Fitness Seller

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
frontsquat zal zowiezo wel moeilijker gaan na die box squats. Nette boxsquat hoor.

• Topic Starter Topic Starter
Hardcore hoor, eten bijna eruit aan begin van de training, maar toch verder doen!
Hopelijk gaat die hoofdpijn snel over.

yeah hoofdpijn is nu wel weg, maar tijdens minimale inspanning was de druk niet te harden, pathetic maar ik kon niks meer klaar spelen

Sterke boxsquat ;) Frontsquat is wel opmerkelijk lager, of lag dat aan het voorvermoeien? Wat is je 3rm daarop?

klopt, ik doe front squatten nu pas weer sinds 5 weken ofzo.. daarvoor ooit in een ver verleden 1x100 gedaan, dus wat men huidig 3rm is heb ik geen idee van

frontsquat zal zowiezo wel moeilijker gaan na die box squats. Nette boxsquat hoor.

yeah speelt ook wel parten denk ik ;) thnx, maar het moest eigenlijk gewoon 5x5, failen op die laatste is kktriest... het kwam overigens doordat ik naar beneden ging en toen ik op de box arriveerde al men lucht uit men buik liet vliegen, dan kom je dus met geen mogelijkheid meer omhoog

Ik hoop voor je dat je iets lekkers gegeten had toen je het voor de tweede keer moest inslikken.

Het zal de hitte wel zijn kerel, toch goed getrained :thumb:

Nette en interessante trainingen man :thumb:

thnx ;)

Training vandaag:
30CM Box Squats
5x 70
5x 90
5x 110
5x 130
5x 130
5x 130 (na 3e rep bijna eten eruit, als in klein beetje terug inslikken)
5x 130
0x 130 (WTF)
4x 130 (5e f)

conclusie: pfff dit ging echt belabberd.. me poten waren leeg, ik werd gruwelijk misselijk en daar boven op elke keer sterretjes voor me ogen gepaart met koppijn

Front Squats
3x 70
3x 80
3x 90
3x 90
3x 90

conclusie: dit ging niet bepaald soepel...

Pendlay Rows
5x 75
5x 90
5x 90
5x 90

conclusie: dit ging oke.. vrij strict maar nog steeds koppijn

Ab-work
na een aantal kneeling crunches de training gestaakt dankzij achterblijvende prestaties en enorme koppijn...

morgen maar goed maken.

Sterke boxsquat man :cool:

De warmte doet zeker wat met je, gisteravond in de zon die vol op dat deel van de gym stond, staan deadliften! Ook geen pretje! Lekkere trainingen al mag die front squat wel omhoog. ;)

Ik hoop voor je dat je iets lekkers gegeten had toen je het voor de tweede keer moest inslikken.

ik proefde serieus de aardappels met uitjes, alleen nu met een minder vers smaakje :D

Het zal de hitte wel zijn kerel, toch goed getrained :thumb:

kan het was inderdaad bloedheet daar + overdag op ontiegelijk warme zoldertjes gewerkt waar het zweet me na 2 minuten al uitbrak :rolleyes:

thnx

Nette en interessante trainingen man :thumb:

dank je ;)

thnx man ;)

De warmte doet zeker wat met je, gisteravond in de zon die vol op dat deel van de gym stond, staan deadliften! Ook geen pretje! Lekkere trainingen al mag die front squat wel omhoog. ;)

die front squat moet inderdaad omhoog, maar denk op zich dat ik nu wel al 110 zou kunnen voor een single, dus nog ff dat 3x3 aan blijven houden

Toch lekker veel setjes box-squats, doe die oefening zelf nooit.. Welk schema volg je nu, of doe je op gevoel?

Toch lekker veel setjes box-squats, doe die oefening zelf nooit.. Welk schema volg je nu, of doe je op gevoel?

kwas schema's alleen coan voor deadliften... op box squats doe ik gewoon 5x5 en dan elke week 5 kilo adden, red ik volgende week 5x5 135 weer niet dan ga ik over op 6x3 en weer 5 kilo adden, daarna op 7x2 tot dat op houd en dan door op 8x1 tot ik uiteindelijk nog maar 1 single voor elkaar krijg en dat is dan men nieuwe 1rm ;) hoop tussen de 170-180 uit te komen

werkte vorige keer prima, toen had ik een 1rm van 145 @ 30cm box maar was totaal niet meer in de buurt van dat niveau en dat had ik in 8 weken opgewerkt naar 2 singles met 155 en wilde toen eigenlijk voor een single met 160 gaan (waar ik 90% zeker van ben dattie erin zat) alleen was ik ziek geworden die week. toen was de opbouw alleen gelijk met die stapjes, dus:
- week 1 4x5
- week 2 5x4
- week 3 6x3
- week 4 7x2
- week 5 8x1
- week 6 8x1
- week 7 had ik nog maar 5 singles ofzo
- week 8 2 singles

oh ja 5x5 met 130 zou theoretisch gelijk staan aan 160, maar goed theorie is maar theorie

Ziet er goed uit, ga zo'n opbouw denk ook maar keer proberen, miss in m'n volgende schema. Tnx. Hoe bereken je je 5x5rm dan?

Bench Press
5x 52,5
5x 52,5
5x 72,5
5x 92,5
5x 92,5
5x 92,5
3x 92,5 (4f door pijnscheut in onderrug)
4x 92,5
3x 92,5

conclusie: niet onaardig, alleen die pijnscheut was best hevig, al een keer eerder gehad tijdens benchen

Push press
3x 50
1x 60
1x 70
1x 80
0x 90
0x 90 (GVD)
0x 90 (AAAARRGHGHH)
1x 70
1x 90 PR
4x 75
3x 75
10x 60

conclusie: eindelijk die 90, die fails kan ik niet verklaren, gewoon geen goeie power vanuit men benen

Speed-Strength Squats
2x 30cm box + 47,5 kilo + Small, super-mini & minibands (topspanning bands 105 kilo)
2x 30cm box + 47,5 kilo + Small, super-mini & minibands (topspanning bands 105 kilo)

conclusie: 152,5 op topspanning dus en banging speed vanaf de box... was grappig we lieten een maatje van ons hem uit pakken, die werd gelijk voluit naar de grond getrokken... hij had zich niet bezeerd dus we konden er om lachen met zen allen

Optrekken, wijde grip handen over de stang
5x BW + 5kilo
5x BW + 5kilo
5x BW + 5kilo
5x BW + 5kilo
5x BW + 5kilo
1x BW + 20kilo
1x BW + 20kilo

conclusie: nice.

High rep stuff
3x seated mp, peck deck en seated shoulder press machine
veel reps, blabla gewicht

Kuiten
1 setje á la doggcrap

En dat allemaal met dit weer? :eek:

En dat allemaal met dit weer? :eek:

ik had wat goed te maken van gisteren toch ?

opzich valt het toch ook nog wel mee, push press lijkt veel bijvoorbeeld maar der staan al 3 fails bij, en bij benchen en pushpress staan ook de warming up gewichten vermeld

dan blijven de speed strength squats en pullups over en nog wat high rep stuff en kuiten

mjah oke :D

lekker starter die bench gaan we echt mee gelijk op.. werkt wel motiverend opzich toch :D cograts met push press.. mijen is 87.5.. word ook streven na de 90 nu ghehe.. die pull ups doe ik je niet na super man.. ga zo door :thumbs:

thnx ;) ik ga very soon is maxen op push press zonder de dag ervoor squats te hebben gedaan en ervoor 6 setjes benchen, waarschijnlijk komt er dan wel meer uit

goed goed ik hou het in de gaten :P

erg nette training voor dit weer idd:thumbs:

goede training vooral met dit weer;)

nette training kerel :) niet flauwgevallen ofzo met deze temperaturen ?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven