XXL Nutrition

Starx Log: Returning to Greyskull

Prima (basis)training inderdaad :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.922
  • #2.924
Soort korte freestyle training voor de fun vandaag. De beruchte 20 rep squats eens uitgetest!

Squat
10x20
5x60
3x80
20x100 PR!
20x80

KB Farmer Walks
3 minuten op en neer door het huis met een kettlebell van 40kg en een kettlebell van 32kg. :p

20 rep squats... Man, wat is dat zwaar! Na rep 12 begint het grote gevecht eigenlijk, maar als je eenmaal op 15 zit dan wil je gewoon naar die 20 toe. Wel weer een PR-tje!

Farmer walks vind ik altijd erg leuk, maar blijft lastig binnenshuis. Dit werkt gelukkig best goed zo.

Morgen benchen en rows.

Misschien trappenlopen met een KB :p

20X 100 en 20X 80... Damn, respect man :bow2:

dat was ff buffelen met de 20 reppers
mooi man :thumbup:

• #2.929
Misschien trappenlopen met een KB :p
Ik woon in een flat, dus het kan best. Heb het ook wel op de gang gedaan, de buurman keek me wel wat raar aan toen...:D

Als je een squattrack hebt, kun je toch ook gewoon een BB in je nek leggen en hiermee lopen? Dan moet je alleen wel genoeg ruimte (breedte) in je huis hebben.
De laatste voorwaarde is meestal de reden waarom bijna niemand dit in zijn homegym kan doen. Misschien mijn vrouw eens overhalen om van de woonkamer de trainingskamer te maken....:thinking:

20X 100 en 20X 80... Damn, respect man :bow2:
Thanks, man! Het was wel pittig hoor!

dat was ff buffelen met de 20 reppers
mooi man :thumbup:
Pff, was gewoon nasty, maar denk wel heel effectief voor conditie en hypertrofie.

Damn.... die squats. Dan ben je wel even afgebrand denk ik :)

Lekkere repout Star !

beste repout inderdaad!

• #2.933
Damn.... die squats. Dan ben je wel even afgebrand denk ik :)
Zeker, al lijkt mijn conditie nog best in orde. Ik was vrij snel hersteld en het heeft denk ik ook minder impact op je CNS dan zware reps.

Thanks, ik wil snel eens naar RPB voor wat ekte farmerwalks!

Thanks Saik, je voelt ze flink in je poten!

Laatst bewerkt:
Pooeee 20x100
giphy.gif

• #2.937
Racen over de galerij haha....wie dan buiten stapt heeft pech...daar wals je gewoon overheen :p
Zo is dat! Opzouten uit mijn training area!
Lekker verzuren en luchthappen

Nieuwe uitdaging: 100 reps met 50% 1RM in zo min mogelijk sets...lekker explosief .....krijg je strakke billen van Star :p en je gaat plateaus doorbreken

Meh, ik hou 't wel op 20 reppers. Misschien wat voor jezelf op de bench? :D

Haha, het is Squat Cat! Ach ja, soort van midlife crisis, dan ga je gekke dingen doen.

Lekker hoor. 20 reps bench en deadlift incoming?

Terug
Naar boven