wimmos
Huge Freak
- Waardering
- 198
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Proficiat met uw verjaardag en zie dat je geen krampen krijgt op uw kruk na zoveel squats![]()
Is het wel verstandig om zulke zware volumes uit te voeren op squat (gezien per week dan) in de cut?
Netjes man dat gesquat, dat is voor mij ook wel een goed idee.
taille zat btw op 86cm vanochtend... not bad dus, kom van 92-93cm... niet meer op de weegschaal gestaan, ik schat zo rond de 84 te zitten... in september kijk ik pas
Was toch wel goed te doen al met al?
Zo je hebt de smaak te pakkenWas toch wel goed te doen al met al?

Is het wel verstandig om zulke zware volumes uit te voeren op squat (gezien per week dan) in de cut?
ik had zo hoereveel honger na het trainen, eerst avondeten op (gewoon echt veel)... een uur later weer honger heb ik shoarma besteld, half uur later een portie hotwings besteld + stokbroodjes kruidenboter
hahahaecht geweldig dat squatregime van je.. ik hoop dat je lies het beter houdt van die van mij... pas op lichte pijntjes he !
Idd, extra volume in de cut = extra muscle loss. In de cut wil je je trainingen intensief en vrij kort houden. Met carb up kun je extra volume doen.
meer gewoon eten wat ik wil nu tot en met september en bij mij resulteert dat 9 van de 10 keer in weightloss i.p.v. dat ik dikker word

Wat had je dan ook verwacht na een training zoals die van gisteren? Zou toch minstens één dag rust hanteren, zelfs in smolov krijgen ze dat![]()
had de training van gisteren niet als echt super zwaar ervaren vandaar 
Een dagje (squat)rust was volgens mij ook wel beter geweest