Fitness Seller

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.181
Gaat goed. Op pp is ook wel vooruitgang he?

ik heb nog niet opnieuw een poging gedaan voor die 100 pushpress.. maar denk wel dattie er in zit nu als ik er vers aan zou beginnen i.p.v. eerst benchen... het flinke volume op men bench werkte deze training niet echt mee :D

benchen ging wel goed, met name de 'zwaardere' singles (90% - 95%) gingen echt goed

Ik merk bij mij ook dat volume goed werkt op me presses. Me bench gaat nu echt goed daardoor.

• #1.183
wedstrijdje naar de 180?

• #1.185
hahaha omg wat een crap :D is dat jou secret nu?

Ja...en het werkt! ;)

• #1.189

:D

Haha, tegen die tijd zit ik niet meer op dit forum denk ik.:D

don't ever leave :mad:

Training vandaag:

oke, vandaag de ultieme test om mijn eigen lichaam te leren kennen. hoeveel impact heeft een deadlift fail op mijn lichaam? dat was de vraag.... 3 weken terug moest ik 2x217,5 waarbij ik failde op de 2e rep net boven men knieen. de week erna moest ik 1x225 waarbij ik op hetzelfde punt failde.. zou de fail van de week de boosdoener zijn geweest?vorige week alleen een pr getrokken op platform deadlifts en voor de rest niet zwaar gedeadlift, om vandaag de proef op de som te nemen, het volgende:

Deadlift
5x 100
3x 125
1x 150
1x 175
1x 200
1x 225 Nieuw 1rm PR

conclusie: ik ben nu dus voor 90% zeker dat de fail de week voor die 225 poging de boosdoener was... want nu na 1 "licht weekje" deads trek ik em dus wel.... hij was zwaar @ lockout, maar niet extreem zwaar...

Snatch Grip Deadlfts
3x 120
3x 150
3x 150
3x 150

conclusie: nice. doel was hier om gedurende de hele lift men rug kaarsrecht te houden en schouderbladen bij elkaar... upperback strength daar lack ik in.. dit gaat me helpen

Power Shrugs
8x 150 PR
4x 175 PR
5x 175 PR
5x 175

conclusie: nice, zwaar, maar nice

Bent Over BB Rows
10x 70
10x 70
10x 70

conclusie: dikke pomp, een keer geen pendlays gedaan... tip van jesaja om 'high' reps te gaan doen @ rows om mass te creeeren op men rug en zo lockouts te bevorderen van deads

Cable Pulldowns
30x 25
10x 40
10x 50

conclusie: pomp

Seated Cable Rows
10x 40
10x 50
10x 60

conclusie: rug dood - training klaar

Laatst bewerkt:
****ing hell. Nice dl.
Klote dat ik zo´n last heb van me rug na het deadliften, wil ook weer pr´s zetten.

• #1.191
dank je wel man, ik ben er blij mee...! inderdaad balen dat je je rug zo erg voelt dan, deadlift pr's blijven het fijnst

Geen cardio gedaan?

Fokin' nice! Ik heb dat ook bij deadlift.. Na een weekje rustig aan ben ik gewoon sterker... :)

Gaarne nu stoppen met die vooruitgang, ik vind dat je te dicht in de buurt komt.

Vette deadlift!

Nice job soldier!
Lekkere PR´s gezet :thumbs:

godver, je dead vliegt omhoog !! :thumb:

****ing deadlift-beast!

• #1.198

nee daar begin ik volgende week mee, en als het goed is ook met men eerste suikervrije werk dag :o

Fokin' nice! Ik heb dat ook bij deadlift.. Na een weekje rustig aan ben ik gewoon sterker... :)

Gaarne nu stoppen met die vooruitgang, ik vind dat je te dicht in de buurt komt.

yeah, ik denk dat dat inderdaad gewoon een soort van bewijs is dat deads te taxing zijn om elke week heavy te doen, en dus beter ene week platform of normale deads en de week erna rackpulls... had gewoon gelijk naar louie simmons moeten luisteren :D

enne, er zit nog een te grote gap tussen jouw bench en mijne en jouw deadlift en mijne.. dus ik ben nog lang niet in de buurt :D

thnx ;)

Nice job soldier!
Lekkere PR´s gezet :thumbs:

dank u dank u, betekend veel voor me bij jou vandaan komend :D

godver, je dead vliegt omhoog !! :thumb:

whehehe mwah, hij had allang 250 + moeten zijn.. maar ik was blij hoor

haha thnx mister martelaaaaaar!

• #1.199
vandaag boxjes in elkaar gefixed om rackpulls vanaf te doen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ziet er hoog uit? Hoeveel cm?
Wel mooi gemonteerd, knul!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven