AndroidHealthClinic

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
zag ik daar nu harold and kumar... that's the shittttt

dikke deadlift erwtjeeee

vette peck dek man :D

Mooie PR op die GM's

maar wat zijn manta ray squats ?

Hoe hoog was je box?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.744
zag ik daar nu harold and kumar... that's the shittttt

dikke deadlift erwtjeeee

:D

vette peck dek man :D

Mooie PR op die GM's

maar wat zijn manta ray squats ?

thnx!

http://www.adfit.com/images/dougohed.jpg

dat blauwe ding... looks gay, i know... maar als je je upperback eventjes niet tight hebt flikkert die barbell alle kanten op. oftewel je upperback is constant bezig

euhm zon 43-46cm, john. volgens mij wel redelijk netjes voor een high box? het gaat me bij die oefening vooral om een sterkere core bouwen, vandaar dat ik ze beltless doe nu. en upperback wreckage door die manta ray :D

hoort dat roze pakje ook bij die manta ray :p :p

Sterke training weer beest!

• #1.747
Voor upperback is het idd een lekkere oefening :)

Nog altijd goed bezig gast

• #1.750
Manta Ray High Box Squat
5x 170 PR
4x 170
3x 175 PR
2x 180 PR
11x 160 PR

conclusie: dikke pr's.. alles beltless... oud 1rm hierop is 185 beltless..

MET belt bedoelde ik dus.. oude 1rm was 185 met belt. anders waren deze prretjes eigenlijk helemaal niet zo dik.

Voor upperback is het idd een lekkere oefening :)

you know it

thnx ;)

mooie gewichten!

Stats zijn al hoger neem ik aan??

• #1.753
Bench - DE squat/dl

euhm... belachelijk drukke storingsdienst gehad deze week (lees: elke dag 07.00 me nest uit tot 20.30-22.00 bezig en dan men nest in + slecht eten), en had dus totaal geen energie en zelfs geen tijd om eerder te trainen deze week...

Bench
5x 40
5x 50
5x 62,5
3x 72,5
1x 82,5
1x 92,5
1x 102,5
1x 102,5
1x 102,5
1x 102,5
1x 102,5
1x 102,5
1x 102,5
1x 102,5
5x 92,5
5x 92,5
5x 92,5 (laatste beetje hulp)
5x 92,5 (laatste beetje hulp)
4x 92,5 (laatste beetje hulp)

conclusie: dit ging goed eigenlijk

Speed deadlifts
5x 80
3x 105
1x 130
1x 155 (pronated fail... wtf)
1x 150
1x 150
1x 150

conclusie: 155 failen pronated = triest, speed was goed, techniek was lelijk

Powercleans
2x 70
2x 75
2x 80
2x 85
2x 90
2x 90
0x 90 (damn)

conclusie: pffff dit ging met zoveel moeite

High rep fullsquats
well... dat was het idee... 3x 110 gedaan en toen naar huis gegaan.. kansloze bedoening, 10x130 had er met geen mogelijkheid ingezeten vandaag.

overall conclusie: een week normaal werken, op de zaterdag en zondag doorwerken + nog een week van 60 gestresste uren erachter aan breekt een mens op

Mooi salarisstrookje straks :P

Wat doe je nu op de bench. Ga je de singles verhogen naar 105 en de 5*5 weer op hetzelfde gewicht houden?

Toch goed dat je alsnog bent gegaan. Nu je rust pakken, goed eten en maandag ben je weer 't mannetje!

• #1.756
Wat doe je nu op de bench. Ga je de singles verhogen naar 105 en de 5*5 weer op hetzelfde gewicht houden?

yes, die singles gaan sowieso naar 5-8x 105... singles gaan me sowieso makkelijker af dan reps :o... maar ik gooi die 5x5 toch gewoon naar 95, en dan ga ik daar mee verder tot ik ze zelf vol kan maken (dat kan de komende training zijn, of die erna als dat nodig is)... dat ik em nu niet volmaakte ligt denk ik toch ook wel aan het energie te kort. + de hulp stelde geen reet voor, een tikje bij men sticking point was genoeg... maar ik vind dit wel een relaxte manier van benchen

Toch goed dat je alsnog bent gegaan. Nu je rust pakken, goed eten en maandag ben je weer 't mannetje!

thnx! i will ;)

Merk je nog dat je momenteel anders eet dan dat je voorheen deed, en merk je dat in je trainingen? Kan me voorstellen dat je nu (na de cut) beter oplet maar daardoor misschien nog wel achterblijft in krachtwinst en herstel? Vandaag ff lekker rusten en goed eten, weer knallen als je je fit voelt :thumbs:

• #1.758
Merk je nog dat je momenteel anders eet dan dat je voorheen deed, en merk je dat in je trainingen? Kan me voorstellen dat je nu (na de cut) beter oplet maar daardoor misschien nog wel achterblijft in krachtwinst en herstel? Vandaag ff lekker rusten en goed eten, weer knallen als je je fit voelt :thumbs:

het enige wat ik merk aan dat clean bulken is dat het ****ing langzaam gaat, maar men taille omvang neemt niet toe en volgens de spiegel groei ik wel, dus das een pluspunt... tis alleen ff zoeken met herstel etc, ik denk dat ik nu redelijk on track zit...

Overhead

Pushpress
10x 40
5x 50
5x 65
1x 80
1x 90
0x 95
0x 90
1x 90
1x 90
0x 95

conclusie: toen ik binnen kwam merkte ik al dat men schouders nog steeds doodmoe waren, en daardoor dacht ik dat mp al helemaal geen zin zou hebben... ik kan hieruit gewoon de conclusie trekken dat ik met dat hepburn volume op de bench minimaal 3 dagen tussen men bench en overhead training moet hebben kwa herstel. ik zal dus ook de keren dat dit niet lukt het volume aanpassen.. maar normaal gezien heb ik of wo t/m ma (4 dagen) of ma t/m vr (3 dagen)

Wijde grip overhand optrekken
5x BW
30 reps in totaal BW + 15 kilo

eerste 2 setjes 5x BW + 15 kilo = PR

One Arm Overhead Dumbbell Presses
8x 26 L&R
8x 26 L&R
7x 26 L&R

conclusie: links is zoveel zwakker, met rechts was dit een lachertje... maar links failde ik de 8e rep al van het 3e setje en de eerste 2 setjes waren ****ing dicht tegen failure

Wijde grip overhandse pulldowns
10x 60
8x 60
8x 60

conclusie: nothing special, wel pomp

Dumbbell Floor Presses
5x 40 L&R PR
5x 40 L&R
4x 40 L&R

conclusie: nice! al eeuwen niet gedaan sowieso

EZ-BAR Skullcrushers
6x 42,5
6x 42,5
6x 42,5

Dumbbell Hammer Curls
5x 22 L&R
5x 22 L&R
5x 22 L&R

Dan heb je wel lang herstel nodig. Of je moet die oefeningen eff beter inpassen in je schema, zodat je maximaal herstel hebt.

• #1.760
Dan heb je wel lang herstel nodig. Of je moet die oefeningen eff beter inpassen in je schema, zodat je maximaal herstel hebt.

yeah, njah kijk, er heeft tot op heden beide keren 2 dagen tussen gezeten. nu was het vrijdag en vrijdag na training had ik al een feestje en zaterdagavond ook 1 tot diep in de vroege uurtjes... das natuurlijk ook niet ideaal voor herstel. meerendeel van kcals was afkomstig uit :bierbang: en worst en nootjes :rolleyes:

ik denk dat ik het met 3/4 er tussen dagen wel gewoon aan kan

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven