MuscleMeat

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Is het wel verstandig om zulke zware volumes uit te voeren op squat (gezien per week dan) in de cut?

Netjes man dat gesquat, dat is voor mij ook wel een goed idee.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.443

Proficiat met uw verjaardag en zie dat je geen krampen krijgt op uw kruk na zoveel squats ;):D

thnx! twas gelukkig de taxi geworden naar rotterdam i.p.v. fietsen naar dat cafe.. ben ik op dit moment wel blij mee

Is het wel verstandig om zulke zware volumes uit te voeren op squat (gezien per week dan) in de cut?

geen idee man? ik kom er denk ik momenteel alleen maar mee weg omdat ik de rest van de dag op me reet zit en 10-12 uur slaap ofzo...

Netjes man dat gesquat, dat is voor mij ook wel een goed idee.

vond ik nou ook! ik dacht, dit is een goed idee voor ivo

• #1.445
:thumbs:
Zo je hebt de smaak te pakken :D Was toch wel goed te doen al met al?

ja op krachtstats vermindering na is het niet zo heel vervelend allemaal... straks in september naar 95+ !

na een zware donderdag avond volledig naar de t*ring, 6 uur thuis en 11 uur der weer uit om te gaan snowboarden inclusief bier, om vervolgens zaterdag de hele dag op decibel rond te lopen en zondag wederom om 6 uur vodka wasted thuis aan te komen; verwachtte ik vandaag niet zoveel van men training. zeker niet aangezien ik alleen maar ontbeten had wat maar zon 800kcal was, MAAR no excuses, het was squattijd!

Full Squats
5x 70 (au zere vaste rug + krakende knieen)
5x 90 (dis beter)
5x 110 (nice!)
3x 132,5
2x 132,5 (3f hahaahahaha)
3x 132,5
3x 132,5
3x 132,5
3x 132,5
3x 132,5
3x 132,5
3x 132,5
3x 132,5

conclusie: HEEEEERLIJK... naarmate de setjes vorderde werden het onderhand speedsetjes... men techniek begint zo haarscherp te worden... echt goed zoveel squatten... in principe was dit dag 4 van smolov ;)

Bench press
tot 2 zware singles met 100 kilo

reppen op 100kilo hoef ik nu niet eens meer over na te denken :o

Pulldowns
10x 50
10x 65
10x 65
6x 65

conclusie: pumped lats

goeie trainingen kerel:D

Ziek man zoveel squats:thumbs:

squathoer !!!

Damn squat till ya drop :eek:

Squat till you puke!

• #1.452

thnx!

morgen weer zwaar squatten :D

ik had zo hoereveel honger na het trainen, eerst avondeten op (gewoon echt veel)... een uur later weer honger heb ik shoarma besteld, half uur later een portie hotwings besteld + stokbroodjes kruidenboter :o

squatten makes you hungry

hahaha :D echt geweldig dat squatregime van je.. ik hoop dat je lies het beter houdt van die van mij... pas op lichte pijntjes he !

ik had zo hoereveel honger na het trainen, eerst avondeten op (gewoon echt veel)... een uur later weer honger heb ik shoarma besteld, half uur later een portie hotwings besteld + stokbroodjes kruidenboter

Ik geloof niet dat hij nog in de cut is.

• #1.456
hahaha :D echt geweldig dat squatregime van je.. ik hoop dat je lies het beter houdt van die van mij... pas op lichte pijntjes he !

haha liezen geen last van gelukkig

Idd, extra volume in de cut = extra muscle loss. In de cut wil je je trainingen intensief en vrij kort houden. Met carb up kun je extra volume doen.

vandaag beet het me in de ass in ieder geval

Ik geloof niet dat hij nog in de cut is.

niet echt fanatiek ofzo :D meer gewoon eten wat ik wil nu tot en met september en bij mij resulteert dat 9 van de 10 keer in weightloss i.p.v. dat ik dikker word

anyhow zo goed als het gister ging, zo slecht ging het vandaag:

Squats
1x 75
1x 85
1x 95
1x 105
1x 115
1x 125
1x 135
1x 145
0x 155 (damn belachelijk)

High Box Squat
1x 155
1x 165
0x 175 :rolleyes:
0x 170 :rolleyes:

te triest...

30cm Box Squat
1x 120

deze was al echt belachelijk zwaar... kwam eerste poging al bijna niet van de box, voeten iets verzet en toen lukte het.. maar ik squatte em vol op men quads, sloeg nergens op dit

bagger training, gestopt en naar huis.. donderdag pas weer squatten

Soms zit het mee en soms......

Wat had je dan ook verwacht na een training zoals die van gisteren? Zou toch minstens één dag rust hanteren, zelfs in smolov krijgen ze dat :p

Een dagje (squat)rust was volgens mij ook wel beter geweest

• #1.460
Soms zit het mee en soms......

het tegen, het blijft in het leven toch wikken en wegen! laat ze maar zeuren en klagen aan je kop want bij het ochtendgloren gaaaat de zon weer op !!! :D

Wat had je dan ook verwacht na een training zoals die van gisteren? Zou toch minstens één dag rust hanteren, zelfs in smolov krijgen ze dat :p

ik had verwacht dat dit wel zou lukken, helaas toch niet :D had de training van gisteren niet als echt super zwaar ervaren vandaar ;)

Een dagje (squat)rust was volgens mij ook wel beter geweest

yes, beter doorbloedingssquatjes kunnen doen today of morgen weer trainen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven