AndroidHealthClinic

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Jullie moeten niet zo huilen om je pens.

Dude, je hebt het wel tegen Chippenwilly anders kan ik geen shows meer doen :D

klopt, maar die kwark is altijd direct na training ;) dus dan kan die hoeveelheid snelle suikers niet zon kwaad...

magere kwark kan ik niet tegen, overgevoelig voor..
Geen druivensuiker na training?
Verder moet je die choco echt skippen, weet niet precies hoeveel cal enz maar lijkt me nooit echt waardevol.

En lijkt je HIIT niks voor cardio, duurt ook niet zo lang.

Gast zoek een vent, dan doe je ook aan cardio, heaumeau

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.145
Vieze dikke pad die je bent!!! :roflol:

Mijn taille is 88 cm bij 87 kilo bij 1.78 en ik dacht dat ik een pens had :D

Bollerd!

dude, bij jou zie je nog blokjuhz.... ik had eigenlijk in die vorige post al getypt "in vergelijking met mij heeft willy7 niet eens buikvet" maar ik had het niet verzonden :o

Geen druivensuiker na training?
Verder moet je die choco echt skippen, weet niet precies hoeveel Calorie enz maar lijkt me nooit echt waardevol.

En lijkt je HIIT niks voor cardio, duurt ook niet zo lang.

ja die aanpassingen komen wel... dat wat ik daarnet poste was gewoon wat ik destijds at ;)

deze methode lijkt me veeeeel leuker

Gast zoek een vent, dan doe je ook aan cardio, heaumeau

euhm.. how should i put it... not my bag of tea, mate

Bag of tea. :roflol:

Hoezo bolle buik, gewoon dikke onderrug ;)

Vandaag zei de masseur dat ik een flinke lordose in me onderrug heb, daardoor lijkt mijn buik gewoon boller (mooi excuus :D)

Weet niet waarom je die smiley deed, maar die zin klinkt echt gay.
Ik was vandaag bij een masseur en vroeg of mijn schouders niet tever naar voren stonden, hij vond van niet maar merkte wel op dat ik een flinke lordose had. Hierdoor dacht ik bij mezelf van he, had ik toch gelijk, door me onderrug lijkt me buik bol maar eigelijk heb ik gewoon een super geile buik!

Weet niet waarom je die smiley deed, maar die zin klinkt echt gay.
Ik was vandaag bij een masseur en vroeg of mijn schouders niet tever naar voren stonden, hij vond van niet maar merkte wel op dat ik een flinke lordose had. Hierdoor dacht ik bij mezelf van he, had ik toch gelijk, door me onderrug lijkt me buik bol maar eigelijk heb ik gewoon een super geile buik!

En ik dacht lordose, rrrright! :rolleyes:

FREE WILLY! :D

Ik zou die cardio lekker skippen en alleen die circuits doen. Die circuits zijn functioneel en verbranden meer dan een beetje fietsen of op een crosstrainer kloten. Het is trouwens wel ernstig die taille van je. Wat een mega onderrug moet jij hebben! :P
Mijn taille is net zo groot alleen ben ik 1m88 lang. ;)

Schema van T-nation ziet er lekker uit, zou nog eens goed naar je voeding kijken. Kwark na je training is imo niet zo nuttig, liever whey+druivensuiker+crea. Verder drink je een halve liter vruchtensap op, weet niet op welk tijdstip je dit doet maar als het gewoon tussendoor is is het niet zo geschikt om te cutten. Chocoladepasta en yoghurd zijn ook niet echt hoogwaardig.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.158
Ik zou die cardio lekker skippen en alleen die circuits doen. Die circuits zijn functioneel en verbranden meer dan een beetje fietsen of op een crosstrainer kloten. Het is trouwens wel ernstig die taille van je. Wat een mega onderrug moet jij hebben! :P
Mijn taille is net zo groot alleen ben ik 1m88 lang. ;)

dat sprint werk vergeet je, das wel echt vet! maare checker de check:
T-Nation zei:
Aerobic work

Yes, steady-state aerobic work is overrated, but it can still contribute to the fat loss process, especially in view of the hypermetabolic aspect of caloric expenditure. That having been said, doing too much steady-state cardio is indeed a sure-fire way to lose muscle mass (especially in the lower body) so we don't want to turn into gerbils by running on the wheel 4-5 times per week.

Aerobic work by itself is pretty ineffective, but doing it for a relatively short period of time (20-30 minutes) at the end of the lactate-inducing sessions can enhance the efficacy of that day: the LIS drastically increases fatty-acids mobilization because of the increase in growth hormone.

Adding a short steady-state aerobic session at that point will help you use up more of these released fatty acids. This approach will make each 20-30 minutes session as effective as aerobic workouts 2-3 times as long, without the risk of leading to muscle loss.

Schema van T-nation ziet er lekker uit, zou nog eens goed naar je voeding kijken. Kwark na je training is imo niet zo nuttig, liever whey+druivensuiker+crea. Verder drink je een halve liter vruchtensap op, weet niet op welk tijdstip je dit doet maar als het gewoon tussendoor is is het niet zo geschikt om te cutten. Chocoladepasta en yoghurd zijn ook niet echt hoogwaardig.

wheheh kloopt maat! maar dat schema gaat iedereen op in nu, dat was eigenlijk puur om aan calibre te laten zien waar ik op bulkte :o ik ga sowieso men eetpatroon wijzigen, en daar ben jij mijn online coach voor :P

Sinds wanneer is pens size een issue in deze sectie?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven