- Waardering
- 15.402
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als je een squattrack hebt, kun je toch ook gewoon een BB in je nek leggen en hiermee lopen? Dan moet je alleen wel genoeg ruimte (breedte) in je huis hebben.
Ik woon in een flat, dus het kan best. Heb het ook wel op de gang gedaan, de buurman keek me wel wat raar aan toen...

De laatste voorwaarde is meestal de reden waarom bijna niemand dit in zijn homegym kan doen. Misschien mijn vrouw eens overhalen om van de woonkamer de trainingskamer te maken....Als je een squattrack hebt, kun je toch ook gewoon een BB in je nek leggen en hiermee lopen? Dan moet je alleen wel genoeg ruimte (breedte) in je huis hebben.

Thanks, man! Het was wel pittig hoor!
Pff, was gewoon nasty, maar denk wel heel effectief voor conditie en hypertrofie.
Zeker, al lijkt mijn conditie nog best in orde. Ik was vrij snel hersteld en het heeft denk ik ook minder impact op je CNS dan zware reps.Damn.... die squats. Dan ben je wel even afgebrand denk ik![]()
Thanks, ik wil snel eens naar RPB voor wat ekte farmerwalks!
Thanks Saik, je voelt ze flink in je poten!
Ik woon in een flat, dus het kan best. Heb het ook wel op de gang gedaan, de buurman keek me wel wat raar aan toen.

en je gaat plateaus doorbreken Zo is dat! Opzouten uit mijn training area!Racen over de galerij haha....wie dan buiten stapt heeft pech...daar wals je gewoon overheen![]()
Meh, ik hou 't wel op 20 reppers. Misschien wat voor jezelf op de bench?Lekker verzuren en luchthappen
Nieuwe uitdaging: 100 reps met 50% 1RM in zo min mogelijk sets...lekker explosief .....krijg je strakke billen van Staren je gaat plateaus doorbreken

Haha, het is Squat Cat! Ach ja, soort van midlife crisis, dan ga je gekke dingen doen.
Meh, ik hou 't wel op 20 reppers. Misschien wat voor jezelf op de bench?

En dan 5 setjes!