MuscleMeat

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Thanks voor de info bro! Nu weet ik het helemaal zeker, ik ga die starter pack of die daarna bestellen:D:meal: Dat onze stats dit jaar tot monsterlijke hoogte mogen groeien!!

lets do it!!!!

+2
Komende maand houd ik genoeg geld over en dan ga ik hem ook bestellen, thanks man! :fire:

no prob ;)

training vandaag:

Speed Box Squats
10x2 60 kilo + Small bands

conclusie: dit is echt vet, je kan volle kracht omhoog beuken. zalig

Deadlifts
5x 100
5x 120
2x 140
2x 160
1x 180
1x 180

conclusie:
haha, 180 was ZWAAR as hell.. duidelijk nog niet hersteld van die 2 singles met 200 en 1 fail met 200 van afgelopen vrijdag... kreeg overigens een discussie met snakeman over men deads, hij is van mening dat ik met men benen parallel aan de vloer moet beginnen. ik begin te hoog met men reet, i dont agree.. hoe dieper ik begin, hoe langer men ROM wat eerder nadelig is dan dat het voordeel levert. who's right?

Leg press
10x 100
10x 150
20x 200 PR
10x 200

conclusie: damn.. die 20 was echt wel sick.. laatste keer was met 185.. was echt een hele tijd uitgeteld + misselijk en duizelig. toch nog 10 gedaan, dus ik ben nog niet hardcore genoeg.. daarna was normaal lopen echter out of the question

Cable pull ins
10x 30
3x10 40

Incline Situps
geen idee meer?

conclusie: abs zijn zwak

Pinch hold
2 schijven van 5 kilo per hand - 1.17
2 schijven van 10kilo per hand - 0.17
2 schijven van 10kilo per hand - 0.13
2 schijven van 10kilo per hand - 0.12

conclusie: werk aan de winkel!

lets do it!!!!

no prob ;)

training vandaag:

Speed Box Squats
10x2 60 kilo + Small bands

conclusie: dit is echt vet, je kan volle kracht omhoog beuken. zalig

Deadlifts
5x 100
5x 120
2x 140
2x 160
1x 180
1x 180

conclusie:
haha, 180 was ZWAAR as hell.. duidelijk nog niet hersteld van die 2 singles met 200 en 1 fail met 200 van afgelopen vrijdag... kreeg overigens een discussie met snakeman over men deads, hij is van mening dat ik met men benen parallel aan de vloer moet beginnen. ik begin te hoog met men reet, i dont agree.. hoe dieper ik begin, hoe langer men ROM wat eerder nadelig is dan dat het voordeel levert. who's right?

Leg press
10x 100
10x 150
20x 200 PR
10x 200

conclusie: damn.. die 20 was echt wel sick.. laatste keer was met 185.. was echt een hele tijd uitgeteld + misselijk en duizelig. toch nog 10 gedaan, dus ik ben nog niet hardcore genoeg

Cable pull ins
10x 30
3x10 40

Incline Situps
geen idee meer?

conclusie: abs zijn zwak

Pinch hold
2 schijven van 5 kilo per hand - 1.17
2 schijven van 10kilo per hand - 0.17
2 schijven van 10kilo per hand - 0.13
2 schijven van 10kilo per hand - 0.12

conclusie: werk aan de winkel!
Die pinch mag wel wat omhoog.. vanwaar eigenlijk de bands? Gewoon plyotrainingen?

Laatst bewerkt:
nice met die bands
en deads zijn niet verkeerd.
Wanneer je lager met je kont begint, zal je denk'k meer op je hams trekken en dan pas op je rug.
Ik begin zelf ook niet altijd te laag met mn kont tegen de grond omdat dit het ook moeilijker maakt.

Over die deads is het moeilijk zeggen, ik houd als regel dat je scheenbenen verticaal moeten staan
en zorg er dan voor dat je rug recht is en niet bol staat, imo moet je dan een goede beginpositie hebben
om te deadliften en anders SLDL :D

Epic who cares @ dl discussie..

Zolang je rug maar ok recht is moet je gewoon lekker deadliften hoe het voor jou het lekkerste is.

Leuk dat ik je/jullie weer aan het werk kan zien, small bands was idd kicke en die pinch holds ook. Leuk om ff mee te mogen snoepen van iets wat ik niet kende:D @deadlifts, ik maak me enkel zorgen om je rug...

http://www.exrx.net/AnimatedEx/ErectorSpinae/BBDeadlift.gif
Zit van ons allebei wat in toch?:P

nice met die bands
en deads zijn niet verkeerd.
Wanneer je lager met je kont begint, zal je denk'k meer op je hams trekken en dan pas op je rug.
Ik begin zelf ook niet altijd te laag met mn kont tegen de grond omdat dit het ook moeilijker maakt.

thnx ;)

Over die deads is het moeilijk zeggen, ik houd als regel dat je scheenbenen verticaal moeten staan
en zorg er dan voor dat je rug recht is en niet bol staat, imo moet je dan een goede beginpositie hebben
om te deadliften en anders SLDL :D

geen idee of me schenen verticaal staan, ik weet wel dat men rug ietwat bolt, nog nooit last van gehad eigenlijk

Epic who cares @ dl discussie..

Zolang je rug maar ok recht is moet je gewoon lekker deadliften hoe het voor jou het lekkerste is.

ja zo denk ik er ook over.

Leuk dat ik je/jullie weer aan het werk kan zien, small bands was idd kicke en die pinch holds ook. Leuk om ff mee te mogen snoepen van iets wat ik niet kende:D @deadlifts, ik maak me enkel zorgen om je rug...

http://www.exrx.net/AnimatedEx/ErectorSpinae/BBDeadlift.gif
Zit van ons allebei wat in toch?:P

true true..

Bench Press
10x 40
10x 50
5x 60
3x 80
1x 90
1x 100
1x 100 (2f)
0x 105 (f)
1x 100
4x 80

conclusie: k*tzooi weer 2 fails, had beter 5 singles met 100 kunnen doen, was stukje effectiever geweest

Pendlay rows
10x 60
10x 70
4x 90
1x 100
1x 100
2x 90
2x 90

conclusie: de 100's raakte me lichaam net niet

Close grip bench
5x 60
3x 80
3x 90
1x 100 PR

Close grip paused board press
paar keer met 80

conclusie: die board press ga ik vaker doen, ff opbouwen.. normale close grip bench scheelt geen k*t met men normale bench

High rep gedoe
french press
cable rows
preacher curls

conclusie: lachen, dikke pomp :P

Laatst bewerkt:
Op zich een goede training. Ik ben het wel eens nmet je conclusie over je bench!

Haha idd, je blijft k*tten met die 100. Volgende keer beter toch.

Op zich een goede training. Ik ben het wel eens nmet je conclusie over je bench!

ja he!

:D

Haha idd, je blijft k*tten met die 100. Volgende keer beter toch.

voor dat ik ziek werd in december had ik al 2x100 gebenched met nog een aantal singles er na, en 1x 105 ging toen ook soepel... daarna een hele tijd assistance verwaarloost eigenlijk, maar ik had allang weer op dat niveau moeten zitten :o wordt nu weer serieus aan gewerkt in ieder geval!

Lol 100kg close grip terwijl je normale nog geen 105 is.. sterke triceps:D

Lol 100kg close grip terwijl je normale nog geen 105 is.. sterke triceps:D

op dit moment failde ik op 105 ja :P

maar das dus het rare, bij normale bench krijg ik 90+ bijna niet uit het rack gepakt dus laat ik me altijd aangeven, en het outlocken is zowel bij benchen en mp waar ik op fail als ik fail. dus lijkt me juist een zwakke triceps, dus ik snap die CGB ook nie echt :P

Jammer van je BP, idd misschien een paar trainingen wat volume maken met 100 (zoals je zelf ook al aangaf). CG bench is daarentegen wel netjes :thumbs:.

op dit moment failde ik op 105 ja :P

maar das dus het rare, bij normale bench krijg ik 90+ bijna niet uit het rack gepakt dus laat ik me altijd aangeven, en het outlocken is zowel bij benchen en mp waar ik op fail als ik fail. dus lijkt me juist een zwakke triceps, dus ik snap die CGB ook nie echt :P

als je zwakke triceps had, kun je altijd nog floorpress gaan doen, maar schijnbaar heb je daar dus weer geen probleem mee..........
verschillende oefeningen doen om te kijken wat je zwakke punt is, en dat gaan versterken lijkt me.......

suc6 verder!
;)

Jammer van je BP, idd misschien een paar trainingen wat volume maken met 100 (zoals je zelf ook al aangaf). CG bench is daarentegen wel netjes :thumbs:.

thnx!

als je zwakke triceps had, kun je altijd nog floorpress gaan doen, maar schijnbaar heb je daar dus weer geen probleem mee..........
verschillende oefeningen doen om te kijken wat je zwakke punt is, en dat gaan versterken lijkt me.......

suc6 verder!
;)

zoek en ik zal vinden whehe!

training vandaag

30cm Box Squats
10x 60
5x 80
5x 100
4x 120
3x 120
5x 120 (met belt)
5x 120 (met belt)

conclusie: acceptabel, wilde eigenlijk 4x5 met 120

30cm box squats + 3x 3,5cm schijf
3x 140
1x 150
0x 160

conclusie: matig, hier heb ik 170 op gedaan een keer.. men techniek is weg op box squats

Glute Ham Raises
8x met 20 kilo contragewicht
8x met 15 kilo contragewicht
5x met 15 kilo contragewicht

conclusie: ging goed, volledig recht en terug omhoog alles vanuit de benen.. bij het laatste setje neigde me onderrug bij de 5e rep mee te gaan werken, dus gestops

Standing Cable Pullins
10x 20
10x 25
6x 30
3x 30

conclusie: ke*ker zwaar..! goed voor men weak abs

toen was de tijd op!? wilde nog bb holds doen, damnit

Gewoon vaak genoeg oefenen, dan komt die techniek vanzelf weer terug.

yeah sowieso elke week al 10 setjes op speed en daarna ME box squat.. moet de techniek wel ten goede komen... tijdens die speed setjes kan je zon perfecte techniek hanteren

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven