- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind er eerlijk gezegd niet heel veel speed aan. 't Is natuurlijk wel wat sneller dan normaal.
Ik weet eigenlijk ook niet hoe je snel moet squaten zonder de lucht in te gaan..
het los komen vanaf de box geeft ook een vertekend beeld i guess, dat is en blijft een b*ch! op stretch reflex zou het geheel veel sneller zijn! ben benieuwd of het over 8 weken sneller is bijv, maak dan nog wel is een filmpjeIn plaats van dumbbells zou je eventueel ook een stapel zware schijven kunnen gebruiken. Al weet ik niet of dat misschien slecht is voor je bands. Zaakje gaat dan iig niet rollen.

Kan je niet een bar dwars onder je squatrek leggen en de bands daar aan vast maken?

Kunnen die bands dan niet losschieten als je band teveel naar 1 kant van de dumbbell schuift, die kant optilt en er dan onder vandaan schiet? Een bar is veel veiliger lijkt me..
misschien dat het met die monster bands een ander verhaal word met spanningen tot 200lbs 
gaat goed zo hoor