Fitness Seller

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.782
Hoe lang train je nu in totaal? Progressie komt vast wel terug. Je moet gewoon iets vinden wat weer werkt voor jouw.

ongeveer in mei 2006 begonnen met deadliften en squatten en benchen, daarvoor alleen machines... deadlifte toen setjes met 50 kilo, squatte met 40 en benchte met alleen stang... woog toen 68 (op me zware dagen :rolleyes:)

Als je nog steeds hetzelfde weegt, is het gewoon het teken dat je niet goed clean bulkt...

njah ik was vanaf 90 gecut naar 84 (door eigenlijk alleen maar alle suikers te schrappen en iets minder te eten), dus er is wel wat bij.. alleen het gaat kk langzaam. maar ik zal zeker iets verkeerd doen, daar heb je volkomen gelijk in

Precies . Je kan niet altijd progressie maken .
OT : die rackpulls moeten toch helpen lijkt me . Je zegt het al zelf eigenlijk : je lift maar een 5 kg meer dan bij je dead . Dwz dat je lockout gewoon gruwelijk slecht is en je daaraan moet werken .

mmm zo had ik het niet bekeken :o, ik bekeek het zo: als het maar 5 kilo meer is, kan ik net zo goed vanaf de grond liften

Ben het met de meeste eens, rackpulls, powershrugs kunnen veel verhelpen, niet dat ge direct 300 kg gaat liften;) maar denk wel dat het progressie zal geven.

Persoonlijk doe ik ook veel pendlay rows. Heb ik ook veel deugd van:D

Nuja niet opgeven, komt wel goed.

opgeven doe ik zeker niet ;)

thnx, die link had ik toevallig van de week nog door genomen.. die heb ik ooit eens van John gekregen

Mijn naam is haas!

Weet je al wat over volgende week zaterdag?

Ah ok :p 'k vind het een goeie link en als je meer info nodig hebt gewoon deadlift intikken op efs bij articles staat zowiso ng wel iets goed bij.
Gewoon blijven doorgaan joh, alles kan niet altijd goed gaan hé ;)

• #1.785
Mijn naam is haas!

Weet je al wat over volgende week zaterdag?

nou ik heb dus misschien storingsdienst :S die gast waar ik mee wil wisselen is ziek @ the moment, dus ik weet het volgende week pas.. beetjhe jammer

Ah ok :p 'k vind het een goeie link en als je meer info nodig hebt gewoon deadlift intikken op efs bij articles staat zowiso ng wel iets goed bij.
Gewoon blijven doorgaan joh, alles kan niet altijd goed gaan hé ;)

true ;)

Bench dag

Bench Press
10x 40
5x 50
5x 60
3x 75
1x 85
1x 95
1x 105
1x 105
1x 105
1x 105
1x 105
1x 105
1x 105
1x 105
4x 95
4x 95
3x 95
3x 95
3x 95

conclusie: niceeeee... lekker zo, op slechts een ontbijtje! voordeel van die singles is dat je echt heerlijk kan werken aan techniek, men groove is nu nagenoeg perfect. nu bij 95 blijven tot ik 5x5 kan, volgende keer singles naar 107,5

Pendlay Rows
5x 75
5x 85
5x 95
5x 95
5x 95
5x 95
5x 95

conclusie: nice.

Seated Cable Rows
3x 15

Skullcrushers
3x 15

Hammer Curls
2x 10
1x 3

Ez Bar curl
1x 15

Damn wat een gruwelijkheid aan setjes!!

Ook aan de volume benadering heel goed!

Mooi volume hehe:D

• #1.789
Damn wat een gruwelijkheid aan setjes!!

lol

Ook aan de volume benadering heel goed!

Mooi volume hehe:D

yeah, vorige keer had hepburn voor mij goed gewerkt, zette al een pr na 3 weken... dus nu maar weer eens met wat hoger volume aan de slag! moet werken.

DE + RE Squat/Deadlift

Speed deadlifts
5x 70 + small band
5x 90 + small band
3x 110 + small band
1x 130 + small band
1x 140 + small band
1x 140 + small band
1x 140 + small band
1x 140 + small band

conclusie: goeie speed, goeie techniek, voortaan zo doen.

High Rep full squats
10x 70
10x 90
10x 110
10x 120
7x 130 PR
1x 140

conclusie: niceeeee! beltless en lekker... kwas helemaal alleen in de zaal, dus ik kon me heerlijk opladen en brullen alvorens te beginnen.. misschien dat er nog een 8e in zat, maar door het gebrek aan een spotter liet ik het achterwege...

Leg press
10x 150
10x 200
10x 220
10x 220
10x 220

conclusie: pompidompidom

Barbell Shrugs
10x 105
10x 105

conclusie: strict but nice

Standing Ab Crunches
10x 22,5
10x 32,5
10x 35 PR
10x 35
6x 35

edit: oh ja: vandaag begonnen met halve bak kwark toevoegen aan men eten na de training... let the snelle suiker gains begin!

Laatst bewerkt:
Hahaha ja hoor ook hier de hij rep squats:thumbs:

Dat ziet er idd goed uit die squats. Stukken beter dan vorige keren.

• #1.792
Hehe, nette fullsquats man!

Wat de kwark betreft, waarom maar een halve bak? Ik weet dat het smerig is maar als je het volgende doet dan is het nog best binnen te houden. Koop je kwark bij de appie (zaanse hoeve magere naturel kwark, de enige kwarksoort die nog een beetje te pruimen is), gooi de inhoud van het bakje in een kom, paar flinke eetlepels honing (langnese bee easy, honing uit een knijptube, voorkomt knoeiboel) erbij, goed roeren en binnen 2 minuten heb je gegarandeerd je halve kilo kwark naar binnen.
Geloof me, ik at het altijd met tegenzin maar nou vind ik het zelfs lekker. Ideaal ook voor na je training.

• #1.794
Hehe, nette fullsquats man!

Wat de kwark betreft, waarom maar een halve bak? Ik weet dat het smerig is maar als je het volgende doet dan is het nog best binnen te houden. Koop je kwark bij de appie (zaanse hoeve magere naturel kwark, de enige kwarksoort die nog een beetje te pruimen is), gooi de inhoud van het bakje in een kom, paar flinke eetlepels honing (langnese bee easy, honing uit een knijptube, voorkomt knoeiboel) erbij, goed roeren en binnen 2 minuten heb je gegarandeerd je halve kilo kwark naar binnen.
Geloof me, ik at het altijd met tegenzin maar nou vind ik het zelfs lekker. Ideaal ook voor na je training.

thnx! maare het gaat om vruchtenkwark ;) dus 1 lading snelle suikers waar je eng van word... een hele bak = 600kcal ofzo.. dus eerst ff kijken hoe ik hier op reageer, en anders kan altijd nog een hele bak pakken na training.

gewone kwark eet ik moeiteloos, probleem is alleen dat ik er intolerant voor ben en dan een abbo op het toilet kan nemen i.c.m. enorme steken in men maag de hele dag...

Overhead dag

Hammer Grip One Arm Dumbbell OH Presses
10x 16 L&R
10x 22 L&R
8x 26 L&R PR
8x 26 L&R
8x 26 L&R
8x 26 L&R
8x 26 L&R

conclusie: nice, wel zwaar... allemaal met pauze, dus geen gejojo... ben met dit overhead schema begonnen, is voor 16 weken: [Link niet meer beschikbaar]

elke keer na het benchen zitten men schouders echt 3 dagen vast, dus vanaf heden weer RC werk + dit oh gebeuren moet ook helpen met los maken.. eventueel kan het bench volume altijd ietsje omlaag

Wijde Overhandse grip optrekken
8x BW
8x BW
8x BW
8x BW
8x BW

conclusie: te makkelijk eigenlijk.. volgende training 5kilo erbij... alleen men schoudergordel zat zo vast dat ik met men borst niet eens de chinbar aan kon raken :o

Dumbbell Floor Presses
4x 44 L&R PR
4x 44 L&R
2x 44 L&R

conclusie: trillende armpjes as hell

Seated Face Pulls
10x 50
10x 65 PR
10x 65
10x 65

conclusie: als je ze zwaar begint te doen voel je het zo ernstig in je upperback, dit voelt echt als een enorm waardevolle oefening

Skullcrushers
8x 42,5 PR
6x 42,5
5x 42,5

Hammer curls
10x 18 L&R
1x dropset

Prehab
3x 15 mini band shoulder dislocates
2x 10 cuban dumbbell press

Altijd goed gevulde trainingen :thumbs:

Je kan nu officieel meer fullsquatten dan ik........:(

Weer goede trainingen pik

Zegt meer over jouw dan over erwin :p

• #1.799
Zo herkenbaar dat gekloot met kale kwark.

Ik was gewend een bak naturel kwark naar binnen te hengsten een uurtje voor het slapen gaan, maar op een gegeven moment lag ik dan de eerste paar uur krom van de pijn in bed. Zelfs zo erg dat ik maar uit volle macht ging proberen te kotsen in de hoop dat het dan minder werd :o

Nu doe ik het maar zonder, hehehehe.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven