MuscleMeat

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
De sets met 120 waren die als Speed set bedoelt??

• Topic Starter Topic Starter
Het gaat goed zeg ik :D, je hebt in dit log al 200 deadlift bereikt enzo dus dat zit wel goed

haha thnx man :D

Speed bench
10x3 5 verschilende grips
eerste 6 sets was met 45 kilo + mini bands dubbel om de stang
laatste 4 met 40, de snelheid was niet optimaal naar mijn idee met die 45 kilo.

Strict OH press
5x 40
5x 50
5x 60 PR
2x 65 (3f)
1x 67,5
0x 70
5x 60 Evenaring PR :p

conclusie: ging damn lekker

Pendlay Rows
8x 60
8x 70
5x 80
5x 90 (laatste zonder touch)
2x 95 PR ofzo
2x 95
2x 95

conclusie: nice

Close Grip Benc Press
5x 50
5x 70
3x 90 PR i guess
2x 90 (lol, yeah right)
3x 90

conclusie: nice!

dumbbell curls
6x 14
5x 22 PR :p
4x 22

Pinch hold
2 schijven van 10 kilo per hand 21 seconden

conclusie: de rest meld ik niet eens, die schijven waren zo glad dat ze telkens gingen glijden... kan niet wachtne tot ik me pinch hub + loading pin heb

OVERALL conclusie: ik had sinds tijden weer eens op een blaadje gezet wat ik de training ervoor had gedaan, dat werkt voor mij toch wel perfect want ik heb alles verbeterd

enne, nog met snakeman dumbbell snatches gedaan tot 32 kilo, is wel vet :P

Laatst bewerkt:
0.21 seconden is niet veel maar ga zo door dan haal je vanzelf een keer de 21 seconden! :D

Mooie training!

0.21 seconden is niet veel maar ga zo door dan haal je vanzelf een keer de 21 seconden! :D

Mooie training!

haha damnit, ff editten!

maar op deze manier is het ruk, die schijven zijn er niet geschikt voor, kannie wachten tot ik deze heb:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

thnx trouwens! ik ben zelf ook tevreden

WHaha het lijkt wel of jij mijn programma voor morgen kent.. Moet exact hetzelfde behalen als jou op de Rows en MP's, alleen wat meer setjes

haha koel, ik check zeker je log moregen dan :D

Pendlay rows met 95 kg is erg netjes. Verder super training gehad zie ik wel.flink wat nieuwe PR's neer gezet :thumb:

Erg leuk bezig starter, vind het toch erg tof steeds te zien waar je nu weer mee aan komt zetten...En stiekem een beetje mee doen:P Blijf toch gewoon op die dinsdag en donderdag! Je gaat goed lijkt mij zo!

Kijk, dat is een betere OH press :D. Goede training ook verder - veel pr's.

thnx!

dank u!

Pendlay rows met 95 kg is erg netjes. Verder super training gehad zie ik wel.flink wat nieuwe PR's neer gezet :thumb:

dankjewel!

Erg leuk bezig starter, vind het toch erg tof steeds te zien waar je nu weer mee aan komt zetten...En stiekem een beetje mee doen:P Blijf toch gewoon op die dinsdag en donderdag! Je gaat goed lijkt mij zo!

wehehehe ;) als je wil kan ik je wel ff linkjes pasen waar je die zooi kan kopen

Kijk, dat is een betere OH press :D. Goede training ook verder - veel pr's.

dank je wel man!

Training vandaag:

Speed box squats
10x2 30cm box + 65 kilo + small bands

conclusie: volgens mij netjes, robbert k upload nu een filmpje van mij zodat ik hier kan laten beoordelen of de speed acceptabel is.. vanaf de box komen blijft een b*ch :D op het filmpje zijn overigens niet de 2 mooiste reps aangezien men maatje maar 13 seconden kan filmen moest ik in 1 keer snel beginnen

30cm Box Squats
5x90
5x110
5x4 125 PR

conclusie: laatste 2 setjes waren zwaar, het komische is dus dat staan met die die bands + 65 kilo of je rug zwaarder aanvoelt dan die 125 op je schouders... bij elke rep vloog de stang ook 5cm omhoog ofzo (als ik boven aankwam) :o

One Arm Barbell snatches
paar singles met 30 links en rechts
paar singles met 35 links en rechts
2 singles met 40 rechts

paar singles met 50 en 2 armen

conclusie: dit is ****ed op moeilijk, voelt echt geweldig aan je core.. ik denk dat ik dit maar is een poosje er in moet houden

45 graden hyper extensions
8x BW
5x BW + 15kilo
5x BW + 15kilo
10x BW + 15kilo

Seated Cable pullins
10x 40kilo
5x 50kilo
3x 55kilo

OVERALL conclusie: ging lekker, alleen na de squats kreeg ik bij elke inspanning het gevoel alsof ik in 1 hap een groot ijsje op at... zwaar pijn in men voorhoofd

btw gister gewogen, bw zit weer op 86,1 dus ik verwacht volgende week een pr :D

Laatst bewerkt:
Flinke pendlays in je vorige training man!

dank je wel man!

Lekkere training hoor.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven