Vladi
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 123
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hardcore hoor, eten bijna eruit aan begin van de training, maar toch verder doen!
Hopelijk gaat die hoofdpijn snel over.
Sterke boxsquatFrontsquat is wel opmerkelijk lager, of lag dat aan het voorvermoeien? Wat is je 3rm daarop?
frontsquat zal zowiezo wel moeilijker gaan na die box squats. Nette boxsquat hoor.
thnx, maar het moest eigenlijk gewoon 5x5, failen op die laatste is kktriest... het kwam overigens doordat ik naar beneden ging en toen ik op de box arriveerde al men lucht uit men buik liet vliegen, dan kom je dus met geen mogelijkheid meer omhoogthnx
Training vandaag:
30CM Box Squats
5x 70
5x 90
5x 110
5x 130
5x 130
5x 130 (na 3e rep bijna eten eruit, als in klein beetje terug inslikken)
5x 130
0x 130 (WTF)
4x 130 (5e f)
conclusie: pfff dit ging echt belabberd.. me poten waren leeg, ik werd gruwelijk misselijk en daar boven op elke keer sterretjes voor me ogen gepaart met koppijn
Front Squats
3x 70
3x 80
3x 90
3x 90
3x 90
conclusie: dit ging niet bepaald soepel...
Pendlay Rows
5x 75
5x 90
5x 90
5x 90
conclusie: dit ging oke.. vrij strict maar nog steeds koppijn
Ab-work
na een aantal kneeling crunches de training gestaakt dankzij achterblijvende prestaties en enorme koppijn...
morgen maar goed maken.

Ik hoop voor je dat je iets lekkers gegeten had toen je het voor de tweede keer moest inslikken.

Het zal de hitte wel zijn kerel, toch goed getrained![]()

De warmte doet zeker wat met je, gisteravond in de zon die vol op dat deel van de gym stond, staan deadliften! Ook geen pretje! Lekkere trainingen al mag die front squat wel omhoog.![]()
Toch lekker veel setjes box-squats, doe die oefening zelf nooit.. Welk schema volg je nu, of doe je op gevoel?
hoop tussen de 170-180 uit te komen