo Keg op container laden, beide stonden op 10m afstand ofzo

1e tijd was drastisch, liet 1 keer de keg vallen tijdens het rennen en ook tijdens het erop zetten.. kwam op 1.10 :o en volledig buiten adem
2e tijd ging beter 0.50 maar daarmee was ik waarschijnlijk nog steeds de laatste :p 1e keg liep ik mee, als ik daarmee was gaan rennen had dat wel wat gescheeld

Conans wheel
360 graden 150 kilo
360 graden 200 kilo
360 graden 240 kilo PR

conclusie: vorige keer hebben we ons vergist, we dachten toen 250 te doen maar dat bleek 200 te zijn :rolleyes:... oftewel toch 40 kilo geadd dit keer, was wel hoerig zwaar maar zonder riem ging het veel beter

Scheepsketting 300 kilo ofzo?
1x klein klote stukje...
2x lang ke*ker stuk, met magnesium op gaat het vrij "easy"
volgende keer ga ik em proberen dat hele plein over te trekken

Stones op 1.35m ofzo?
3x met 70 ofzo
2 fails met 90 en 1x der op weten te leggen, maar toen kreeg ik helse kuitkramp :D gelukkig was daar willy de fitnessinstructeur!

Axle bar deadlifts
1x 120
3x 150
3x 150
3x 150
3x 160
3x 170
1x 180
1x 200 PR

conclusie: we gingen telkens om en om, eerst willy, toen ik, toen ijsser, toen john87, toen martijn en toen dave7777 (geloof ik)
200 was vooral weer heavy op lockout :rolleyes:

Mooie training man. Hendig ke*ker stukkie met die ketting en mooie pr op axle deadlift :cool:

lkkre trainingen dude!!

thnx ;)

Training vandaag:
30CM Box Squats
5x 70
5x 90
5x 110
5x 130
5x 130
5x 130 (na 3e rep bijna eten eruit, als in klein beetje terug inslikken)
5x 130
0x 130 (WTF)
4x 130 (5e f)

conclusie: pfff dit ging echt belabberd.. me poten waren leeg, ik werd gruwelijk misselijk en daar boven op elke keer sterretjes voor me ogen gepaart met koppijn

Front Squats
3x 70
3x 80
3x 90
3x 90
3x 90

conclusie: dit ging niet bepaald soepel...

Pendlay Rows
5x 75
5x 90
5x 90
5x 90

conclusie: dit ging oke.. vrij strict maar nog steeds koppijn

Ab-work
na een aantal kneeling crunches de training gestaakt dankzij achterblijvende prestaties en enorme koppijn...

morgen maar goed maken.

Hardcore hoor, eten bijna eruit aan begin van de training, maar toch verder doen!
Hopelijk gaat die hoofdpijn snel over.

Sterke boxsquat ;) Frontsquat is wel opmerkelijk lager, of lag dat aan het voorvermoeien? Wat is je 3rm daarop?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven