MuscleMeat

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.281
Niks verbaast me nog sinds ik een log lees van iemand met de username "snoob". Wat je daar zegt is dus goed mogelijk.

true, grappige is alleen wel dat snoob zon 30 kilo zwaarder is... ondanks dat is zen progressie gewoon enorm... maar die maat van mij zou met die gewichten gewoon pl-wedstrijd potentie krijgen.. alstie onder de 90 kilo blijft

Echt net van die maat van je. Jij gaat toch ook wel voor een 200 squat einde jaar? Ik wel. :P

• #1.283
Echt net van die maat van je. Jij gaat toch ook wel voor een 200 squat einde jaar? Ik wel. :P

njah ik ben tevreden met 180/190 man... ik moet gewoon accepteren dat ik heel slecht ben in squatten... men deadlift is daar het bewijs van.. met een 160 squat en 225 dead zijn de verhoudingen een beetje off :o

njah ik ben tevreden met 180/190 man... ik moet gewoon accepteren dat ik heel slecht ben in squatten... men deadlift is daar het bewijs van.. met een 160 squat en 225 dead zijn de verhoudingen een beetje off :o

Niks mis met die verhoudingen ;) :p:D

whehehe nee.. hij gaat wel elke training balls to wall, dus hij verdient het wel :p

maar ik ben wel benieuwd waar dit op uitloopt... stel dat hij de helft van de progressie boekt van zen eerste jaar in zen 2e jaar.. dan deadliftie na 2 jaar 295 en squat 250..? that would be very insane

Laten we het hopen voor hem...nederland heeft natuurtalenten nodig!

• #1.288
Laten we het hopen voor hem...nederland heeft natuurtalenten nodig!

Inderdaad... en nogmaals, ik gun et em wel. tis niet zo dattie er niks voor doet en dat het em gewoon zo gegeven word... in principe draait hij exact dezelfde trainingen als ik, alleen dan aangepast op zijn gewichten

training vandaag:

12 Reps Circuit:
Bench 70kilo
Front Squat 60 kilo
Seated Cable Row 59kilo
Cable Pullthroughs 50 kilo
Hanging leg raises

3x

conclusie: 1e ging super soepel... 2e keer ging al zwaarder.. en de derde was echt weer extreem afzien... was alweer flink misselijk na de 3e

15 Reps Circuit
MP 40kilo
Smalle Leg Press 100kilo
Cable Pulldowns 55 kilo
Incline Crunches BW

1x

conclusie.. haha dit maar 1 keer gedaan.. de gewichten al verlaagd omdat ik echt niet meer kon na dat derde circuitje van die 12 reppers... na 1 keer dit 15 reps circuit was ik zo freaking misselijk dat ik eerst boven de wc heb gehangen en allemaal gal/zuur opgeboert heb... echt leuk circuitjes :rolleyes:

vanaf nu ga ik gewoon elke keer andere oefeningen doen in de circuitjes en dan gewoon kijken hoeveel ik er die dag aan kan.

Reverse Barbell Preacher Curls
5x 17,5
5x 27,5
5x 27,5
5x 27,5
5x 27,5

conclusie: targetting the brachialiablablais

Incline dumbbell Hammer Curls
8x 14
8x 14
8x 14
6x 14

conclusie: again targetting the brachialiablablais

Side raises
2x10
1 dropsetje
2 timed holds

Cardio
10 minuten fietsen, steady state

Laatst bewerkt:
Zo, je dacht ik doe is ff achtelijk gek:P

Mooie training man, zeker helemaal gesloopt:thumb:

goeie training bro;)

• #1.291
Laatst bewerkt:
Waarom voeg je niet gewoon elke week één circuitje toe? Is toch leuker dan te kotsen tussen/na een training neem ik aan. En zo'n haast is er nou ook niet bij tcoh?

• #1.293
Waarom voeg je niet gewoon elke week één circuitje toe? Is toch leuker dan te kotsen tussen/na een training neem ik aan. En zo'n haast is er nou ook niet bij tcoh?

in principe komt dit wel daar op neer:

vanaf nu ga ik gewoon elke keer andere oefeningen doen in de circuitjes en dan gewoon kijken hoeveel ik er die dag aan kan.

alleen dan zonder de drang er perse 1 toe te moeten voegen... als het die dag er niet in zit, zit het er gewoon niet in zeg maar ;)

Dikkerdje :D

Spekberg!

Vetklep!

Mooie training! Motivatie om eens zelf weer eens iets dergelijks te doen.

• #1.299

haha thnx!!!!! :D

Mooie training! Motivatie om eens zelf weer eens iets dergelijks te doen.

ik hou je niet tegen ;)

Grappig, ik heb precies het tegenovergestelde. Ik ben gemotiveerder dan ooit om nooit zoiets te doen.

ik heb iedere keer ook zoiets van 'dit doe ik nooit meer'... daarom is het misschien wel is goed om het een poosje wel te doen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven