Vladi
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 123
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) dan is men squat helemaal droevig verlopen dit jaar.Tijd voor meer rackpulls anders. En nice high reps squats.![]()
![]()
Hoeveel kg kan je eigelijk winnen op je 1rm door een riem bij squat? Heb nog nooit met een riem gesquat, vind het maar onhandig zitten.
schade man van die deadlift! Nu als een gek gaan rackpullen!! Ennuhh heeft miss powershrugs geen carry over naar je lockout?
Hoe lang train je nu in totaal? Progressie komt vast wel terug. Je moet gewoon iets vinden wat weer werkt voor jouw.maare ik ben er sowieso toch over uit wat een groot deel uitmaakt van de progressie stop.... vanaf januari moet ik weer vies hard bulken. en vies. dus niet meer clean... men bw moet gewoon 10 kilo omhoog ofzo... its as easy as that... dan maar een wat grotere taille, maar de snelle suikers gaan weer lekker terug komen.. easiest way to gain weight... dit clean bulken schiet voor geen klote op... weeg nog steeds 85-85,5.... tis leuk dat ik nu hetzelfde kan als toen ik 90 woog, maar ik wil die gewichten eens de lucht in zien gaan
Hoe lang train je nu in totaal? Progressie komt vast wel terug. Je moet gewoon iets vinden wat weer werkt voor jouw.