- Waardering
- 97
JA!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sinds wanneer is pens size een issue in deze sectie?
Sinds dat er mensen zijn die ook een fysiek in hun achterhoofd hebben en niet op een dikke kwasimodo willen lijken, ik noem geen namen (kuch* George kuch*)
een taille van 94cm bij 90 kilo & 1.78 is best wat man... denk dat je je daar gewoon op verkijkt omdat ik voor de rest nog veel te klein ben![]()
Gezien je huidige eetpatroon ben je dat buikvet zo kwijt als je je suiker intake drastisch zou verlagen, dan heb je nog maar weinig cardio nodig. Je zegt zelf al dat je moeilijk aankomt dus dan zou ik dat eerst maar eens proberen.
94cm is nergens voor nodig, 86cm is vet zat voor jou lengte/ gewicht!
)Idd; geen zoet beleg, max 3 stuks fruit waarvan max 1 banaan, minder/geen dextrose na de training, minder brood tussendoor en minder aardappelen of rijst bij de avondmaaltijd.
Kcal gat evt een beetje opvullen met magere eiwitbronnen of vette vis zoals makreel uit blik of eitjes.
'Nee sorry Erwin.. Ik vind je heel geil, alleen je buik is te dik, daarom zie ik je meer als een broer'