XXL Nutrition

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.162
zal jullie missen :(

Daar heb je gelijk in, maar ik ben nooit dik geweest en wil het ook niet worden vandaar.
Je bent toch niet boos he chewie? :heart:

Volgende keer gaan we wel b-ballen met een 100kg stone :P jij mag de eerste rebound vangen :P

Gezien je huidige eetpatroon ben je dat buikvet zo kwijt als je je suiker intake drastisch zou verlagen, dan heb je nog maar weinig cardio nodig. Je zegt zelf al dat je moeilijk aankomt dus dan zou ik dat eerst maar eens proberen.

een taille van 94cm bij 90 kilo & 1.78 is best wat man... denk dat je je daar gewoon op verkijkt omdat ik voor de rest nog veel te klein ben :D

94cm is nergens voor nodig, 86cm is vet zat voor jou lengte/ gewicht!

Gezien je huidige eetpatroon ben je dat buikvet zo kwijt als je je suiker intake drastisch zou verlagen, dan heb je nog maar weinig cardio nodig. Je zegt zelf al dat je moeilijk aankomt dus dan zou ik dat eerst maar eens proberen.

94cm is nergens voor nodig, 86cm is vet zat voor jou lengte/ gewicht!

+1 (voor wat betreft de suikers :D)

Ik wilde mijn BF ongeveer 4% laten zakken en het eerste advies wat ik kreeg was om in ieder geval de zichtbare suikers uit mijn dieet te gooien.

Idd; geen zoet beleg, max 3 stuks fruit waarvan max 1 banaan, minder/geen dextrose na de training, minder brood tussendoor en minder aardappelen of rijst bij de avondmaaltijd.

Kcal gat evt een beetje opvullen met magere eiwitbronnen of vette vis zoals makreel uit blik of eitjes.

Idd carbs omlaag en eiwit en vet omhoog is vaak al genoeg, zelff weinig kcal restrictie nodig dan.

Meeste kilo's die je in het begin kwijtraakt zijn wel vocht (4-6kg is niks als je high carb at) en dat ga je merken in je kracht. Been there done that. Mijn bench zakte bijna 20kg! :eek:

De t*ring, TheNose, is je bench nog slechter geworden :D

:jk:

Succes met cutten eRDwin

• #1.174
Idd; geen zoet beleg, max 3 stuks fruit waarvan max 1 banaan, minder/geen dextrose na de training, minder brood tussendoor en minder aardappelen of rijst bij de avondmaaltijd.

Kcal gat evt een beetje opvullen met magere eiwitbronnen of vette vis zoals makreel uit blik of eitjes.

je hebt pm man

Summer is coming ;)

• #1.177
wheheh nice :D

training vandaag:

Bench press
5x 50
5x 65
3x 85
2x 105
2x 105
1x 105 (2e tikje nodig @ sticking point)
3x 100
1x 105
1x 105
1x 107,5
1x 107,5

conclusie: nice.

Push press
3x 55
3x 70
3x 82,5
3x 82,5
3x 82,5
3x 82,5 (3e fail, "4e rep" wel lockout)
1x 82,5 (2e fail)
0x 90

conclusie: bagger.

L-Hang Pullups
5x BW
5x BW
5x BW

conclusie: ****ing zwaar aan je abs

Dumbbell Rows
10x 46kilo
10x 46kilo

conclusie: word toch wel erg licht.

geen circuitjes vandaag aangezien ik ergens iets heb waardoor het niet prettig is (geen zin om in details te treden) daarom was de hele training ansich niet zo okee

De 200 BP komt al in zicht! ;)

Gaat goed. Op pp is ook wel vooruitgang he?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven