Fitness Seller

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.261

thnx 260kilodeadliftendkatwijkaanzee-er

training vandaag:

men trainingsmaatje kon weer niet, net als gister... gister kwam het me enigzins goed uit omdat ik 0,0 zin had en me echt enorm futloos voelde... maar vandaag ben ik dus gewoon gegaan met een ander maatje van me.. daardoor een wat aparte maar hele fijne training gehad

Platform deadlifts staande op een 8cm verhoging
5x 70
5x 100
5x 125
5x 150
6x 175 PR

conclusie: ik wilde hier voor 5x175 gaan als nieuw 5rm, maar ik voelde gewoon dat ik nog over had.. nice dus! over 2 weken 5x 180 of misschien ook 6..? :D

Full Squats
5x 70
10x 90

15x 80 + 15x80 pendlay row.. breathing style... sick.. maar nog niet sick genoeg dus:
20x 80 + 15x80 pendlay row

de squats waren nog niet zo heel zwaar maar de pendlays daarna maakte me echt helemaal kapot... lag gewoon een verzameling zweetdruppeltjes op de grond die van men hoofd af kwam vallen :D MAAAAAR der zijn sowieso dikke vorderingen want ik werd niet meer misselijk

Leg extensions
2x10 geen idee welk gewicht

T-Bar Row 'Machine ding'/Cable Pullthrougs
10x 45 smalle grip/10x 60
10x 45 smalle grip/10x 65
10x 45 smalle grip/10x 70

Low Cable Pulley Cross Rowing
12x 15
10x 20
8x 25

conclusie: rear delts + upperback voor de rest gewoon ****ed na al dat high rep gerow en dit... nice...

aparte maar fijne training

Hoe is het met je "cut"? (moet je trouwens eens aan een wijf vragen, dan kan je echt lachen...)

• #1.263
Hoe is het met je "cut"? (moet je trouwens eens aan een wijf vragen, dan kan je echt lachen...)

euhm, de suikers zijn er sinds deze week echt allemaal uit.. alles... zie nog geen resultaat, maar dat had ik ook niet verwacht in 3 weken... ik voel me nog niet zwakker tijdens trainingen en eet wel schoon en ook wel wat minder, dus ik zou zeggen dat het goed gaat..??? kweetnie hoe jij daar over denkt

voorlopig kijken wat dit opleverd lijkt me.. ik doe er nog liever 10 weken langer over dan dat ik weer de mist in ga net als vorige keer... wegen doe ik trouwens voorlopig niet meer omdat ik dat niet heel erg duidelijk vind

enne ik krijg juist altijd hele enthousiaste verhalen als ik dat vraag :P

Weer nette pr's man, je gaat hard!:thumb:

Ik zag ook niet direct verschil hoor alleen met een huidplooimeting kwam ik iets lager uit dan normaal.
Dat zal nu wel weer grotendeels naar de klote zijn omdat ik weer "on" ben vanwege de wedstrijden.
Idd, niet wegen is het beste en gewoon over een aantal weken kijken hoe het ermee is.

• #1.266
Weer nette pr's man, je gaat hard!:thumb:

thnx

Ik zag ook niet direct verschil hoor alleen met een huidplooimeting kwam ik iets lager uit dan normaal.
Dat zal nu wel weer grotendeels naar de klote zijn omdat ik weer "on" ben vanwege de wedstrijden.
Idd, niet wegen is het beste en gewoon over een aantal weken kijken hoe het ermee is.

ja die metingen laat ik sowieso links liggen joh.. ik zie het wel in de spiegel denk ik.. toch zonde dat je het dan 'voor niks was'

Weet je wel dat je het volgende keer anders aan moet pakken ;)

Waar sta je op met die platforms?

Nice, high rep pendlays zijn idd killend en dan nog squats erbij.
Waarom leg extensions???:D

• #1.270
Weet je wel dat je het volgende keer anders aan moet pakken ;)

Waar sta je op met die platforms?

ik heb daar inderdaad wat van geleerd, pak het nu dus heel anders aan

ik sta op een 8cm dik houten blok, zelfde die ik gebruik voor board presses

Mwah...het was niet voor nikswant ik weeg nu toch lichter en binnenkort ga ik gewoon weer verder.

das woar!

Nice, high rep pendlays zijn idd killend en dan nog squats erbij.
Waarom leg extensions???:D

yeah, was pittig! euhm.. die leg extensions zaten in zijn schema, die heb ik gewoon mee gedaan.. moet zeggen dat ik zo nog zwaar vond ook :o

• #1.272

thnx jan

training vandaag:

deze training was even een reminder waarom ik nooit sochtends train :o

Boxpulls van onder de knie
5x 105
5x 130
5x 155
5x 180 (damn zwaar al)
3x 205 PR
0x 225

conclusie: muwhahaha ik wilde 5x205... maar 5x180 voelde al zo belachelijk zwaar... 0,0 energie... alleen een ontbijt is echt niet genoeg voor mij voor een fatsoenlijke training. + woensdag nog all out gegaan op platform deads... misschien niet zon goede keuze dus om dit nu te doen :o... aankomende donderdag opnieuw maar dan gewoon 5x205

Push Press
5x 50
5x 60
3x 70
1x 80
1x 90
0x 100
0x 100 (arrgghh)
1x 90

gelijk hierna 12x BW Wijde overhandse grip pullups wat dus wel weer een PR is

conclusie: belachelijk sneu, alleen waar in 1 keer die 12xbw chins vandaan komen is wel een raadsel

Seated MP
12x 27,5
8x 47,5
2x 57,5

conclusie: echt wat een onzin...

Seated Cable rows
10x whatever.. ik ga naar huis.

maandag een fatsoenlijke training :mad:

´S ochtends trainen vind ik ook niks. Of ik moet echt om 7.00 opstaan, klaar wakker en 2 maaltijden ophebben. Verder nette pr en jammer van je pp.

• #1.274
´S ochtends trainen vind ik ook niks. Of ik moet echt om 7.00 opstaan, klaar wakker en 2 maaltijden ophebben. Verder nette pr en jammer van je pp.

yeah het voelde gewoon pointless, op zich is de training niet nutteloos geweest, gewoon goeie oefeningen.. maar toch het voelt zo lame!!

• #1.275
Squats
5x 70
5x 100
1x 120
1x 135
1x 150
1x 160 PR
0x 170 (verdomme)
1x 120 (sumo)
0x 150 (sumo, ook geen optie dus om die 170 te pakken)
0x 160 (laten we maar stoppen :o)

conclusie: mmmmzzzz de 160 ging vrij soepel.. 170 was gewoon teveel van het goede... 165 had denk ik een all out pr geweest... ondanks dit pr was ik niet echt voldaan, had het gevoel dat ik veel te weinig gesquat had...

Bench Press
5x 40 + mini bands (20 kilo topspanning per band)
1x 50 + mini bands (20 kilo topspanning per band)
1x 60 + mini bands (20 kilo topspanning per band)
1x 70 + mini bands (20 kilo topspanning per band)
1x 80 + mini bands (20 kilo topspanning per band) Nieuw 1rm PR
0x 85 + mini bands (20 kilo topspanning per band) (whehehe jammer)
3x 70 + mini bands (20 kilo topspanning per band)
2x 70 + mini bands (20 kilo topspanning per band)
2x 70 + mini bands (20 kilo topspanning per band)

conclusie: nice, die 1x80 staat dus gelijk aan 120 op lockout... 85 was not done... volgende week weer over op regular bench... varieren voelt lekker

Limited-range dumbbell pullovers
4x 10-12

Close Grip Incline 1 1/4 Bench press
4x 6-8

Low Incline Supinated dumbbell press
3x 10

conclusie: dit was naar aanleiding van dit artikel: http://www.t-nation.com/readArticle.do?id=459427.. partial shit om zogenaamd je upper pecs te ontwikkelen.. ik voelde er geen t*ring van en vond het oersaai :o

Squats
5x 120
3x 130
3x 130
5x 130 PR

conclusie: zo... dat moest nog even

Was die 160 full of par?

• #1.277
niet op zen fullst dat ik kan, wat de 150 vorige week wel was, en nu weer... meer richting full dan par... volgende keer zaldie gewoon geheel full zijn... ik heb met squatten altijd een beetje 'angst' bij een nieuw pr om em te missen als ik helemaal ass to the grass ga

oh ja, its official... men trainingsmaatje heeft vandaag 200 gesquat, dus binnen zen eerste trainingjaar (begon vorig jaar september met 5x85 box squat)... en weegt nog steeds 83-86 kilo.. im a pathetic squatter.

Als ik jou was zou ik mijn trainingspartner hoeken! :D

• #1.279
Als ik jou was zou ik mijn trainingspartner hoeken! :D

whehehe nee.. hij gaat wel elke training balls to wall, dus hij verdient het wel :p

maar ik ben wel benieuwd waar dit op uitloopt... stel dat hij de helft van de progressie boekt van zen eerste jaar in zen 2e jaar.. dan deadliftie na 2 jaar 295 en squat 250..? that would be very insane

whehehe nee.. hij gaat wel elke training balls to wall, dus hij verdient het wel :p

maar ik ben wel benieuwd waar dit op uitloopt... stel dat hij de helft van de progressie boekt van zen eerste jaar in zen 2e jaar.. dan deadliftie na 2 jaar 295 en squat 250..? that would be very insane

Niks verbaast me nog sinds ik een log lees van iemand met de username "snoob". Wat je daar zegt is dus goed mogelijk.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven