- Waardering
- 7.244
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
Gewoon puur uit interesse en kijken hoe ver ik ermee kom. Maar voorlopig blijft het toch nog even highbar, hoor!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon puur uit interesse en kijken hoe ver ik ermee kom. Maar voorlopig blijft het toch nog even highbar, hoor!
Flink KCals geladen inderdaad!!Lekker genoten ..lekker hoor Star....en "gezond" weer terug![]()

Niemand had ook verwacht dat je sterk vermagerd zou terugkomen hoor

Je geeft zelf het antwoord al.Hoi
Wat is er technisch dan zo anders aan high bar? Ik doe eigenlijk niks anders qua cues en de bar hou je instinctief toch wel boven het midden van je voeten. Het voelt wel heel anders uiteraard.

Thanks Droop!
Manjana manjana!Welkom terug! Hoop dat je het leuk gehad hebt.
En nou weer aan de bak![]()

Thanks man!
Zeker, was een lekkere training!
Ik kan alleen in reps omhoog, 40kg is de zwaarste kettlebell. Abs werken vooral mee en je glutes en hams zijn de main movers, maar als je 200+ swings met bijvoorbeeld 24kg hebt gedaan dan voel je gerust je abs en de spieren in je onderrug! Met zwaardere gewichten wordt dat effect nog wat heftiger.Dat zijn al flinke kettlebells. Ben benieuwd tot hoeveel je gaat opbouwen dan
Ik voel ze niet zo in de abs trouwens, wel de achterkant (glutes).
Eerste training na de korte vakantie. Het viel me niet tegen gelukkig!

Thanks man! Gewoon lekker door blijven gaan zoals nu en dan doe je dit straks ook met gemak.Zelfs vlak vóór een vakantie lukt me zo'n workout niet eens
Respect voor de hoeveelheid volume wat je weer hebt verplaatst![]()
Ik heb wel al een tabata met 32 kg gedaan, dat was al flink afzien. 40 kg zou ik wel eens willen proberen, maar nu nog even niet!Lekkere reload training. Doe eens een tabata Kettlebell swing met 40 kg, graag even filmen dan...4 min road to hell![]()

Dat klinkt veelbelovend! Meerdere swingers die dit kunnen bevestigen?