- Waardering
- 135
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zag ik daar nu harold and kumar... that's the shittttt
dikke deadlift erwtjeeee

vette peck dek man
Mooie PR op die GM's
maar wat zijn manta ray squats ?

Manta Ray High Box Squat
5x 170 PR
4x 170
3x 175 PR
2x 180 PR
11x 160 PR
conclusie: dikke pr's.. alles beltless... oud 1rm hierop is 185 beltless..

Wat doe je nu op de bench. Ga je de singles verhogen naar 105 en de 5*5 weer op hetzelfde gewicht houden?
... maar ik gooi die 5x5 toch gewoon naar 95, en dan ga ik daar mee verder tot ik ze zelf vol kan maken (dat kan de komende training zijn, of die erna als dat nodig is)... dat ik em nu niet volmaakte ligt denk ik toch ook wel aan het energie te kort. + de hulp stelde geen reet voor, een tikje bij men sticking point was genoeg... maar ik vind dit wel een relaxte manier van benchenToch goed dat je alsnog bent gegaan. Nu je rust pakken, goed eten en maandag ben je weer 't mannetje!

Merk je nog dat je momenteel anders eet dan dat je voorheen deed, en merk je dat in je trainingen? Kan me voorstellen dat je nu (na de cut) beter oplet maar daardoor misschien nog wel achterblijft in krachtwinst en herstel? Vandaag ff lekker rusten en goed eten, weer knallen als je je fit voelt![]()
Dan heb je wel lang herstel nodig. Of je moet die oefeningen eff beter inpassen in je schema, zodat je maximaal herstel hebt.
en worst en nootjes