XXL Nutrition

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.421
Box squats boven of onder paralel scheelt nogal denk ik? Gisteren voor het eerst low box squats gedaan (net onder paralel) en 110 was al hoerig zwaar (al scheelde het wel dat ik daarvoor 3 reps >90% deadlift gedaan had natuurlijk ;))

Box squats boven of onder paralel scheelt nogal denk ik? Gisteren voor het eerst low box squats gedaan (net onder paralel) en 110 was al hoerig zwaar (al scheelde het wel dat ik daarvoor 3 reps >90% deadlift gedaan had natuurlijk ;))

Scheelt idd wel veel. Een verschil van 20 tot 30kg is mogelijk tussen low en high box..

Starter doet veel box squats.

• #1.427
Snap alleen niet dat Starter zijn high box zoveel hoger is dan zijn normale squat. :D Mijn 1rm squat is 165 en mijn 1rm low box is 125. :o

mijn low box is 30cm en daarop heb ik al 1x155 gedaan en 3 triples met 145 ofzo... het was je eerste keer dat je die oefening deed, waarschijnlijk waren ze technisch nog totaal niet wat ze moesten zijn ;) khad al veel hoger kunnen zitten kwa gewicht alleen men progressie hierop stagneerde ineens toen ik stopte met speed box squats

dus eigenlijk kan je beter stellen dat men high box gewoon heel weak is. boxjes die ik hiervoor hanteerde waren overigens echt minimaal boven par, als ik in de spiegel keek vanaf de zijkant leek het alsof ik op par zat

haha :D

Starter doet veel box squats.

mwah 'deed' kan je beter even zeggen ;)

Ik zit duidelijk onder paralel daar heb ik geen spiegel voor nodig. Maar ik zal Dave Tate zijn box squat artikel nog eens lezen. ;)

Nette squats. Waren die fullsquats ook alleen ter opwarming?

• #1.430
Ik zit duidelijk onder paralel daar heb ik geen spiegel voor nodig. Maar ik zal Dave Tate zijn box squat artikel nog eens lezen. ;)

die 30cm low box is ook way onder par ;)

dat was deze:
http://www.youtube.com/watch?v=Enwz-NTUZNU

Nette squats. Waren die fullsquats ook alleen ter opwarming?

euhm njah ik wilde gewoon stapjes van 10 nemen, 130/140/150 telde wel als werk squats.. 160 had er niet in gezeten

training vandaag:

Recovery Squats
5x 60
5x 60
5x 60
5x 60
5x 60

paused onderin en dan omhoog exploderen, puur voor doorbloeding/herstel... morgenavond weer zwaar squatten namelijk

Voor de rest een beetje aangekloot, alles "high rep", want trainde met een niet al te fanatiek maatje van me me mee:
- incline close grip bench press
- peck deck
- shoulder press machine
- pulldowns (wel zinvol)
- wrist roller
- ez stang biceps curl
- triceps pushdowns

Wrist rollers! :thumbup:

:roflol:

• #1.432

thnx mate!

training vandaag:

Full Squats
5x 70
5x 90
5x 110
5x 125
5x 125
5x 125
5x 125
5x 125
5x 125
5x 125
3x 125

conclusie: :o au... wel apart ik merk nu al dat men benen sterker worden, of wennen aan de beweging ofzo van al dat gesquat... et was dan ook de 4e keer deze week waarvan de 3e keer intensief... het probleem is alleen het recht houden van men torso... maare even genoeg gesquat voor deze week!

morgen snowboarden, zaterdag decibel dus echt rust ga ik niet krijgen :D

Hanging Leg Raises
8x BW met gestrekte benen

Cable Pullthroughs
8x 50
8x 50
8x 50

Leg extensions
8x ?
8x ?
8x ?

Leg Curl
8x ?
8x ?
8x ?

Standing Calve Raise
8x 124
8x 124
8x 124

Tibia Raise
8x 20kilo schijf
8x 20kilo schijf
8x 20kilo schijf

pfoe dat jij zoveel kan squatten, ik zou dan al direct m'n lies bij het grof vuil kunnen zetten haha :D

t**fus, bijna 8x5. Dit zal wel leuke resultaten opleveren voor je squat.

• #1.435
pfoe dat jij zoveel kan squatten, ik zou dan al direct m'n lies bij het grof vuil kunnen zetten haha :D

mwah ik heb vakantie man... ik slaap elke dag 10-12 uur nu, plus ik eet tijdens, voor en na het trainen... denk dat dat ook wel parten speelt :D

normaal gesproken zou ik dit niet kunnen doen... hoewel ik moet toegeven dat ik nu echt tril op men benen, word leuk want ik moet nou een paar km gaan fietsen naar een cafe om men verjaardag te vieren :eek:

t**fus, bijna 8x5. Dit zal wel leuke resultaten opleveren voor je squat.

7x5 met 125 was in principe de 3e dag van smolov :P.. leek me fijn om nog een triple te doen daarna... ik hoop dat dit me gaat opleveren dat ik 160 of meer squat bij men huidige BW (dus 6 kilo lichter dan eerst) voor september

gefeliciteerd pik :thumb: :D

Gefeliciteerd dan nog.:D

mwah ik heb vakantie man... ik slaap elke dag 10-12 uur nu, plus ik eet tijdens, voor en na het trainen... denk dat dat ook wel parten speelt :D

normaal gesproken zou ik dit niet kunnen doen... hoewel ik moet toegeven dat ik nu echt tril op men benen, word leuk want ik moet nou een paar km gaan fietsen naar een cafe om men verjaardag te vieren :eek:

7x5 met 125 was in principe de 3e dag van smolov :P.. leek me fijn om nog een triple te doen daarna... ik hoop dat dit me gaat opleveren dat ik 160 of meer squat bij men huidige BW (dus 6 kilo lichter dan eerst) voor september

Proficiat met uw verjaardag en zie dat je geen krampen krijgt op uw kruk na zoveel squats ;):D

Congrats :birthday:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven