- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
nette training kerelniet flauwgevallen ofzo met deze temperaturen ?
thnx dudes

@ jack: sterretjes zag ik wel bij de training van eergisteren

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nette training kerelniet flauwgevallen ofzo met deze temperaturen ?

Netjes hoor die 90 pp. Ook leuke pullups.
Misschien moet je eens eerst die squat doen na je bankdrukken en dan pas pushpress doen. Dan zal er meer inzitten. Dit doe ik ook altijd met bp en mp op één dag.
volgende week kan ik alleen di en do trainen dus dan heb ik bp en mp sowieso gespreid! 
Netjes hoor. dl zal wel easy gevoelt hebben voor jouw.
Maar die shrugs. Ik dacht dat ik slechte grip had. Maar je doet wel menig gripwerk toch? Of geen magnesium en enorme gladde/zweet bar.
Doe je ze voor een buffe nek of iets anders?
beetje jammer dus... misschien dat al die deads al op me grip hadden ingehakt, hoewel ik ze mixed deed 

lekker die deadlifts... dikke GM's ook.. vooral na die deads.. super beescht![]()
ik vind die gm's nog vrij schraal als ik rond kijk bij sommige in hun logs.. ik vind alleen troost in het feit dat ik weet dat mijn torso par met de grond komt en dat het gewoon echt zwaar maakt, maar feit is dat die gewoon rap over de 100 moeten
stem ik op in... tis zoiezo geen grip oefening.. voor mij dan
Omdat je shrugs niet voor je grip doet. Ik weet niet of je de percentages van coan gebruikt voor die shrugs? Maar je omet je gewoon kunnen focussen op wat belangrijk is tijdens die shrugs.. en niet op je handen die steeds meer open gaan.
zoiezo kun je het niet echt als een grip oefening bekijken.. ik bedoel stel je doet 140 10 x het valt de heletijd na beneden.. das voor je handen egwoon niet te houden.. ik raad dus ook straps aan bij powershrugs.. bij de rest van de oefening is het gay idd![]()
Wat zijn dat voor rare shrugs dan.bij zware shrugs pak ik ze altijd als een zercher...........dus in mijn armen................rechtop staan en vervolgens gaan shruggen, nooit last dat die stang uit je handen of armen valt!!
![]()
http://www.defrancostraining.com/pics/images/pics/male-college-pro/zercher.jpgWat zijn dat voor rare shrugs dan.
Ik gebruik idd ook met hele zware sets gewoon straps. Opwarmen wil ik nog wel zonder doen.