MuscleMeat

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dacht dat je een training had gedaan in Voorschoten?

• Topic Starter Topic Starter
dit weekend niet hoor, volgend weekend ;)

deze week ga ik morgen en do naar de gym en zaterdag naar voorschoten... overigens morgen als eerste beginnen met pushpress en dan hoop ik toch wel aanzienlijk hoger uit te komen dan die 90... neem ook cam mee, zal is een keer van alles filmen

Wat ga je doen met pp. Reps op die 90 doen of een 1rm.

Wat ga je doen met pp. Reps op die 90 doen of een 1rm.

ff kijken hoe het aanvoelt, maar in principe wil ik toch wel 95 trachten en stiekem hoop ik op meer.. vorige keer had ik de dag ervoor zwaar gesquat en precies ervoor zwaar gebenched, dus men benen waren leeg en schouders en triceps ook aardig... ik verwacht dan ook dat het nu een stuk soepeler gaat (maar misschien schat ik dat verkeerd in)

Ik denk dat je toch wat meer volume op je pp moet doen. Niet elke keer 1rm´s doen. Zo een keer in de vier weken kan dat wel.

Ik denk dat je toch wat meer volume op je pp moet doen. Niet elke keer 1rm´s doen. Zo een keer in de vier weken kan dat wel.

daar heb je ook helemaal gelijk in! in principe wilde ik ook alleen vorige keer dat 1rmmetje doen, maar aangezien ik gewoon denk dat er meer in zit doe ik het nu nog een keer en doe ik daarna alsnog 5x5 ;)

Alvast sucses bro' :wl:

tis hem niet helemaal geworden, wel nice pr!

Push press
5x 50
5x 60
3x 70
1x 82,5
1x 95 PR (easy!)
0x 100 (damn)
0x 100 (damnniitt)
0x 100 (hier filmpje van)
5x 70
5x 70
5x 70

conclusie: jammer van die 100 maar die is echt niet ver weg meer... ik upload zo de filmpjes.. ben sowieso blij met die 95 want ik wist vrijwel zeker dattie er in zat

30CM Box Squats
3x 75
3x 95
3x 115
3x 135
3x 135
3x 135
3x 135
3x 135
3x 135

conclusie: nice, dalijk filmpje

Full Front Squats
3x 80
3x 95
3x 95
3x 95

conclusie: ben der eindelijk achter hoe ik me handen moet houden om geen pijn te leiden, dalijk filmpje

Superset Seated MP - Biceps Curls
10x 47,5 - 5x 47,5
10x 47,5 - 5x 47,5
10x 47,5 - 5x 47,5

Pendlay Rows
5x 80
5x 95
5x 95
5x 95

conclusie: vrij easy, helaas geen filmpje

Superset Seated MP - Biceps Curls
5x 57,5 - 5x 47,5
3x 57,5 - 5x 47,5

Netjes hoor! Waar blijven die filmpjes? :D

jammer van die pushpress, je hoofd goed onder de bar duwen en dan echt uit die schouders en triceps duwen alsof je leven ervanaf hangt :D

jammer van die pushpress, je hoofd goed onder de bar duwen en dan echt uit die schouders en triceps duwen alsof je leven ervanaf hangt :D

ja inderdaad daar moet ik sowieso weer ff op focussen, maar opzich de 95 ervoor was ook al een pr! dus ben wel tevreden! maar misschien dat ik te ver door men benen zak? wat is jou kijk daarop?

Je gooit die bar naar voren @ push press.. niet recht omhoog.

Gaat wel weer lekker he?

Edit: Ik zag het pas bij de 2e keer maar Jesaja heeft gelijk. De bar gaat te ver naar voren.

Nice pr's, ik zou bij die pushpress een minder diepe 'squat' vooraf doen, dan maak je meer snelheid.

gaat netjes kerel. Je bent zo te zien ook wat buffer geworden sinds de laatste keer dat ik je zag.

Je gooit die bar naar voren @ push press.. niet recht omhoog.

Gaat wel weer lekker he?

Edit: Ik zag het pas bij de 2e keer maar Jesaja heeft gelijk. De bar gaat te ver naar voren.

goede punten, thnx! ik ga er op letten volgende keer

Nice pr's, ik zou bij die pushpress een minder diepe 'squat' vooraf doen, dan maak je meer snelheid.

ja precies!! daar zat ik dus ook naar te kijken op de filmpjes, op het moment dat je knieen 'knakken' als het ware kost dat volgens mij bakken kracht

gaat netjes kerel. Je bent zo te zien ook wat buffer geworden sinds de laatste keer dat ik je zag.

thnx man ;) laatste keer dat ik woog was 89,1... jij hebt me het laatst gezien op 78 ofzo? maar op die filmpjes damnnnn, kijk men kuiten man... schrale ecto

Nette training. Weer een pr op pp. Nu meer volume en gaat over de 100. Je hebt wel soepele polsen, mij lukt dat volgens mij niet zonder pijn.
Frontsquats gaan ook goed zo te zien.

Nog iemand met kuiten syndroom :roflol:

Vette filmpjes man!

Nette training. Weer een pr op pp. Nu meer volume en gaat over de 100. Je hebt wel soepele polsen, mij lukt dat volgens mij niet zonder pijn.
Frontsquats gaan ook goed zo te zien.

thnx! 100 is inderdaad niet ver weg meer! ik neem aan dat je front squats bedoeld met die pijn in polsen? als ik gewoon me handen erom draai is er niks aan de hand :D

Nog iemand met kuiten syndroom :roflol:

Vette filmpjes man!

wheheh yes little kuiten, maar goed.. misschien zou ik ze gewoon serieus moeten trainen om ze te laten groeien ? probleem is dat ik daar nooit meer zin in heb :D

btw me eerste reply al binnen bij men box squat filmpje:

CQB91 zei:
WOW thats not a squat doesnt build anything

vandaar dat ze bij westside allemaal zo slecht zijn in squatten :rolleyes:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven