AndroidHealthClinic

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Netjes hoor die 90 pp. Ook leuke pullups.
Misschien moet je eens eerst die squat doen na je bankdrukken en dan pas pushpress doen. Dan zal er meer inzitten. Dit doe ik ook altijd met bp en mp op één dag.

Netjes hoor die 90 pp. Ook leuke pullups.
Misschien moet je eens eerst die squat doen na je bankdrukken en dan pas pushpress doen. Dan zal er meer inzitten. Dit doe ik ook altijd met bp en mp op één dag.

thnx.. normaal gesproken valt squatten nooit de dag voor bp & pp, nu toevallig al 2 keer wel.. en ik merk gewoon dat dat best ruk is ;) volgende week kan ik alleen di en do trainen dus dan heb ik bp en mp sowieso gespreid! :D

Deadlift
5x 90
3x 110
2x 135
2x 160
3x 185
3x 185
3x 185

conclusie: zo dat zit er ook weer op... zweten als een bunzing.. 3x3 185 = volume pr

Platform speed deadlifts staande op 8cm verhoging
3x 150
3x 150
3x 150

Power shrugs
5x 105
5x 125
3x 125 (grip faalde, glijde glijde glijde in me wageeetjuhhh)
10x 125

conclusie: light as hell

Paused Close Grip 8cm Board Press
3x 60
3x 80
3x 100 PR?
2x 100 (3e rep net een tikkie nodig)
2x 100 (3e rep zelfde verhaal als hier boven)

conclusie: hmmzz... denk door de fails @ benchen van woensdag

Goodmornings
5x 60
5x 80 PR?
5x 80
5x 80

conclusie: dikke onderrugpomp

Conditie ongein
25x 60cm box jumps
5x wijde grip overhandse pullups, enorm explosief (alleen BW=89)
25x 60cm box jumps

conclusie: direct achter elkaar en volledig uitgeput.. echt geen doen in een sportschool waar het boven de 20 graden is..

Netjes hoor. dl zal wel easy gevoelt hebben voor jouw.
Maar die shrugs. Ik dacht dat ik slechte grip had. Maar je doet wel menig gripwerk toch? Of geen magnesium en enorme gladde/zweet bar.
Doe je ze voor een buffe nek of iets anders?

lekker die deadlifts... dikke GM's ook.. vooral na die deads.. super beescht :thumbs:

goede deadlift kerel :)

Netjes hoor. dl zal wel easy gevoelt hebben voor jouw.
Maar die shrugs. Ik dacht dat ik slechte grip had. Maar je doet wel menig gripwerk toch? Of geen magnesium en enorme gladde/zweet bar.
Doe je ze voor een buffe nek of iets anders?

de eerste 2 reps gingen telkens easy, 3e reps waren telkens een struggle bij lockout, opzich raar dat dat bij het eerste setje ook al zo was aangezien ik al is 4x190 heb gedaan... maar goed

al dat gripwerk heb ik al veel te lang laten rusten... beetje zonde... ik had gewoon echt straps nodig voor die shrugs :o beetje jammer dus... misschien dat al die deads al op me grip hadden ingehakt, hoewel ik ze mixed deed :o

die power shrugs zitten gewoon in het programma verwerkt (coan dus).. ik denk dat ze bedoeld zijn voor lock out improvement.. en dat heb ik hard nodig :D

lekker die deadlifts... dikke GM's ook.. vooral na die deads.. super beescht :thumbs:

thnx ;) ik vind die gm's nog vrij schraal als ik rond kijk bij sommige in hun logs.. ik vind alleen troost in het feit dat ik weet dat mijn torso par met de grond komt en dat het gewoon echt zwaar maakt, maar feit is dat die gewoon rap over de 100 moeten

thnx ;)

Altijd straps gebruiken bij power shrugs..

....

Omdat je shrugs niet voor je grip doet. Ik weet niet of je de percentages van coan gebruikt voor die shrugs? Maar je omet je gewoon kunnen focussen op wat belangrijk is tijdens die shrugs.. en niet op je handen die steeds meer open gaan.

zoiezo kun je het niet echt als een grip oefening bekijken.. ik bedoel stel je doet 140 10 x het valt de heletijd na beneden.. das voor je handen egwoon niet te houden.. ik raad dus ook straps aan bij powershrugs.. bij de rest van de oefening is het gay idd :P

Omdat je shrugs niet voor je grip doet. Ik weet niet of je de percentages van coan gebruikt voor die shrugs? Maar je omet je gewoon kunnen focussen op wat belangrijk is tijdens die shrugs.. en niet op je handen die steeds meer open gaan.

yes zijn de percentages van coan inderdaad, goed punt verder

zoiezo kun je het niet echt als een grip oefening bekijken.. ik bedoel stel je doet 140 10 x het valt de heletijd na beneden.. das voor je handen egwoon niet te houden.. ik raad dus ook straps aan bij powershrugs.. bij de rest van de oefening is het gay idd :P

jullie hebben gelijk.

Ik ben met powershrugs al tot 260kg gekomen ofzo. Hoe ga je dat zonder straps tegenhouden als het steeds naar beneden valt?
Dus gewoon straps!

bij zware shrugs pak ik ze altijd als een zercher...........dus in mijn armen................rechtop staan en vervolgens gaan shruggen, nooit last dat die stang uit je handen of armen valt!!
;)

bij zware shrugs pak ik ze altijd als een zercher...........dus in mijn armen................rechtop staan en vervolgens gaan shruggen, nooit last dat die stang uit je handen of armen valt!!
;)
Wat zijn dat voor rare shrugs dan.

Ik gebruik idd ook met hele zware sets gewoon straps. Opwarmen wil ik nog wel zonder doen.

en ik dacht dat ik vreemde technieken had.. haha :P nee is denk ik niks mis mee als jij je er zelf confortabel bij voelt... but i prefer straps

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven