MuscleMeat

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zal volgende week 6x3@100 doen die week erop 5x5 weer pogen met 95

• Topic Starter Topic Starter
ja dit maakt het natuurlijk niet makkelijker jongens :D

Wiens bench is hoger... grapje :P

Of de komende weken alleen 234 board presses en floor press doen en dan pas weer gewone bench

oke, jij bent de press baas. ik luister naar jou!
Nou nou, mijn bench is nou ook niet zo denderend.

Zal volgende week 6x3@100 doen die week erop 5x5 weer pogen met 95
100, is dat niet iets te hoog gegrepen. Ik zou zowiezo nog eff met 95 doorgaan. Dan verhogen naar 100.

Wiens bench is hoger... grapje :P

Of de komende weken alleen 234 board presses en floor press doen en dan pas weer gewone bench
Haha :D

Mwah ja 100 misschien te hoog maar hij draait nu ook 6sets van 95 (en een paar zelfs met 4 reps)

6x3 Gaat zowiezo niet. ;) Of hij moet volgende week het tegendeel bewijzen.:P

Nette bench kerel! Waarom probeer je niet een tijdje hepburn voor je bench? Voelt voor mij heerlijk aan!

Hehe een optie extra om het nog lastiger te maken. :)

hepburn is inderdaad niet verkeerd

Strongman training vandaag:

Log press
blalbalbalblalalblalala

het leek nergens op... ik kwam binnen deed geen warming up en deed toen gelijk met een fail op 80kilo ifsa log de wervels in men ruggengraat behoorlijk pijn.. daar heb ik de rest van de van de training last van gehad :o ik deed daarna op de 'normale log' 1 x 80 in de veronderstelling dat het 90 was.. heel hoerig..

Farmer Walks
40m 60kilo
40m 80 kilo
2m 90 ofzo? linker grip failde hard, hij hing in me vingers en dat werkt dus niet.. **** dit
40m 80 kilo
40m 80 kilo

conclusie: eerste keer dit.. wel leuke oefening.. alles dus pr in principe

Viking press
5x 50 (er van uitgaande dattie leeg 50 weegt)
5x 70
0x 90 (4 x gefailt ofzo met 1 huge pijnsteek in men linker elleboog)

conclusie: wel leuk maar weinig motivatie meer @ this point

50MM Vertical Bar lift
1x 51
1x 76
1x 101 PR
0x 111 (2 fails, 1e keer wel een halve rom, geen lockout ofzo)

Atlas stones op 1.35m
1x 70
1x 90 Easy evenaring pr
0x 110
0x 110

conclusie: kon de 100 steen niet vinden ??? 110 had ik beide keren op me borst en het begin van de pallets maar kreeg em niet verder :rolleyes: next time!!!

al met al, klote training... ik moest lucas en dave ophalen wat in theorie maar 20 minuten omrijden is.. maar ja.. nederland zal nederland niet zijn als je niet onderweg een file + roadblock tegenkomt waardoor je weer een half uur langer op de weg zit... kwam dus al ****ing laat aan, lame shit

Je hebt een goede grip Erwin! Met wat focus op de techniek pak je die 90log met gemak volgende keer!

Balen erwin!
Slecht gegeten, veel drank, weinig slaap?

sow 40 meter met 80 kg is echt neit verkeerd meteen in het begin... nice bezig vent... die stones zeker ook niet verkeerd.. zo slechte training was het niet man.. netjes :thumbs:

Je hebt een goede grip Erwin! Met wat focus op de techniek pak je die 90log met gemak volgende keer!

ja alleen op vertical bar vreemd genoeg, bij deads ben ik nog nooit hoger dan 160 gekomen zonder mixed grip, rt ooit is 65 gedaan en kwa cocs alleen de 2 gesloten, dus das niet zo heel spectaculair allemaal... maar de volgende keer is pas over 4 weken ofzo voor mij (door werk etc) dus dan moet die 90 inderdaad lukken, zeker aangezien 85 vorige training relatief eenvoudig ging

Balen erwin!
Slecht gegeten, veel drank, weinig slaap?

njah deed ook me ruggegraat behoorlijk zeer, speelt ook parten.. de rest van de dingen zat opzich wel goed

sow 40 meter met 80 kg is echt neit verkeerd meteen in het begin... nice bezig vent... die stones zeker ook niet verkeerd.. zo slechte training was het niet man.. netjes :thumbs:

thnx ;)

Zijn veel verschillende soorten grip idd. Ik moet de no2 toch nog eens zien dicht te knijpen namelijk :)

true sir John.

vandaag:
30 CM Box Squats
10x 80 (Paused Fullsquats)
3x 100
3x 120
3x 140
3x 140
3x 140
3x 140
3x 140
3x 140

conclusie: heeeeerlijk... im so on the road to new pr's... het ging zalig/geweldig/top.. noem maar op... geen vuiltje aan de lucht, wel enorm zwaar af en toe maar op een fijne manier. zon goedmaker voor afgelopen zaterdag dit.

ATTG Front Squats
3x 70
3x 85
3x 100
3x 100
3x 100

conclusie: niceheid... geen pijn aan polsen en hoe gecontroleerder ik zak, hoe mooier ik naar boven kom.. heerlijk

Pendlay Rows
5x 80
5x 90
5x 100
5x 100

conclusie: wel cheated reps er tussen, maar viel me niet tegen

Kneeling cable crunches
6x 25
6x 35
6x 45
6x 45
4x 45

Spine Decompression
behoorlijk lang gehangen, sowieso een minuut+ met 40kilo.. alleen ik had k*t straps dus me grip hield op

Dumbbell curls
6x 22 L&R
5x 22 L&R
6x 18 L&R + 6x 14 L&R

conclusie: heel snel, dus dikke pomp

oh ja.. ik deed een clean bij de rows omdat een maatje van me ondertussen moest squatten, daar bij deed ik een stricte oh press met 70 kilo makkelijker dan ik ooit heb gedaan.. ik denk dat ik daar binnenkort weer is mee ga spelen want om de 1 of andere reden voelt het alsof ik daar een bak sterker op ben geworden

Nice squats. Die front squat gaan de goede kant op. Pendlay´s ook niet verkeerd natuurlijk.

dat gaat goed met de squats kerel !

Nice squats. Die front squat gaan de goede kant op. Pendlay´s ook niet verkeerd natuurlijk.

yeah, inderdaad kwa front squats gaat het nu pas beginnen kwa gewichten imo, ben licht begonnen maar dat is voor me techniek wel een pluspunt geweest... ik weet nog toen ik vroeger ooit is 1x 100 had gedaan dat ik helemaal naar voren flikkerd en me boven rug soort van bol trok

dat gaat goed met de squats kerel !

thnx man

Gaat lekker idd :thumbs: wanneer ga je terug toppen?

Gaat lekker idd :thumbs: wanneer ga je terug toppen?

euuuh ja zodra ik bij singles uit kom... zodra ik ga failen op 6x3 ga ik over op 7x2 en dan op 8x1 tot er van zelf nog maar 1 heavy single overblijft, gewoon elke training 5 kilo adden.. en dan hoop ik toch wel dat het pas ophoud tussen de 170-180

feit is wel dat ik volgende week voor 6x3 145 ga (bij een oud 1rm van 1x155) en de 2 weken daarna op onderhoud ga squatten en niet op progressie omdat dat de 2 top weken worden van coan.. dus dan moet ik energie besparen om in die ene week 1x225 te liften en de week erna 1x230

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven