AndroidHealthClinic

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dat zal het idd zijn. Van die weekenden zijn helaas slecht voor je herstel. Volgende keer minder zuipen. :P

Gaat toch wel goed die trainingen !
En zware weekenden is echt niet goed, toch niet stelselmatig. Net ook 2 weekenden op een rij zwaar weggeweest en ik ben er altijd 2 dagen catabool van :p
sccs ng

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.763
ME Squat/Deadlift

Deadlift
5x 70 (8cm platform)
5x 120 (8cm platform)
3x 150 (8cm platform)
1x 180 (8cm platform)
1x 205 (wtf, ik pleur bekant voorover)
0x 230

conclusie: jezus christus.. hoe de **** kan dat nou... pull 6x205 en 1x230 fail ik nou voor de godsvernkendetievusduizendste keer... ik kwam gewoon niet recht op te staan, heb de barbell nog nooit zo dicht bij lockout gehad met 230 eraan... ik bleef ook echt een dikke minuut pullen bij near lockout zonder dat er wat gebeurde... te triest dit... gelijk zo chagerijnig hier dat ik eigenlijk naar huis wilde

High Rep Full Squats
10x 110 (pfff)
3x 120 (**** off..)
1x 130
1x 140
1x 150 Beltless PR
0x 165 offcourse...

conclusie: dik beltless pr, but then again.. who gives a shit... ik dacht daarna dus ook wel een pr met belt te kunnen zetten. niet dus.. bleef onderin vrolijk zitten

Pulltrhroughs
3x 10

Face pulls
3x 10

conclusie: alles klote... alles sucked

ik kijk dit aan tot het einde van het jaar en anders gaat het roer drastisch om... men progressie dit jaar is echt zwaar ondermaats geweest... terug naar bill starr ofzo of 5-3-1 van wendler (lijkt me ook erg nice)

Laatst bewerkt:
Duidelijke conclusie en waarheid als een koe

Zo'n fails zijn echt om pist van te worden hé ! Volgende keer beter man. 'k zou persoonlijk voor die 5-3-1 kiezen, denk wel dat het iets goed is.

• #1.766
word je inderdaad goed pissig van

Duidelijke conclusie en waarheid als een koe

als ik de 13e bij jou geen 165 squat (als ik kan komen = is nog niet duidelijk want ik heb misschien precies dat weekend weer storingsdienst :rolleyes:) dan is men squat helemaal droevig verlopen dit jaar.

Shit happens :o

Ik trap je wel omhoog ;)

Tijd voor meer rackpulls anders. En nice high reps squats. ;) :D

Hoeveel kg kan je eigelijk winnen op je 1rm door een riem bij squat? Heb nog nooit met een riem gesquat, vind het maar onhandig zitten.

Ik niks iig. Geef alleen wat meer steun. Maar goed ik gebruik bij squats dan ook zo'n bb riempje.

schade man van die deadlift! Nu als een gek gaan rackpullen!! Ennuhh heeft miss powershrugs geen carry over naar je lockout?

Of rows misschien.

• #1.774

whehehe

ja maar ik hou niet van poep eten

Tijd voor meer rackpulls anders. En nice high reps squats. ;) :D

rackpulls, rackpulls... ergens geloof ik er niet zo erg in. waarom? het is voor mij 1 van de meest onnatuurlijke posities om uit te beginnen, ik heb men rug echt een keer enorm er mee bezeert (wat flink lang aanhield, lees: 3 maanden ofzo)... en sindsdien ben ik er niet zo happig meer op... + ik lift max 5 kilo meer dan vanaf de grond ofzo (begin net onder knieeen).... ik zou eigenlijk eerder richting reversed band deadlifts (of misschien tegen bands) of deads op hogere reps denken?

Hoeveel kg kan je eigelijk winnen op je 1rm door een riem bij squat? Heb nog nooit met een riem gesquat, vind het maar onhandig zitten.

bij mij scheelde het altijd een goeie 20 kilo... maar dat kwam alleen maal door een zwakke core... door de serieuze aandacht voor men abs + invoering van goodmornings men core helemaal niet zo zwak meer als eerst en scheelt het nu dus misschien nog 5-10 kilo?

schade man van die deadlift! Nu als een gek gaan rackpullen!! Ennuhh heeft miss powershrugs geen carry over naar je lockout?

powershrugs wel denk ik, die moet ik sowieso vaker gaan doen

rows zijn ook belangrijk, i agree on that

• #1.775
maare ik ben er sowieso toch over uit wat een groot deel uitmaakt van de progressie stop.... vanaf januari moet ik weer vies hard bulken. en vies. dus niet meer clean... men bw moet gewoon 10 kilo omhoog ofzo... its as easy as that... dan maar een wat grotere taille, maar de snelle suikers gaan weer lekker terug komen.. easiest way to gain weight... dit clean bulken schiet voor geen klote op... weeg nog steeds 85-85,5.... tis leuk dat ik nu hetzelfde kan als toen ik 90 woog, maar ik wil die gewichten eens de lucht in zien gaan

there's only one why to find out...

maare ik ben er sowieso toch over uit wat een groot deel uitmaakt van de progressie stop.... vanaf januari moet ik weer vies hard bulken. en vies. dus niet meer clean... men bw moet gewoon 10 kilo omhoog ofzo... its as easy as that... dan maar een wat grotere taille, maar de snelle suikers gaan weer lekker terug komen.. easiest way to gain weight... dit clean bulken schiet voor geen klote op... weeg nog steeds 85-85,5.... tis leuk dat ik nu hetzelfde kan als toen ik 90 woog, maar ik wil die gewichten eens de lucht in zien gaan
Hoe lang train je nu in totaal? Progressie komt vast wel terug. Je moet gewoon iets vinden wat weer werkt voor jouw.

Als je nog steeds hetzelfde weegt, is het gewoon het teken dat je niet goed clean bulkt...

Hoe lang train je nu in totaal? Progressie komt vast wel terug. Je moet gewoon iets vinden wat weer werkt voor jouw.

Precies . Je kan niet altijd progressie maken .
OT : die rackpulls moeten toch helpen lijkt me . Je zegt het al zelf eigenlijk : je lift maar een 5 kg meer dan bij je dead . Dwz dat je lockout gewoon gruwelijk slecht is en je daaraan moet werken .

Ben het met de meeste eens, rackpulls, powershrugs kunnen veel verhelpen, niet dat ge direct 300 kg gaat liften;) maar denk wel dat het progressie zal geven.

Persoonlijk doe ik ook veel pendlay rows. Heb ik ook veel deugd van:D

Nuja niet opgeven, komt wel goed.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven