AndroidHealthClinic

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
dank je wel hoor.

(:D)

zoals ik al heb gepost in het filmtopic, volgens mij is je snelheid gewoon goed.

allright, thnx.. ben benieuwd naar wat de rest vind!

Ik vind er eerlijk gezegd niet heel veel speed aan. 't Is natuurlijk wel wat sneller dan normaal.

Ik weet eigenlijk ook niet hoe je snel moet squaten zonder de lucht in te gaan..

Ik vind er eerlijk gezegd niet heel veel speed aan. 't Is natuurlijk wel wat sneller dan normaal.

Ik weet eigenlijk ook niet hoe je snel moet squaten zonder de lucht in te gaan..

dan is er dus nog ruimte om te werken aan de snelheid ;) het los komen vanaf de box geeft ook een vertekend beeld i guess, dat is en blijft een b*ch! op stretch reflex zou het geheel veel sneller zijn! ben benieuwd of het over 8 weken sneller is bijv, maak dan nog wel is een filmpje

kort filmpje!
proficiat met je PR's!

thnx!

In die westside seminar dvd wordt precies uitgelegd wat de bedoeling is. Misschien even een kijk en vergelijk doen:)

die heb ik helemaal gezien idnerdaad, zal ff nog een keer checken dalijk! goed idee

Hoe bevallen die bands? Zit eraan te denken om daar op termijn ook wat mee te gaan doen!

moeilijk om iets te zeggen kwa progressie, pas 2 weken mee aan de slag.. het enige wat ik kan zeggen is dat het heel leuk is om te doen + dat het 100x beter werkt dan speed werk zonder bands...! plus dat je een mega goeie warming up hebt als je erna 'normaal' gaat squatten

Waar hangen die bands beneden vast eigelijk? Aan DB's ofzo?

jup 1 van 40 en 1 van 32, als je maar 1 dumbbell gebruikt staat er geen spanning op als je beneden op de box zit, met 2 dumbbells maak je het geheel net wat groter en heb je wel tension onderin (dat moet, anders fl*kkeren ze eraf)

In plaats van dumbbells zou je eventueel ook een stapel zware schijven kunnen gebruiken. Al weet ik niet of dat misschien slecht is voor je bands. Zaakje gaat dan iig niet rollen.

Kan je niet een bar dwars onder je squatrek leggen en de bands daar aan vast maken?

Dumbbells werkt toch ook?

In plaats van dumbbells zou je eventueel ook een stapel zware schijven kunnen gebruiken. Al weet ik niet of dat misschien slecht is voor je bands. Zaakje gaat dan iig niet rollen.

nu ook niet :o

Kan je niet een bar dwars onder je squatrek leggen en de bands daar aan vast maken?

waarom :P

inderdaad :D

nu ook niet :o

waarom :P

inderdaad :D
Kunnen die bands dan niet losschieten als je band teveel naar 1 kant van de dumbbell schuift, die kant optilt en er dan onder vandaan schiet? Een bar is veel veiliger lijkt me..

Ik weet het ook niet echt want ik heb het nog nooit gedaan.

njah kijk die bands leveren 40 tot 80lbs spanning... als ik onderaan 1 dumbbell van 40 kilo heb en 1 van van 32kilo aan weerszijde is dat 144 kilo, no way dat ze dat omhoog gaan trekken ;) misschien dat het met die monster bands een ander verhaal word met spanningen tot 200lbs :D

en de bands voor benchen leveren een stuk minder spanning op :) gaat goed zo hoor ;)

Bench Press
10x 40
10x 60
5x 70
5x 80
2x 100 Evenaring oud pr
2x 100
0x 105 (damn)
6x 80

conclusie: ging goed.

Deadlift
5x 100
4x 125
3x 150
2x 175
1x 205 PR
0x 210

conclusie: hop, vrij gemakkelijk 205. 210 brak niet... volgende week 3x3 met 175 ofzo.

Pullups
5x BW
5x BW + 7,5kilp PR

conclusie: alleen laatste 2 setjes waren zwaar

Dips
10x BW
5x BW + 10 kilo
4x BW + 30 kilo
2x BW + 40 kilo (3e f)
0x BW + 40 kilo ???
2x BW + 20 kilo.. damn..

conclusie: beetje slecht!

High rep shit
french press + dumbbell curls + cable preacher curls

Mooi pr op je deadlift :thumb:
Lekkere training!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven