MuscleMeat

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goedso beeschtttt

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.385
Ik denk niet dat ik het je na doe :o

ja wel joh, just try ;)

training vandaag:

Squats
10x 70
10x 90 (wtf...)

conclusie: ik had wilde plannen om een repout te doen met 100 (20+ reps) of 10x125.. maar bij die 90voelde ik al dat het totaal niet ging lukken

High Box Squats
5x 100
5x 120
4x 150
1x 170 PR
0x 190
0x 175

conclusie: belt omgedaan bij 190, maar ik kwam gewoon niet los van het bankje

Dumbbell press
bulls shit

Dumbbell floor presses
crap

Bench press
retarted

ik ben voor het eerst blij met het feit dat ik een rustweek in las.. ik liep daar volkomen uitgeblust en ongemotiveerd rond + dat ik last heb van men bovenrug nog steeds sinds rackpull fails van 4 weken terug ofzo?

Laatst bewerkt:
Ik kan je balzak tip niet vinden!

Jammer. Wel nog een nette pr :)

Lijkt me ook beter een rustweekje intelassen, gaat hard hier de laatste tijd, je hebt je rust dubbel en dik verdiend imo.

Shiit...en ik hoopte daar een wondertruc te lezen, maar helaas ;)

• #1.390
Jammer. Wel nog een nette pr :)

Lijkt me ook beter een rustweekje intelassen, gaat hard hier de laatste tijd, je hebt je rust dubbel en dik verdiend imo.

whehe thnx ;)

Ik kan je balzak tip niet vinden!

Dat was ook alleen maar een truc om het aantal views in mijn log op te krikken....:roflol:

Shiit...en ik hoopte daar een wondertruc te lezen, maar helaas ;)

asjeblieft, de directe link:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f64/when-a-viking-goes-berserk-159978/index82.html#post3045853

@ jacco... tis gewoon echt waar, het werkt echt... dit is echt 1 van de weinige keren dat ik iets nuttigs post en nu onderwaardeer je het :o

Nee...ik onderwaardeer het niet maar het is voor mij niet praktisch uitvoerbaar.
Mijn ballen en dijen zitten zo dicht op elkaar dat ik er met geen mogelijkheid een droge doek meer tussenkrijg. Ik sta de boel elke keer droog te fohnen als ik gedouched heb. Soms staan de blaren op mijn zak.....

• #1.392
Nee...ik onderwaardeer het niet maar het is voor mij niet praktisch uitvoerbaar.
Mijn ballen en dijen zitten zo dicht op elkaar dat ik er met geen mogelijkheid een droge doek meer tussenkrijg. Ik sta de boel elke keer droog te fohnen als ik gedouched heb. Soms staan de blaren op mijn zak.....

heb jij een fohn die op koude stand kan dan??? warm fohnen lijkt me juist vragen om sweaty balls de rest van de dag...

misschien een ventilatortje pakken?

• #1.393
oke eigenlijk is het het updaten van men log niet waard, maar goed

vanavond bij John87 wezen trainen met Chewie, mattieu, willy7 en mijn trainingsmaat
doel was max deadliften + wat andere dingen

behaalde resultaat:
0x 230... eerste poging fail op lockout (scheen dattie er echt bijna was) en daarna kwamdie niet eens meer los van de grond.. nog wel een duo deadlift gedaan met 250 of 270 ofzo samen met willy7.. was easy en meer gewoon voor de lol :D

daarna nog wat met de log gedaan waar ik al compleet kansloos was bij 85 kilo... voelde ook zo zuur in men onderrug dat ik niet verder ging.

nog wat met een hamer gegooid, maar hij ging meer de lucht in dan ver weg :rolleyes:

daarna chewie naar men bankdruk techniek laten kijken... 100 kilo voelde al ****ing zwaar :rolleyes: daarna nog wel 9 seconden 170 beetgehouden @ lockout

en dat was het eigenlijk, ook nog wat fails op een coc2 en v-bar lift met 100/100 kilo...

al met al een avond vol fails, wel gezellig

next time zorg ik dat ik weer in de bulk zit, want kwa kracht sucked het leven met 6kilo lichaamsgewicht minder :rolleyes:

Ben je zoveel afgevallen dan. Jammer van die fails. Ook op je dl.
Eens kijken wat ik woensdag ga deadliften max, hoop op 215. Kom ik weer beetje in de buurt. :P

• #1.395
yeah, ach nog ff doorzetten... vanaf september ga ik weer volfreten en consequent trainen... de komende 3 weken heb ik vakantie, dus als ik dan tijd heb om te trainen ga ik alleen squatten.. hoofdzakelijk zal het die 3 weken lang leve de lol zijn... positief punt van de rustweek van afgelopen week is sowieso dat de pijn die ik in men bovenrug had na die rackpull fails van aantal weken terug gewoon helemaal weg is

ik hou je log in de gaten man, good luck

Ja idd gewoon hoog volume squaten ofzo. Zal je zeker goed doen denk ik.

Hehe zou wel leuk zijn idd. Maar je gaat toch wel wat andere compounds erbij pakken. Een oh, cleans of benchpress.

• #1.399
Hehe zou wel leuk zijn idd. Maar je gaat toch wel wat andere compounds erbij pakken. Een oh, cleans of benchpress.

yes, but mainly squats... de rest gewoon 'easy' setjes van 3 reps ofzo

denk de oh squats als opwarming, en daarna gewoon veel squatten á la grease the groove (zie victor's log)

Maar je traint toch in de gym? Of gewoon pauzes van 10min nemen ofzo. Tussen door wat andere oefeningen doen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven