Fitness Seller

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.201
Ziet er hoog uit? Hoeveel cm?
Wel mooi gemonteerd, knul!

21,5 cm, komt de bar precies onder men knieen uit, ideaal dus.. de boxjes die daar stonden begonnen te scheuren op de naadjes etc... niet zo praktisch meer dus

eventueel kan die ook voor box squats gebruikt worden alleen istie iets van 34-35cm (straks ff meten) dus das dan precies op par ofzo voor mij

thnx ;)

Ben je er al uit of je probleem onderin of bovenin ligt?

• #1.203
Boxen zien er goed uit :thumb:

• #1.206
30CM Box Squats
10x 70
5x 100
3x 125
3x 150 PR
3x 150
2x 150 (3e f)
1x 150
1x 150
1x 150
1x 150

conclusie: mmmm 6x3 zat er niet in vandaag, toch apart als ik terug denk hoe eenvoudig die 6x3 145 vorige week ging... maar goed volgende week een poging doen op 7x2 155 en men oude 1rm is 155, dus progressie zit er zeker in... denk dat ik op dit moment al 1x165 kan

Bench Press
5x 40 + mini bands (20 kilo topspanning per band)
5x 50 + mini bands (20 kilo topspanning per band)
5x 60 + mini bands (20 kilo topspanning per band)
3x 60 + mini bands (20 kilo topspanning per band) (4e f)
4x 60 + mini bands (20 kilo topspanning per band)

conclusie: haha dit valt echt vies tegen was 100kilo op topspanning. je zag elke keer op men sticking point de snelheid volledig verdwijnen en daarna was et extreem persen... resultaat was verzuurde triceps en opgepompte borst... ff nog ff 2 weken doen dit voor ik weer over stap op normaal benchen

Incline Dumbbell press
8x 28 PR
7x 28
7x 28

conclusie: dit was echt geen doen meer, men triceps was al volledig wasted :D

Sprints
40m
40m
40m
40m
40m
50m
30m
30m
50m
---------
400m totaal

conclusie: jezus christus wat ben ik hier een drama in! enorme aanslag op men conditie en ik zit nu op een volledig verzuurde glutes :o hamstrings + kuiten zijn ook naar de klote.... eerst dacht ik alleen dat het conditioneel zwaar was maar vanaf het 4e sprintje begon alles te verzuren... wel echt tof om dit te doen! na het laatste sprintje wel moeten vechten om men eten binnen te houden, dus daar moet ik een beetje mee oppassen

Bruut man!

:eek: You're a madman!!!!

Heb je de suikers er al uitgegooid?

Zieke training man, ook die sprints zijn slopend!!:thumb:

• #1.210
Damn, echt wel een brute lowbox man! :thumbs:

Geile boxjes ook :D

• #1.213
Zieke training man, ook die sprints zijn slopend!!:thumb:

thnx man, die sprints zijn zeker slopend, steken in men mild alles... tis ook ruim anderhalf jaar geleden dat ik gesprint heb ofzo :o

:roflol: ja.........

Volgende week krijg je lunchtrommelcontrole op je werk he!

haha JAAAAAA is goed.. ik heb trouwens een bad ass grote koelbox met zon stekker voor in de auto :D als ik in schiedam zit dan sms ik wel, mag jij controle doen

Damn, echt wel een brute lowbox man! :thumbs:

Geile boxjes ook :D

haha tnx man! die boxjes gaan we donderdag uitproberen, heb er zin in :D

Is ook wel een grote stap hoor van 6x3 145 naar 150 ondanks dat die eerste makkelijk ging.

• #1.215
Is ook wel een grote stap hoor van 6x3 145 naar 150 ondanks dat die eerste makkelijk ging.

true, zeker als je bedenkt dat 1x155 men oude 1rm was hierop... misschien beter op 7x2 kunnen aimen. maar ach toch 2x3 als pr.. ook nice :D

Ik zou het gewoon volgende week nog eens proberen. Misschien haal je 5x3 of zelfs 6x3 en dan naar de 7x2.

• #1.217
Ik zou het gewoon volgende week nog eens proberen. Misschien haal je 5x3 of zelfs 6x3 en dan naar de 7x2.

of volgende week 7x2 150, dat kan ook, en dan de week erna 7x2 155... grotere kans dat ik die dan wel volledig pak

ik snap echt nisk van die bands... wil je daar een keer een foto/video van posten dan begrijp ik het misschien :D verder wel bruut zoals gewoonlijk erwin of edwin !:thumbs:

8x28 kg db press een PR? LOL je zou toch veel meer moeten kunnen man ! Ik druk iets van 5x42 kg ofzo met een 112,5 kg bench.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven