AndroidHealthClinic

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.361
Nette squats.
Klote dat je bench blijft zakken. Ik zou lekker wat rond de 100 gaan doen. En dan weer opbouwen.

mwah ach, ik wil me echt ff focussen op squats in die 3 weken vakantie, zodra ik naar de gym ga is het alleen maar om te squatten. vanaf september weer knallen op alle 3

Zo jij bent ook goed bezig man:thumb:
Over je bench, ga weer stijgen in bw man. **** strandklaar zijn groei sterk;)

hij wilt niet zo'n ''pens'' als ik ( ja ik blijf het ontkennen dat ik een pens heb (A) ) want dit had ik hem ook al gezegd lol

Een pens is geen ramp, maar wat hoger in BF (14+ zeg maar) suckt wel met deze temperaturen!

• #1.368

thnx ;) strandklaar zijn is niet zo zeer de issue, de redenen heb ik een paar pages terug vermeld :cool:

hij wilt niet zo'n ''pens'' als ik ( ja ik blijf het ontkennen dat ik een pens heb (A) ) want dit had ik hem ook al gezegd lol

je liegt tegen je zelf!

Een pens is geen ramp, maar wat hoger in BF (14+ zeg maar) suckt wel met deze temperaturen!

lol dat sowieso

Hey kerel, jammer dat je bench zo terugzakt met je gewicht.. ben je niet misschien iets te fanatiek aan het cutten? Lees anders even mijn posts in ruben's log, heb daar een aantal concrete tips en omschrijvingen gegeven om zonder krachtverlies naar een acceptabel vetpercentage te komen.

http://forum.dutchbodybuilding.com/...or-strongman-108544/index108.html#post3042471

ach opzich, ik deed 1x115 en nu nog steeds 1x105 en op een goeie dag misschien 1x110... als ik dit vast blijf houden vind ik het niet zo heel erg... nu gewoon even andere prioriteit ;) zodra je weer begint te eten heb je het 'zo' weer terug

Beter buff met buik

Dan skinny zonder spieren

• #1.371
Beter buff met buik

Dan skinny zonder spieren

skinny zonder spieren was ik op 68kilo (toen ik begon dus)

op 90 kilo was ik nog steeds klein maar met pens

vanaf september ga ik door tot 95+ zonder pens ;) of moet ik perse 'buff' worden met pens?

Nee, maar je moet wel buff worden ;)

er zijn verschillende mogelijkheden om je uiteindelijk doel te behalen met of zonder pens... ik zie het zo.. mijn BUIKJE kan nog altijd afgetrained worden

• #1.375
Deadlift
5x 100
5x 130
3x 160
1x 190
1x 210 (hmmzz no speed)
1x 210 (easy, full speed)

conclusie: 1e 210 voelde klote, maar ik had no speed... 2e ging soepel, klein beetje gezeur @ lockout

Platform Speed Deadlift staande op 8cm verhoging
1x 140
1x 140
1x 140
1x 140
1x 140

conclusie: full speed zonder twijfel

Clean & Press
3x 70
3x 75
3x 80
1x 85
1x 90 (press gemist)
0x 95
0x 95
0x 95
0x 85

conclusie: hmmzz, stuk pittiger dan los cleanen of los pressen :D die 95 kwam ik telkens net niet onder, hij kwam wel tot borsthoogte ongeveer.. denk een techniek issue

Goodmorning
1x 10 70

Seated Behind the neck OH presses
10x 27,5
4x 50
3x 55
2x 55
1x 55
1x 55
3x 55

conclusie: ik denk dat ik eindelijk weet waarom ik hier ook een stuk zwakker in ben dan normale oh presses, men grip is snatch grip (misschien nog wel wijder) omdat dat niet anders gaat door het rack waar je het uitpakt :o

Superset Side Raises/BW Dips
10x 12kilo/10x
10x 12kilo/10x
10x 12kilo/10x

mooie training, jammer van je OH press.
:thumbs:

Dat maakt bij mij ook wel uit pressen uit rek of niet.
Wel apart dat je cleans lager liggen dan mijnes maar je deadlift stuk hoger. Was het andersom maar het geval. :D

• #1.378
mooie training, jammer van je OH press.
:thumbs:

ach 1 missen kan geen kwaad

Dat maakt bij mij ook wel uit pressen uit rek of niet.
Wel apart dat je cleans lager liggen dan mijnes maar je deadlift stuk hoger. Was het andersom maar het geval. :D

een goede verklaring kan zijn is dat dit de 2e keer is dat ik ze doe sinds een dik jaar ofzo :o en men techniek is slecht, armen te vroeg buigen, af en toe te snel beginnen met 2e pull etc...

sowieso jou deadlift is ook wel 210+ nu, volgens mij las ik toch net dat je al 2x185 had gedaan vanaf een platform?

bij mij was 6x175 gelijk aan 1x 200 vanaf platform, en 1x 200 gelijk aan 1x 225 vanaf de grond

damn, vet hoor die platform speeds :cool:

Nice pull ups, en squat pr!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven