salieri
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 165
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe lang train je nu in totaal? Progressie komt vast wel terug. Je moet gewoon iets vinden wat weer werkt voor jouw.
)Als je nog steeds hetzelfde weegt, is het gewoon het teken dat je niet goed clean bulkt...
Precies . Je kan niet altijd progressie maken .
OT : die rackpulls moeten toch helpen lijkt me . Je zegt het al zelf eigenlijk : je lift maar een 5 kg meer dan bij je dead . Dwz dat je lockout gewoon gruwelijk slecht is en je daaraan moet werken .
, ik bekeek het zo: als het maar 5 kilo meer is, kan ik net zo goed vanaf de grond liftenBen het met de meeste eens, rackpulls, powershrugs kunnen veel verhelpen, niet dat ge direct 300 kg gaat liftenmaar denk wel dat het progressie zal geven.
Persoonlijk doe ik ook veel pendlay rows. Heb ik ook veel deugd van
Nuja niet opgeven, komt wel goed.

Mijn naam is haas!
Weet je al wat over volgende week zaterdag?
Ah ok'k vind het een goeie link en als je meer info nodig hebt gewoon deadlift intikken op efs bij articles staat zowiso ng wel iets goed bij.
Gewoon blijven doorgaan joh, alles kan niet altijd goed gaan hé![]()

Ook aan de volume benadering heel goed!
Mooi volume hehe![]()

Dat ziet er idd goed uit die squats. Stukken beter dan vorige keren.
Hehe, nette fullsquats man!
Wat de kwark betreft, waarom maar een halve bak? Ik weet dat het smerig is maar als je het volgende doet dan is het nog best binnen te houden. Koop je kwark bij de appie (zaanse hoeve magere naturel kwark, de enige kwarksoort die nog een beetje te pruimen is), gooi de inhoud van het bakje in een kom, paar flinke eetlepels honing (langnese bee easy, honing uit een knijptube, voorkomt knoeiboel) erbij, goed roeren en binnen 2 minuten heb je gegarandeerd je halve kilo kwark naar binnen.
Geloof me, ik at het altijd met tegenzin maar nou vind ik het zelfs lekker. Ideaal ook voor na je training.
dus 1 lading snelle suikers waar je eng van word... een hele bak = 600kcal ofzo.. dus eerst ff kijken hoe ik hier op reageer, en anders kan altijd nog een hele bak pakken na training. 
gewone kwark eet ik moeiteloos, probleem is alleen dat ik er intolerant voor ben

ging lekker vandaagJe kan nu officieel meer fullsquatten dan ik........
Weer goede trainingen pik
jou pl squat van 200 zou mij (@ the moment) breken! thnx sowieso